Web Analytics Made Easy - Statcounter

وضعیت نامطلوب مالی تیم مسجدسلیمان باعث شده تا طلبکاران برای گرفتن پول های خود به صف بکشند.

به گزارش ایلنا، وضعیت نامطلوب مالی تیم مسجدسلیمان باعث شده تا طلبکاران برای گرفتن پول های خود به صف بکشند و ظاهرا میوه فروش‌های  بازار معروف نمره یک این شهر بیش از چند میلیون تومان سیب، موز و پرتقال به تیم نفت به صورت قرضی فروخته اند و  هنوز به پولش نرسیده اند و اخیرا به جمع شاکیان تیم نفت اضافه شدند!

پیشکسوت فوتبال خوزستان و نفت مسجد سلیمان ضمن بیان مطلب فوق می گوید باتوجه به شرایطی که تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان دارد باید به این تیم کمک اضطراری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدرضا تاجمیری دشتکی اظهارکرد: چرا باید تیمی تحت پوشش وزارت نفت و مناطق نفت خیز جنوب  به میوه فروش های شهر هم بدهکار هست و چرا باید به این صورت باشد؟ حضور در لیگ برتر، فرصتی دوباره برای دیده شدن شهر اولین هایی است که البته اکنون در جمع آخرین شهرهای بی امکانات کشور است.

وی درباره نفت مسجدسلیمان نیز عنوان کرد: از باشگاه نفت مسجدسلیمان اخبار متفاوت و قابل تاملی به گوش می رسد. حیف است این قصه پرغصه را نگویم و همه بدانند که تیم نفت مسجدسلیمان با چه شرایطی در لیگ برتر ماند؛ من حتی شنیده ام که تعدادی ازمیوه فروش‌های شهر بیش از چند میلیون تومان سیب، موز و پرتقال به تیم نفت به صورت قرضی فروخته اند و حتی هنوز به پولش نرسیده و قرار است آنها نیز به جمع شاکیان تیم نفت اضافه شود!

بازیکن سال های دور فوتبال خوزستان بیان کرد: حق دارند این مردم که به گذشته پرافتخار خود ببالند زیرا مسجدسلیمان به دور از اغراق، شهر اولین ها در ایران است. مسئولان باید کمک کنند تا این شهر و فوتبالش در رویای گذشته وسوسه‌انگیز خود به خواب ابدی فرو نرود و آینده خوبی برای آن بسازند. این ابتدایی‌ترین و اولین حق مسلم این شهر است که در ازای همه نفتی که تولید می‌کند، همه رنجی که می‌برد و همه مشکلاتی که به واسطه آلودگی‌های صنعتی به جان می‌خرند، حداقل یک تیم خوب و آبرومند در لیگ برتر داشته باشند.

وی بیان کرد: این تیم‌ها بخشی از سرمایه‌های ملی به‌شمار می‌روند و با کمی دقت در مدیریت هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری سیستم‌ها می‌توان نیاز مالی نه تنها تیم های نفتی، بلکه ده‌ها تیم فوتبالی و صدها تیم غیرفوتبالی را تامین کرد. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: نفت مسجد سلیمان نفت مسجد سلیمان نفت مسجدسلیمان تیم نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۴۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت پلیس راهور از اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان گفت: پلیس راهور تمام قد از شهرداری سنندج در اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش و دست‌فروشان حمایت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، رضا همتی‌زاده، امروز _سه‌شنبه بیست‌وهشتم فروردین_ در نشست ساماندهی وضعیت وانت‌های میوه فروش شهر سنندج اظهار کرد: اوج ترافیک در ساعت پیک اول صبح در و بعدازظهر از ساعت پنج تا هشت شب از مشکلاتی است که البته مربوط به سال‌های اخیر نبوده و رفع آن نیازمند تمهیدات و برنامه‌ریزی جدی است.

وی افزود: مردم انتظار دارند با برنامه‌ریزی‌های مناسب زمینه رفع این مشکل فراهم شود تا بتوانند بدون مشکل در هسته مرکزی شهر حضور پیدا کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان خاطرنشان کرد: این پدیده اجتماعی نوظهور نه تنها در کردستان و سنندج بلکه مربوط به کل کشور وجود دارد و باید برای رفع آن چاره‌اندیشی اساسی صورت بگیرد.

همتی‌زاده با بیان اینکه رفع این مشکل به تنهایی برای شهرداری ممکن نیست و سایر دستگاه‌ها و مردم نیز باید به صورت ویژه همکاری کنند، گفت: در این راستا نیروی انتظامی استان و پلیس راهنمایی رانندگی، تمام قد از شهرداری حمایت و همکاری خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: امیدواریم بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در کوتاه‌ترین زمان ممکن موضوع وانت‌های میوه فروش، دست فروشان و همچنین انضباط ترافیکی در هسته مرکزی شهر حل و فصل شود.

رئیس پلیس راهور کردستان افزود: با توجه به اینکه بیشترین مراکز تجاری در هسته شهر قرار دارد ساماندهی ترافیک در این نقطه از اهمیت زیادی برخوردار بوده و موجب رضایت‌مندی شهروندان خواهد شد.

سرهنگ همتی‌زاده تصریح کرد: در راستای کاهش ترافیک خط ویژه به همت شهرداری در برخی نقاط شهر فعال شده که امیدواریم در سایر نقاط نیز با توجه به نیاز خطوط ویژه فعال شود.

وی اضافه کرد: در سال ۱۴۰۲، تقریباً ۱۱ درصد کاهش حوادث و تلفات ترافیکی در سطح استان ثبت شده است که نگرانی ما در سد معبر و تصادفاتی که اتفاق می‌افتد عابران پیاده بودند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کردستان با بیان اینکه ۵۲ درصد تصادفات منجر به فوت و ۳۲ درصد تصادفات منجر به جرح در سال گذشته برای عابران پیاده اتفاق افتاده است، خاطرنشان کرد: از اول سال جاری تا کنون کاهش ۱۰۰ درصدی در کل تصادفات و ۲۸ درصدی در تصادفات جرحی داشته‌ایم.

سرهنگ همتی‌زاده افزود: این نشان می‌دهد قدم اول را در بحث مدیریت تصادفات برداشته‌ایم و برنامه‌ریزی‌های خوبی توسط شهرداری در راستای رفع مشکلات ترافیکی و روان سازی ترافیک صورت گرفته شده که امیدواریم به صورت جدی در سال جاری عملیاتی شود.

وی با اشاره به موفقیت شهرداری سنندج در اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروش در سال ۱۴۰۱ و رضایت‌مندی قابل قبول شهروندان، اضافه کرد: این طرح بنا به دلایل مختلف ابتر ماند که امیدواریم امسال بتوانیم با برنامه‌ریزی هرچه بهتر شاهد اجرای این طرح باشیم.

کد خبر 745083

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه ‌فروش از ۱۵ اردیبهشت ماه در سنندج
  • وانت‌بارهای سنندج در آستانه ساماندهی/بیکاری عامل ایجاد شغل کاذب
  • حمایت پلیس راهور از اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • طرح ساماندهی وانت‌های میوه ‌فروشی در سنندج اجرا می‌شود
  • قیمت انواع میوه و سبزی +جدول
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی در بازار
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • ساماندهی وانت بار‌های میوه فروش در ۱۰ نقطه سنندج
  • معابر سنندج در تسخیر وانت‌های میوه فروش
  • کمتر از ۲۰ درصد میوه‌های تنظیم بازار یزد در نوروز به فروش نرسید