Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه پلیس مجری مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در اعمال ممنوعیت تردد بین استانی است، گفت: جاده‌ها به صورت فیزیکی بسته است و مسافران قادر به ادامه مسیر نخواهند بود.

خبرگزاری میزان _ خبرگزاری صدا و سیما نوشت: سردار قاسم رضایی گفت: متاسفانه ۳۵۹ شهر کشور در وضعیت قرمز کرونایی و ۵۹ شهر در وضعیت نارنجی قرار دارند لذا بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا از ساعت ۱۲ ظهر دیروز یکشنبه (۲۴ مرداد ماه) تا پنجم شهریور منع تردد بین استانی اعمال می‌شود، البته منع تردد فقط مختص بین استان هاست و تردد بین شهر‌های یک استان ممنوعیتی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه مذکور، خروج پلاک‌های بومی و ورود پلاک‌های غیربومی به تمام شهر‌های قرمز و نارنجی ممنوع است؛ همچنین منع تردد شبانه در تمام شهر‌های کشور اعم از نارنجی و زرد از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد همچنان ادامه دارد.

وی درباره مجوز‌های صادر شده توسط فرمانداری‌ها برای تردد به شهر‌های قرمز و نارنجی، بیان کرد: فرمانداری‌ها در چند ماه اخیر، مجوز‌هایی برای تردد، بدون تاریخ و به صورت نامحدود صادر کرده اند که بر اساس ابلاغیه وزارت کشور به پلیس راهور، تمام مجوز‌ها تا قبل از ۲۴ مرداد ماه باطل است.

سردار رضایی یادآور شد: تمام مجوز‌های صادره توسط فرمانداری‌ها مبنی بر تردد بین استانی نیز از درجه اعتبار ساقط می‌شود و هموطنان به امید مجوز‌های صادر شده تا ۲۴ مردادماه، راهی سفر نشوند، زیرا از ادامه سفر آن‌ها جلوگیری خواهد شد.

وی عنوان کرد: مطابق مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، استثنائاً افرادی کار ضروری دارند و این کار‌ها جزو مواردی است که توسط وزارت کشور به فرمانداری‌ها ابلاغ شده، می‌توانند از تاریخ ۲۴ مرداد ماه به بعد از فرمانداری به صورت محدود و روزشمار مجوز تردد بگیرند.

سردار رضایی تصریح کرد: در محدودیت‌های پیش‌رو، علاوه بر تشدید طرح‌های قبلی، انسداد "فیزیکی" نیز در نقاط معین با همکاری وزارت راه و شهرسازی و عوامل انتظامی صورت گرفته است، بنابر مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، در مرز خروجی‌های استان‌ها ممنوعیت تردد وجود دارد همچنین مانند دفعات قبل، استان تهران و البرز یکپارچه دیده شده و منع تردد بین این دو استان وجود ندارد.

این مقام ارشد انتظامی در پاسخ به این سوال که آیا افرادی که اصرار به سفر دارند، در قبال پرداخت جرایم ۵۰۰ هزار و یک میلیون تومانی، قادر به ادامه مسیر خواهند بود؟ گفت: خیر اینگونه نیست، جاده‌ها به صورت فیزیکی بسته است و شاهد ممنوعیت تردد هستیم، البته که از هموطنان عزیز انتظار است به منظور قطع زنجیره انتقال بیماری، مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا را جدی بگیرند و با نیروی انتظامی همکاری و همراهی لازم را داشته باشند.

جانشین فرمانده ناجا متذکر شد: تردد برای ناوگان بار و مسافر منعی ندارد و بناست مطابق تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا ظرفیت جابه‌جایی مسافر توسط ناوگان عمومی مسافر به یک سوم کاهش پیدا کند؛ که البته پلیس راهور بر این مهم نظارت خواهد داشت و در صورت مشاهده تخلف، راننده جریمه می‌شود.

بیشتر بخوانید: جزئیاتی از محدودیت‌های سفر‌های جاده‌ای با وسایل حمل و نقل عمومی

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: محدودیت های کرونایی محدودیت تردد

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی محدودیت تردد ستاد ملی مقابله با کرونا تردد بین استانی فرمانداری ها منع تردد مجوز ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۵۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی سوخت در زاهدان جریمه ۴۶ میلیارد ریالی شد

منصور انصاری  اظهار کرد: پرونده خرید و فروش سوخت قاچاق به میزان ۳۴ هزار و ۸۲۰ لیتر به ارزش ۱۵ میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال در شعبه نهم بدوی و رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز زاهدان بررسی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به محتویات موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت‌های کشف شده، متهم را به پرداخت ۳۰ میلیارد و ۹۶۱ میلیون ریال معادل ۲ برابر ارزش سوخت جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان بیان کرد: شعبه با توجه به اینکه ارزش خودرو حامل بیش از سوخت‌های کشف شده است، متهم را به پرداخت ۱۵ میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال معادل ارزش سوخت و در مجموع به پرداخت ۴۶ میلیارد و ۴۴۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی عنوان کرد: ماموران نیروی انتظامی این میزان سوخت در محور نهبندان-زاهدان از یک دستگاه خودرو کامیون کشف و گزارش این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ادامه محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی نوروزی در جاده‌های شمال
  • این جاده محبوب شمالی یک طرفه شد/ادامه محدودیت تا تخلیه بار ترافیکی
  • جاده چالوس یک طرفه شد/ادامه محدودیت تا تخلیه بار ترافیکی
  • دو میلیون تردد در مسیرهای استان ایلام ثبت شده است
  • افزایش چند برابری جریمه‌ها برای تخلفات نهادهای مالی
  • قاچاقچی سوخت در زاهدان جریمه ۴۶ میلیارد ریالی شد
  • اقدامات ایران در سال گذشته برای مقابله با گرد و غبار
  • اجرای برنامه‌های تدوین شده مقابله با گردوغبار در ۲۹ استان کشور
  • اعمال محدودیت تردد در بزرگراه شهید باقری برای ۵ روز
  • تشکیل ستاد استانی «جهش تولید با مشارکت مردم» در نخستین نشست شورای اداری گلستان