Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از تعطیلی کلیه پارک ها و تفرج گاهها و سایر مراکز تجمعی افراد در شهرهای قرمز و نارنجی طی روزهای ۲۵ تا ۳۰ مرداد خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، مهدی جمالی‌نژاد با بیان خبر فوق افزود: این ممنوعیت در اجرای  مصوبات نوزدهمین جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا اتخاذ شده و موضوع برای اجرایی شدن توسط شهرداری ها به استانداریهای سراسر کشور ابلاغ گردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی، عدم حضور در تجمعات و دورهمی ها، اماکن شلوغ و پرتردد و فضاهای عمومی از راه های عمده پیشگیری و کنترل ویروس کرونا و قطع زنجیره ابتلای بیماری کرونا است، ابراز امیدواری کرد که عموم هموطنان با درک شرایط کنونی، حمایت و همراهی مناسبی با این مصوبه داشته باشند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور مهدی جمالی نژاد سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور تعطیلی پارک ها و تفرجگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۵۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش فضای کارخانه نوآوری درخشان یزد

 ابوالقاسم محی الدینی شهردار یزد در دیدار با مدیران مجموعه پارک علم و فناوری استان گفت: پیشنهادی از سوی شهرداری مطرح شد مبنی بر این که طرح اولیه‌ای با همکاری مشترک شهرداری و پارک علم و فناوری استان تهیه و ارائه شود تا دیوار‌های مقابل کارخانه برداشته شده و فضای مقابل کارخانه که در اختیار مجموعه کارخانه هم باشد، به عنوان یک فضای شهری زیبا برای استفاده شهروندان مورد استفاده قرار گیرد.

وی افزود: با افزوده شدن این فضا به فضای در دسترس شهروندان، علاوه بر زیباسازی بصری شهری، تعامل بین مردم و مجموعه فناوری نیز افزایش خواهد یافت.

شهردار یزد تصریح کرد: مدیران مجموعه پارک و علم و فناوری استان پس از بررسی‌های لازم، آمادگی خود را در این زمینه اعلام می‌کنند.

محی الدینی در خصوص مباحثی که در حوزه اجرای شبکه فیبر نوری در سطح شهر یزد مطرح شده بود، گفت: پیمانکاران شرکت سرمایه گذار مشکلاتی در اجرای فیبر نوری ایجاد کرده بودند که مقرر شد با اخذ تعهدات لازم و همچنین پرداخت هزینه خسارتی که این شرکت‌ها وارد کرده اند، مجوز جدیدی صادر می‌شود تا شبکه فیبر نوری در سطح شهر تکمیل شود.

شهردار یزد درباره تعامل و همکاری شهرداری با صندوق پژوهش و فناوری استان اظهار داشت: با توجه به این که شهرداری یزد از سال گذشته سهامدار این صندوق شده است، به زودی تفاهم نامه‌ای بین شهرداری و رئیس صندوق امضا خواهد شد که انشاالله بستر همکاری‌های سازنده بین دو نهاد در زمینه‌های فناوری، نوآوری و خلاقیت به ویژه در حوزه‌های دانش بنیان را فراهم خواهد کرد.

وی افزود: در حوزه‌های خلاقیت و نوآوری و ایجاد ناحیه فناوری هم مقرر شد مجموعه پارک علم و فناوری استان طرح‌های خود را درخصوص ایجاد این ناحیه به شهرداری ارائه کند تا پس ازبررسی این طرح‌ها در معاونت شهرسازی و معماری شهرداری و تصویب شورای اسلامی شهر، جهت اخذ مجوز به کمیسیون‌های مربوطه ارسال شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • افزایش فضای کارخانه نوآوری درخشان یزد
  • انتقاد از تعطیلی برخی مساجد در شهرهای کشور
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در سوم اردیبهشت‌
  • دستگیری عوامل نزاع در پارک جنگلی سکوتپه
  • ۱۰ تقاطع همسطح در قم هوشمندسازی شد
  • هوای اهواز بر مدار نارنجی است / ثبت پاک‌ترین آسمان در قزوین