Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@06:08:17 GMT

اتوبوس حامل قطعات کامپیوتر قاچاق توقیف شد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۳۷۱۳۸

اتوبوس حامل قطعات کامپیوتر قاچاق توقیف شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، مهدی افشاری، رئیس پلیس اقتصادی البرز گفت: در پی دریافت خبری مبنی برانتقال قطعات کامیپوتری قاچاق به وسیله یک دستگاه اتوبوس مسافربری، بررسی موضوع در دستورکار اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس اقتصادی قرار گرفت.

او افزود: در ادامه ماموران با شناسایی مسیر تردد اتوبوس حامل بار قاچاق، در آزادراه کرج-قزوین مستقر شدند و با رصد و پایش خودروهای عبوری در نهایت اتوبوس مورد نظر را شناسایی و آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس اقتصادی استان البرز گفت: در بازرسی از اتوبوس توقیف شده ۲ هزار و ۱۸۲ عدد انواع لوازم قطعات کامپیوتری گران قیمت و مقداری لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق کشف شد.

او با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه، افزود: کارشناسان ارزش اموال قاچاق مکشوفه را حدود ۳۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

سرهنگ افشاری در پایان گفت: در این زمینه پرونده تشکیل و برای انجام مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کالای قاچاق مبارزه با قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۷۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف لنج‌های صیادی حامل گازوئیل قاچاق در آبراه اروند

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرهنگ منصوررضا عزیزی گفت: باهدف مبارزه با پدیده شوم قاچاق فرآورده‌های نفتی، با تلاش بی وقفه مرزبانان جان بر کف برابر اخبار رسیده در خصوص تردد قایق‌های حامل سوخت قاچاق، بلافاصله گروه گشتی ناوگروه شناوری به محدوده شناسایی شده اعزام و اقدام به گشت زنی کردند.

وی افزود: مرزبانان حین گشت زنی سه لنج شناور صیادی که در حال خروج غیرقانونی از آبراه اروند و مرز آبی و در حال حرکت به سمت کشور عراق بودند را مشاهده و با رعایت اقدامات تامینی و عملیاتی ضربتی شناور‌ها را توقیف کردند.

سرهنگ عزیزی ادامه داد: در بررسی مرزبانان از شناور‌ها مقدار ۳۲ هزار و ۳۲۳ لیتر گازوئیل قاچاق از ۳ شناور کشف و ضبط شد.

جانشین مرزبانی استان خوزستان با اشاره به دستگیری ۷ نفر و معرفی آنها به مراجع قضایی برای سیر مراحل قانونی، اضافه کرد: با هوشیاری دریابانان از خروج سرمایه ملی جلوگیری بعمل آمد.

دیگر خبرها

  • توقیف خودروی bmw قاچاق در ساری
  • توقیف خودرو قاچاق ۱۰۰ میلیاردی در مشهد
  • کشف دو خودروی قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال در البرز
  • کشف ۴ تن و ۹۵۰ کیلوگرم قاچاق بادام در شهر ری
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در قم
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم
  • توقیف اتوبوس حامل لوازم آرایشی قاچاق در دیلم
  • اتوبوس حامل لوازم آرایشی قاچاق در «دیلم» توقیف شد
  • توقیف خودروهای شوتی با بیش از ۲۳ میلیارد کالای قاچاق در رودبار
  • توقیف لنج‌های صیادی حامل گازوئیل قاچاق در آبراه اروند