Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی نخعی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به حضور وزرای پیشنهادی دفاع و کشور در نشست کمیسیون خود گفت: ضمن بیان برنامه‌ها و رویکرد‌ها و اظهار نظر اعضای کمیسیون انرژی، لزوم تعامل بیشتر با کمیسیون انرژی، اقتدار کشور، تقویت بنیه دفاعی، حل مشکلات پرسنلی نظامیان نیرو‌های انتظامی از شاغلان و بازنشستگان مورد تاکید قرار گرفت و وزرای پیشنهادی توضیحاتی دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره نشست کمیسیون انرژی با وزیر پیشنهادی ارتباطات بیان کرد: زارع‌پور از وزرای خوش فکر و جوان است و بر استفاده حداکثری از فضای مجازی، مواجهه فعالانه به جای مواجهه منفعلانه در برابر تکنولوژی‌های روز دنیا تاکید کرد.

نخعی اضافه کرد: حکمرانی دیجیتال، تعاملات بین المللی، ضرورت ایجاد شبکه ملی اطلاعات، دولت هوشمند، تحول دیجیتال، ارتقاء جایگاه ایران در رتبه بندی جهانی در شاخص‌های مرتبط با حوزه فناوری اطلاعات و توجه به اینترنت روستایی از مسائل مورد بحث نمایندگان و وزیر پیشنهادی ارتباطات بود.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس از قول وزیر پیشنهادی ارتباطات برای ارتقاء حداقل ۳۰ پله‌ای رتبه ایران در رتبه بندی جهانی حوزه فناوری اطلاعات خبر داد.

وی اضافه کرد: افزایش توان داخلی ساخت ماهواره‌های سنجش مخابراتی مدار بالا تا ۸۰ درصد، ارائه حداقل ۱۵ خدمت نوین با ارزش افزوده، ساخت ماهواره سنجش از راه دور با وضوح بسیار خوب و و ایجاد حداقل یک اپراتور ماهواره مخابراتی از دیگر برنامه‌ها و وعده‌های وزیر پیشنهادی ارتباطات دولت سیزدهم بود.

نخعی برنامه‌ها و اهداف زارع‌پور وزیر پیشنهادی ارتباطات دولت سیزدهم را خوب توصیف کرد و یادآور شد که این برنامه‌ها مورد اقبال نمایندگان قرار گرفتِ

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس درباره حضور وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی و نشست با این کمیسیون توضیح داد: در جلسه اعضای کمیسیون با قاسمی، مشکلات راه‌های اصلی روستایی و همچنین بنادر و خطوط جاده ای، ریلی و هوایی و افزایش سهم حمل و نقل ریلی مورد تاکید قرار گرفت.

وی ادامه داد: تامین مالی پروژه‌ها از محل‌های مختلف، روش‌های ابتکاری رفع تبعیض در اعتبارات و امکانات و توجه به مناطق محروم از مسائل دیگر و مورد تاکید اعضا و وزیر پیشنهادی بود.

نخعی بر توجه نمایندگان به راه آهن شرق کشور و اتصال چابهار به مشهد به عنوان یک پروژه مهم ملی اشاره کرد و گفت: توضیح و برنامه‌های قاسمی برای وزارت راه و شهرسازی منسجم و دقیق بود که ناشی از تجارب خوب گذشته وی در قرارگاه خاتم الانبیاء و وزارت نفت است.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس رستم قاسمی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی را یکی از نیرو‌های جهادی هیئت دولت رئیسی عنوان کرد و توضیح داد: وعده ساخت چهار میلیون مسکن در طول دولت سیزدهم به عنوان یکی از مسئولیت‌های دولت و جزو اهداف و برنامه‌های رئیس‌جمهور است که رسالت و شرایط سنگینی را دارد.

وی یادآور شد که برنامه‌های رستم قاسمی مورد اقبال نمایندگان کمیسیون انرژی مجلس قرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیسیون انرژی وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس وزیر پیشنهادی ارتباطات برنامه ها قرار گرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۷۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال رفع فیلتر گوگل‌پلی/رونمایی و پرتاب ماهواره‌های جدید

وزیر ارتباطات گفت: امسال برنامه‌ریزی کرده‌ایم رویدادهای فضایی متعددتری نسبت به سال گذشته داشته باشیم و ظرف یکی-دو ماه آینده شاهد رونمایی و پرتاب ماهواره‌های جدید خواهیم بود. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: بیش از هفت میلیون خانوار در کشور تحت پوشش فیبر نوری قرار گرفته‌اند و هدف‌گذاری کردیم امسال در این زمینه به 14 میلیون خانوار برسیم.

وی افزود: هم‌چنین امسال برنامه‌ریزی کرده‌ایم رویدادهای فضایی متعددتری نسبت به سال گذشته داشته باشیم و ظرف یکی-دو ماه آینده شاهد رونمایی و پرتاب ماهواره‌های جدید خواهیم بود.

زارع پور گفت: برای بار سوم رفع فیلتر گوگل پلی را در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه مطرح کردیم و امیدوارم در جلسه آتی، بررسی شده و رفع فیلتر صورت بگیرد.

خبر در حال تکمیل است...

 

دیگر خبرها

  • ضرب الأجل قالیباف برای دولت رئیسی /فقط تا روز یکشنبه برای برنامه اقتصادی منتظر می مانیم /جلسه سومی وجود ندارد
  • ضرب العجل قالیباف برای دولت رئیسی /فقط تا روز یکشنبه برای برنامه اقتصادی منتظر می مانیم /جلسه سومی وجود ندارد
  • منتظر برنامه مکتوب بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم
  • عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس : خام فروشی نفت ممنوع است؛ اما با افتخار می‌فروشیم!
  • طرح مرکز رشد و نوآوری توسعه اکوسیستم کارآفرینی کردستان (تاک) افتتاح شد
  • اجرای طرح ایران دیجیتال در کردستان
  • وزیر ارتباطات از احتمال رفع فیلتر «گوگل‌پلی» خبر داد
  • احتمال رفع فیلتر گوگل‌پلی/رونمایی و پرتاب ماهواره‌های جدید
  • خط لوله گاز ، مهم‌ترین طرح ایران و پاکستان در حوزه انرژی
  • معرفی مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد