Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@08:41:27 GMT

ضرورت همکاری بازاریان برای غلبه بر کرونا

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۳۷۶۶۸

ضرورت همکاری بازاریان برای غلبه بر کرونا

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، کامیل کریمیان فرماندار ویژه سقز در جلسه ستاد کرونا با اشاره به ۶ روز تعطیلی سراسری و ۱۲ روز ممنوعیت تردد، اظهار داشت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط شهروندان باعث گذر سریع از پیک کرونایی می‌شود.

او با بیان اینکه همکاری مردم در گذر از پیک پنجم کرونا ضروری است، از ادارات عضو ستاد کرونا خواست تا برای گذر از بحران فعلی، بر اجرای دقیق مصوبه‌ها نظارت داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه سقز افزود: اصنافی که در گروه شغلی یک که شامل ۲۲ شغل قرار دارند، مجاز به ارائه خدمات هستند و سایر اصناف تعطیل است.

کریمیان افزود: مراکز فرهنگی، مذهبی و ورزشی اعم از سینما، تئاتر و ورزشگاه‌ها تعطیل شده اند و محور چهارم در زمینه ترددهاست که جریمه صادر خواهد شد.

در این جلسه مصوبات جدید شامل تمام ادارات (به استثنای ادارات خدمات رسان) تا روز شنبه ۳۰ مردادماه تعطیل است، گروه شغلی یک که شامل ۲۲ شغل هستند مجاز به فعالیت و سایر گروه‌های شغلی و رسته ها، تعطیل می‌باشند و باید غیر از ادارات صمت و اصناف، گروه مشترک نیز بر اجرای مصوبه تعطیلی نظارت داشته باشند.

مراکز فرهنگی، مذهبی و ورزشی اعم از سینما، تئاتر و ورزشگاه‌ها تا روز شنبه تعطیل است، اداره صنعت، معدن و تجارت با هماهنگی اداره اصناف، ضمن صدور بیانیه‌ای در خصوص لزوم تعطیلی بازار و همکاری تمامی اصناف، نسبت به تشدید نظارت‌ها اقدام کند.

پارک‌ها و تفرجگاه‌ها به حالت تعطیلی کامل در آمده و شهرداری موظف است نسبت به انسداد مبادی ورودی پارک‌ها و اعمال خاموشی‌ها در مکان‌های فوق اقدام کند، تا پایان روز پنجم شهریور هیچ برگه مجوز ترددی صادر نخواهد شد و ورود خودرو‌های شخصی با پلاک غیر بومی به شهرستان ممنوع بوده و مقرر شد پلیس راهنمایی و رانندگی و نیروی انتظامی در این زمینه تدابیر لازم را اتخاذ کنند.

مرکز بزرگ اسلامی تعطیلی مساجد و تکایا را تا پایان روز شنبه ۳۰ مردادماه، ابلاغ و اقدامات و نظارت لازم بعمل آورد، به دلیل عدم شرایط لازم برای اقامه نماز در فضای باز، نماز جمعه این هفته در مسجد جامع و سایر مساجد شهر و روستا‌ها برگزار نخواهد شد.

در راستای حفظ حرمت و شأنیت ماه محرم و همچنین حفظ جان مردم و عبور از شرایط کرونایی، برگزاری هرگونه مراسم ممنوع است و نیرو‌های انتظامی در گشت‌ها و همچنین بر اساس گزارش ستاد کرونا و یا مردمی، نسبت به تعطیلی مراسم‌ها اقدام خواهد کرد و به منظور نظارت کافی بر تعطیلی گروه‌های شغلی اعلام شده، ۱۰ اکیپ مشترک برای گشت زنی در سطح شهر، فعال می‌شوند.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مشارکت مردمی کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۷۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه تعطیلی مدارس چهارشنبه ۲۹ فروردین

بارش شدید باران در برخی از استان‌ها مدارس را تعطیل کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، سامانه بارشی سیل آسا، مدارس کرمان، هرمزگان، فارس و بوشهر را امروز به تعطیلی کشاند. با توجه به تداوم فعالیت سامانه بارشی فردا مدارس کدام استان‌ها تعطیل است؟

تعطیلی مدارس ۲۹ فروردین

همه مدارس در شهرستان‌های جنوب کرمان به غیر از شهرستان کهنوج در روز ۲۹ فروردین ماه تعطیل اعلام شده‌اند. در صورت اعلام تعطیلی مدارس سایر استان‌ها این گزارش به روز خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تعطیلی پنجشنبه‌ها از کی اجرا می‌شود؟
  • مورد عجیب تعطیلی «پنجشنبه»‌ها
  • فرایند استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی در سیستان‌ و بلوچستان آغاز شد
  • اطلاعیه تعطیلی مدارس چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • عدم رعایت قوانین صنفی چهار کافه بازی را در مشهد بست
  • وزیر اقتصاد: دوره جدیدی از مقررات گذاری در نظارت بر اصناف خواهیم داشت
  • گزارش تصویری | تجمع بزرگ اصناف و بازاریان تهران در حمایت از طرح عفاف و حجاب
  • برگزاری تجمع اصناف و بازاریان در مسجد امام خمینی بازار تهران
  • (تصاویر) تجمع اصناف و بازاریان تهران در حمایت از حجاب
  • تعطیلی مدارس جیرفت و قلعه گنج به دلیل هشدار قرمز هواشناسی