Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@07:19:16 GMT

گذشت از شوهر عمه در قتل پسر شیشه‌ای

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۳۷۷۵۲

گذشت از شوهر عمه در قتل پسر شیشه‌ای

مهم‌ترین اخبار حوادث و توصیه پلیسی امروز (شنبه بیست و پنجم مرداد ماه سال ۱۴۰۰) را می‌توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.   آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»   مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۴ میلیون و ۳۸۱ هزار و ۲۸۸ تن رسید. بیشتر بخوانید
مرگ راننده جوان در گودبرداری غیر اصولی   سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از ریزش آوار و فوت راننده جوان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید
فروش و تزریق واکسن تقلبی کرونا   رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری اعضای باند ۴ نفره فروش و تزریق واکسن تقلبی کرونا در تهران و شهر کرج خبر داد. بیشتر بخوانید
سرقت مسلحانه در کرج   ۳ سارق پس از حمله مسلحانه به یک طلا فروشی در شهرستان کرج مقداری طلا سرقت کردند. بیشتر بخوانید
بازداشت سارق خودرو در تهرانپارس   فرمانده یگان امداد از دستگیری سارق و کشف خودرو پراید مسروقه در تهرانپارس خبرداد. بیشتر بخوانید
جعل عنوان قاضی برای ازدواج با همکلاسی سابق   مرد شیاد که برای ازدواج با دختر مورد علاقه‌اش خود را قاضی و بازپرس دادسرای تهران معرفی کرده بود در یزد شناسایی و دستگیر شد. بیشتر بخوانید
باجناق پای چوبه دار!   دیوان عالی کشور بر حکم قصاص نفس عامل «جنایت در جاده خاکی» مهر تایید زد و بدین ترتیب «باجناق قاتل» پای چوبه دار قرار گرفت. بیشتر بخوانید
گذشت از شوهر عمه در قتل پسر شیشه‌ای   پدر و مادر پسر جوانی که توسط شوهر عمه‌اش به قتل رسیده بود، قبل از محاکمه قاتل از قصاص وی گذشت کردند. بیشتر بخوانید   توصیه پلیسی:

مراقب کلاهبردان اسکیمری باشید

با توجه به اینکه دستفروشان می‌توانند محل کسب و کار خود را به راحتی تغییر دهند کلاهبرداران در قالب دستفروش دوره‌گرد با استفاده از اسکیمر اقدام به سرقت اطلاعات کارت بانکی شهروندان کرده و حساب بانکی آن‌ها را خالی می‌کنند. برپایه این اطلاعیه، برای پیشگیری از کلاهبرداری اسکیمری حین خرید با کارت بانکی و انجام عملیات بانکی با دستگاه‌های کارتخوان سیار از در اختیار گذاشتن رمز بانکی خود به دیگران و فروشنده‌ها خودداری کنید.

هنگام خرید از دوره گردها، خود اقدام به کشیدن کارت و وارد کردن رمز در دستگاه کارتخوان بانکی کنید.  

منبع: تابناک

کلیدواژه: محمد مخبر محرم شب های محرم افغانستان کابینه پیشنهادی رئیسی طالبان شب هشتم محرم بسته حوادث ویروس کرونا حوادث دوشنبه 25مرداد محمد مخبر محرم شب های محرم افغانستان کابینه پیشنهادی رئیسی طالبان شب هشتم محرم بیشتر بخوانید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۷۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق زورگیر در تبریز

سرهنگ سلطانی گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان تبریزی مبنی بر اینکه سه نفر ناشناس که خود را ماموران انتظامی و بسیج معرفی نموده و با استفاده از سلاح سرد وی را تهدید و اقدام به اخاذی و سرقت کردند موضوع به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از وصول پرونده و جمع آوری دلایل و مدارک فنی از صحنه جرم و مسیر‌های منتهی به محل وقوع جرم نوع و شماره انتظامی خودرو استخراج و در تحقیقات نامحسوس مشخص شد مالک اصلی خودرو را به شخصی با هویت معلوم واگذار کرده است که دارای سابقه متعدد کیفری است.

وی ادامه داد: کارآگاهان با بررسی مبالغ رد و بدل شده دریافتند متهم شناسایی شده همان شخصی است که مبالغ سرقت شده به حساب وی منتقل شده است که پس از اخذ مجوز از مراجع قضایی با تعقیب و مراقبت‌های شبانه روزی محل اختفای متهم شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ  سلطانی اظهار کرد: متهم ابتدا منکر هرگونه ارتکاب سرقت بود که پس از مواجهه با قرائن موجود در پرونده در نهایت لب به اعتراف گشود و دیگر همدستانش را معرفی کرد و متعرف شد که در سطح شهر شب هنگام به عنوان مامور پلیس آگاهی، سپاه و بسیج اقدام به اخاذی و سرقت از شهروندان کرده و در صورت مقاومت اشخاص آنها را با سلاح سرد تهدید و اقدام به زورگیری کرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه پرونده به مراجع قضایی ارسال و متهم با قرار قضایی متناسب روانه زندان شد گفت: با توجه به شناسایی و دستگیری متهم اصلی تحقیقات تکمیلی برای دستگیری دیگر همدستان وی و مشخص شدن علت و انگیزه ارتکاب این جرم خشن ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • غافلگیری سارق حین سرقت در رشت
  • پایان جولان سارق سیم کابل برق در ساری
  • دستگیری ۲۳ سارق و مالخر در چناران
  • دستگیری سارق و مالخر محتویات خودرو در ری
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • نظافتچی منزل سارق از آب درآمد
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز
  • ۲۱ سارق منزل طی دو روز در گیلان دستگیر شدند
  • چندین راز برای خرید دزدگیر که نمی دانید