Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@07:45:38 GMT

سوانح رانندگی در قزوین 3 کشته برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۳۹۰۲۸

سوانح رانندگی در قزوین 3 کشته برجای گذاشت

رئیس پلیس راه استان قزوین از 3 کشته در تصادف سواری پراید با کامیون کشنده در سه راهی دانسفهان بخش رامند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قروین؛ سرهنگ فرهاد ذاکری منش در این باره اظهار داشت: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر تصادف یک دستگاه سواری پراید با کامیون کشنده در سه راهی دانسفهان بخش رامند عوامل انتظامی و پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از حضور ماموران و در بررسی صحنه مشخص شد، سواری پراید با 2 نفر سرنشین با کامیون کشنده برخورد کرده که متاسفانه در اثر این تصادف هر 3 سرنشین سواری پراید به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کرده اند.

رئیس پلیس راه استان قزوین با اشاره به اینکه کارشناسان مربوطه علت بروز این حادثه را عدم توجه به جلو سواری پراید اعلام کرده اند، بیان داشت: جسد متوفیان تحویل عوامل بهشت فاطمه شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نیروی انتظامی قزوین سواری پراید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۹۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۱۰۰ کیلو تریاک جاسازی شده در بار خیار

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ابراهیمی اظهار داشت: در پیگیری‌های اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مشخص شد یک قاچاقچی مواد افیونی قصد دارد از طریق یک دستگاه کامیون حامل تره بار، محموله مواد مخدر را از یک استان جنوبی به قزوین منتقل کند، بنابراین بررسی موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی استان به محور مواصلاتی مورد نظر اعزام و با کنترل تردد خودروها، کامیون موصوف با بار خیار، پیاز و گوجه فرنگی را شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: با انتقال خودرو به یگان و در نتیجه بازرسی از آن، ۱۰۱ کیلو گرم تریاک در قالب ۱۱ بسته کشف و راننده دستگیر شد.

ابراهیمی در پایان با بیان اینکه مبارزه با مواد مخدر یکی از اولویت‌های مأموریتی پلیس است، از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر، موضوع را در اسرع وقت از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6081428

دیگر خبرها

  • راننده پرخطر رنو کشنده به دام قانون افتاد
  • یک کشته و پنج مصدوم در تصادف رانندگی در صوفیان
  • کشف بیش از ۱۰۰ کیلو تریاک جاسازی شده در بار خیار
  • ۲ کشته و پنج مصدوم بر اثر تصادف در خراسان جنوبی
  • ۲ فوتی و ۵ مصدوم در تصادف محور قاینات
  • ۲ کشته و ۵ مصدوم در برخورد رخ به رخ ۲ سمند
  • سوانح جاده‌ای خراسان رضوی یک کشته و ۱۲ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف و آتش‌سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم
  • تصادف و حریق خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح
  • ◄ جهش قیمت کامیون و تریلی از زیر 500 میلیون به باشگاه میلیاردی ها !