Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مجید رنجبر رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، در خصوص وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت در صبحگاه سه شنبه ۲۶ مرداد ماه ۱۴۰۰ اظهار داشت: بزرگراه‌های شهید همت، شهید زین الدین، شهید بابایی، شهید چمران، شهید سلیمانی امام علی (ع)، حکیم و دیگر معابر بزرگراهی شهر تهران خلوت و در حال حرکت و بدون مشکل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ رنجبر گفت: وضعیت ترافیکی خیابان‌های شهر تهران نیز خلوت بوده و بدون ترافیک می‌باشند و تردد در آنها بدون مشکل است.

وی گفت: این خلوتی معابر به دلیل رعایت شهروندان در انجام دستورالعمل‌های اعلامی از سوی ستاد ملی کرونا بوده و وی به همین خاطر از شهروندان به دلیل رعایت شیوه نامه‌ها از شهروندان تشکر کرد.

رنجبر به شهروندان توصیه کرد: خلوتی معابر دلیل بر افزایش سرعت‌ها در معابر نمی‌شود و چه بسا شهروندان در هر زمان و لحظه‌ای که معابر را خلوت دیدند مجاز به افزایش سرعت نیستند بلکه می‌بایست از سرعت مجاز نیز کمتر حرکت کرده و با سرعت مطمئنه تردد نمایند تا شاهد بروز حوادث در شهر تهران نباشیم.

رنجبر گفت: با رعایت قوانین و مقررات توسط رانندگان امروز شاهد مشکل و تصادف خاصی در سطح معابر شهر تهران نبودیم.

کد خبر 5283080 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: مجید رنجبر پلیس راهور ترافیک وضعیت معابر شورای شهر تهران ویروس کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا هلال احمر جمهوری اسلامی ایران شهرداری تهران محدودیت های کرونایی کیفیت هوای تهران واکسن کرونا سازمان میادین میوه و تره بار پیش بینی وضعیت هوا وضعیت معابر ماه محرم تهران واکسیناسیون شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۹۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دومین خانه شهید در منطقه ۱۵ تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، شهردار منطقه ۱۵ گفت:دومین خانه شهید در ۳طبقه به متراژ ۱۲۰ متر به منظور ارائه خدمات اجتماعی، فرهنگی و پزشکی در خیابان ۱۷ شهریور، خیابان شهید رضایی افتتاح شد.

محمد شیری افزود: افتتاح خانه‌های شهید علاوه بر خدمت رسانی، سبب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان شهروندان خواهد شد همچنین پایگاهی برای نسل نوجوان و جوان است تا بیشتر با رشادت‌ها و‌جان فشانی‌های این نسل آشنا شوند.

دیگر خبرها

  • مسافران از سفر به جنوب کشور پرهیز کنند/ ترافیک سنگین در محور‌های شمالی کشور
  • پنجشنبه‌ای خلوت در پایتخت/ مراقب سرعت‌ و سبقت‌ غیر مجاز باشید
  • پنجشنبه‌ای خلوت در پایتخت
  • افتتاح دومین خانه شهید در منطقه ۱۵ تهران
  • دومین خانه شهید در تهران افتتاح شد
  • طرح جامع برقی‌سازی وسایل نقلیه در پایتخت
  • گره‌گشایی از ترافیک تبریز با مسیرگشایی معابر
  • معابر تهران فعلاً خلوت و ترافیک روان است
  • معابر تهران خلوت و روان است
  • تاریکی در برخی از معابر شهروندان تبریز را به دردسر انداخت