Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نقل و انتقالات لیگ برتر بیست و یکم فوتبال در حالی آغاز شده است که پرسپولیس با توجه به حکم فیفا تنها تا ۱۷ شهریورماه فرصت جذب بازیکن را دارد.

قهرمان پنج دوره متوالی رقابت‌های لیگ برتر همچنان از پرداخت مبلغ حقوق ۳۲۹ هزار و ۵۰۰ دلار به علاوه سود سالیانه به عنوان حقوق و مبلغ ۲۵۰ هزار دلار به علاوه سود سالیانه به عنوان غرامت به خاطر نقض قرارداد به «گابریل کالدرون» سرمربی سابق خود باز مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین باشگاه پرسپولیس باید ۳ هزار و ۵۰۰ فرانک سوئیس برای هزینه روند حکمیت به کالدرون و ۵ هزار فرانک سوئیس به عنوان هزینه‌های نهایی به فیفا پرداخت کند. علاوه بر این باشگاه پرسپولیس باید مبلغ ۲۵ هزار فرانک سوئیس به عنوان جریمه بپردازد که همچنان از اجرای آن نیز ناتوان است.

همچنین فیفا با ارسال ایمیلی جداگانه، در رأی دیگر خود، به شکایت «خواکین» دستیار کالدرون اشاره کرد:

«باشگاه پرسپولیس طبق حکم فیفا باید ۵۵ هزار و ۳۸۱ دلار به عنوان حقوق به علاوه سود سالیانه و همچنین ۴۰ هزار دلار همراه با سود سالیانه به عنوان مبلغ غرامت بابت نقض قرارداد به این مربی اسپانیایی پرداخت کند. پرسپولیس موظف به پرداخت مبلغ ۳ هزار ۵۰۰ فرانک سوئیس به این مربی و ۲ هزار فرانک سوئیس به فیفا بابت هزینه دادرسی و ۱۰ هزار فرانک سوئیس به عنوان جریمه است.»

این بدهی‌های سنگینی پرسپولیس را مجبور می‌کند تمام گزینه‌های مد نظر یحیی گل محمدی را تا قبل از شروع محرومیت در اختیار بگیرد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که لیست خرید خود را در اختیار جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه قرار داده است همچنان منتظر اقدام باشگاه برای خرید آنها است.

البته سرمربی پرسپولیس منتظر تمدید قرارداد بازیکنان آزاد این تیم است تا در صورت جدایی هر یک از آنها گزینه جدیدی را در لیست خرید خود قرار دهد.

گل محمدی برای جذب دو بازیکن خارجی هم تحقیقاتی را انجام داده و فیلم بازی آنها را بررسی کرده اما هنوز اسمی به باشگاه نداده است تا سمیعی به قول خود مبنی بر تمدید قرارداد تمام بازیکنان نظیر احمد نورالهی، امید عالیشاه، وحید امیری، مهدی شیری و کمال کامیابی نیا عمل کند.

از سوی دیگر فدراسیون فوتبال که قانون منع جذب بازیکنان و مربیان خارجی را لغو کرده بود هنوز نامه رسمی آن را در اختیار سازمان لیگ قرار نداده است.

سرمربی سرخپوشان پایتخت تا چند روز آینده با بررسی شرایط این تیم در نقل و انتقالات راجع به جذب این دو خارجی تصمیم گیری می‌کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر پرسپولیس یحیی گل محمدی پرسپولیس گابریل کالدرون لیگ برتر نقل انتقالات پرسپولیس یحیی گل محمدی هزار فرانک سوئیس سود سالیانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۹۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور؛ یحیی گل محمدی به زودی در تبریز

یحیی گل محمدی - حمید مطهری این بار قرار است در تراکتور شکل بگیرد.

طرفداری | حمید مطهری به عنوان سرمربی موقت در تراکتور فعالیت خود را شروع کرد.

باشگاه تراکتور درنظر دارد هرچه سریعتر مجوز یحیی گل محمدی برای فعالیت فوتبالی را بگیرد چرا که سرمربی سابق پرسپولیس، گزینه اصلی هدایت تیم تراکتور محسوب می شود.

با این حال تا برطرف شدن موانع، باشگاه تراکتور «حمید مطهری» را به عنوان سرمربی موقت خود انتخاب کرده چرا که حمید مطهری یکی از دستیاران قطعی یحیی گل محمدی در تیم تراکتور خواهد بود.

بنابراین تا زمانی که مشکل یحیی گل محمدی رفع شود، حمید مطهری سرمربی سرخ پوشان تبریزی است تا این تیم بدون سرمربی نماند. گفته می شود یحیی گل محمدی به زودی راهی تبریز می شود تا به محض حل شدن مشکلش، تمرینات تراکتور را خودش زیر نظر بگیرد.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!
  • حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور؛ یحیی گل محمدی به زودی در تبریز
  • سوئیس ۳۱۸ میلیون دلار از دارایی‌های روسیه را آزاد کرد
  • کلینزمن یا یحیی؟! | گزینه اول و آخر تراکتور کیست؟
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟
  • جزئیات مذاکره گل محمدی و تراکتور/ یحیی چطور پای میز مذاکره نشست؟!