Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری ایسکانیوز، غلامحسین اسماعیلی صبح سه‌شنبه در آیین افتتاحیه بخش موقت دارویی بیماران کرونایی داروخانه ۲۹ فروردین نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه «مشکلات مردم عموما و مشکل ناشی از بیماری کرونا خصوصاً دغدغه رئیس جمهوری محترم است»، اظهار کرد: آقای رئیسی گره گشایی از کار مردم و رفع مشکلات مردم را ماموریت اصلی خود و دولت سیزدهم می دانند و به همین جهت هم هر کجا آوا و پژواکی از مشکل مردم به سمع و نظر ایشان برسد، شخصا وارد میدان می شوند و تلاش می کنند که مشکلات مردم برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: سوالی طی سالهای اخیر در ذهن مردم شکل گرفته بود که آیا مشکلات قابل حل است یا خیر؟ دیدگاه دولت سیزدهم این است که ما ملت «ما می توانیم» هستیم و «نمی شود» و «امکان ندارد» و «نمی‌توانیم» در قاموس و فرهنگ دولت سیزدهم وجود ندارد.

رئیس دفتر رئیس‌جمهوری خاطرنشان کرد: آنچه در این روزها اتفاق افتاد و تلاشی که عزیزان ما در ارتش و نیروی زمینی انجام دادند و احداث بخش بیماران کرونایی بعد از حضور رئیس جمهوری در داروخانه ۲۹ فروردین ارتش ثابت کرد که «ما می توانیم».

اسماعیلی با تقدیر از اقدامات وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو پس از دستور رئیس جمهوری مبنی بر افزایش داروخانه‌های ارایه دهنده داروهای کرونایی در کشور اظهار کرد: امروز در تهران ۴۹۰ داروخانه داروهای بیماران کرونایی را توزیع می کنند و در سراسر کشور دو هزار داروخانه در این زمینه متولی هستند؛ این اقدام این پیام را دارد که اولا با پیگیری‌های انجام شده دارو به میزان نیاز تامین شده است و مردم دغدغه تامین دارو نداشته باشند. پیام دیگر این است که این هم شدنی بود و فقط اراده می خواست که این اراده را دولت سیزدهم در بخش‌های مختلف یه وجود آورده است.

وی در پایان با بیان اینکه «کار جهادی نتیجه دارد و ما امروز برای غلبه بر مشکلات یک راه داریم و آن کار جهادی است»، خاطر نشان کرد: ان شاءالله با روحیه جهادی مشکلات کشور یکی بعد از دیگری برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1107212 برچسب‌ها دولت سیزدهم

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دولت سیزدهم رئیس جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۰۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهضت فیبر نوری در ۲۰۰ شهر کشور به اتمام رسید

زارع‌پور  در جلسه شورای اداری شهرستان میامی گفت: در مسیر توسعه کشور، مساله روایت درست و جهاد تبیین بسیار مهم است.

وی بیان کرد: حجم کار با توجه به مشکلات از گذشته تاکنون بسیار زیاد است، اما اقدامات دولت سیزدهم در ۳۰ ماه گذشته با دولت‌های قبل قابل قیاس نیست.

وی خاطرنشان کرد: در پیش از دولت سیزدهم ۱۳ روستای استان سمنان به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت متصل بودند، اما اکنون این تعداد به ۳۹ روستا رسیده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: زمانی که منابع مالی محدود است نباید انتظار داشت که همه مشکلات حل شود.

زارع‌پور ادامه داد: سفر دور دوم رئیس جمهور به منظور اتمام پروژه‌های نیمه تمام بود و در دور دوم پروژه‌های جدید کلنگ زنی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • استقبال پرشور مردم دامغان از رئیس جمهور در مصلای امام خمینی | تصاویر
  • رئیس‌جمهور: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم
  • نهضت فیبر نوری در ۲۰۰ شهر کشور به اتمام رسید
  • رئیسی: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم
  • دشمنان نظام رشد اقتصادی ایران را هدف قرار داده‌اند
  • دشمنان نظام رشد اقتصادی ایران را هدف قرار داده است
  • خدشه‌دار کردن رشد اقتصادی ایران، هدف دشمنان نظام است
  • استقبال باشکوه مردم سمنان از رئیس دولت سیزدهم
  • مردم استان استقبال شایسته و خوبی از رئیس جمهور خواهند کرد
  • راه اندازی سامانه الکترونیکی ارتباط با رئیس جمهور در سمنان