Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، طی احکام جداگانه‌ای از سوی «عبدالمهدی نصیرزاده» رییس فدراسیون، اعضای کادرفنی تیم‌های اعزامی به مسابقات جهانی سوئد و نروژ در رشته پاورلیفتینگ منصوب شدند. 

بر این اساس اسداله عزیزیان به عنوان سرپرست تیم ملی پاورلیفتینگ اعزامی به مسابقات جهانی بدون لوازم سوئد، مجید تلخابی به عنوان سرمربی و مصطفی سلیمانی به عنوان مربی این تیم منصوب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین حسین شیروانی به عنوان سرپرست تیم ملی پاورلیفتینگ اعزامی به مسابقات جهانی با لوازم نروژ و رحیم عسگری به عنوان مربی این تیم معرفی شدند.

لازم به ذکر است؛ مسابقات جهانی پاورلیفتینگ بدون لوازم از تاریخ یک تا ۱۱ مهر در سوئد و مسابقات جهانی پاورلیفتینگ با لوازم از تاریخ  ۱۵ تا ۲۳ آبان در کشور نروژ برگزار خواهد شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: عبدالمهدی نصیرزاده فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اعزامی به مسابقات جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۱۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی کشتی گیران طلایی در پنج وزن مسابقات بین المللی مریوان

رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام شاهد با حضور کشتی گیرانی از کشور‌های عراق، ارمنستان و ورزشکاران مطرح کشورمان به مدت ۲ روز در سالن ۱۲۰۰ نفری مریوان در حال برگزاری است.

این رقابت‌ها در اوزان ۵۵ کیلوگرم، ۶۰ کیلوگرم، ۶۳ کیلوگرم، ۶۷ کیلوگرم، ۷۲ کیلوگرم، ۷۷ کیلوگرم، ۸۲ کیلوگرم، ۸۷ کیلوگرم، ۹۷ کیلوگرم و ۱۳۰ کیلوگرم در حال برگزاری است.

در ️۵۵ کیلوگرم پیام احمدی اول شد، سعید اسماعیلی به مقام دوم دست یافت، محمدپویا اسدی و محمدرضا توکلیان به صورت مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند و ابوالفضل آقایی و سید ایمان حسینی هر دو چهارم شدند.

در وزن ۶۳ کیلوگرم سید طا‌ها موسوی بر سکوی اول ایستاد، محمد کمالی دوم شد، رامین بخشی و عباس برزگرزاده به مقام سوم دست یافتند و سید مصطفی رضایی و ماهان محمدی نیز به صورت مشترک چهارم شدند.

در وزن ️۷۲ کیلوگرم کیا رستمی (کردستان) اول شد، امیررضا عیسوند در جایگاه دوم ایستاد، احمدرضا محمدیان و امین خدایاری به صورت مشترک مقام سوم را به خود اختصاص دادند و حسین طاهری مطلق و ابوالفضل عسگری در جایگاه چهارم قرار گرفتند.

در وزن ️۸۲ کیلوگرم، محمدامین حسینی قهرمان شد، امیررضا آریامقدم بر سکوی دوم ایستاد، آریا میردار منصور پناهی و رضا آذرشب مقام سوم را از آن خود کردند و امیرحسین نعمت زاده و مهدی مرادالیاسی مشترک چهارم شدند.

در وزن ۹۷ کیلوگرم حسین بالی بر سکوی قهرمانی ایستاد، علی جلالی عبدالوند دوم شد، روح اله حاجی‌وند و مهرزاد زیبالقا (کردستان) در جایگاه سوم قرار گرفتند و محمد محمودی و توحید محبی به صورت مشترک مقام چهارم را به خود اختصاص دادند.

رقابت‌های پنج وزن اول این پیکار‌ها با حضور ۷۶ کشتی‌گیر از کشور‌های ایران، عراق و ارمنستان برگزار شد و «کیا رستمی» کشتی گیر شایسته کردستانی در وزن ۷۲ کیلوگرم مدال طلا را کسب کرد و «مهرزاد زیبالقا» دیگر نماینده کردستان در وزن ۹۷ کیلوگرم به نشان برنز دست یافت.

کیا رستمی کشتی گیر کردستانی با برتری برابر حسین حسن‌کاویار از البرز (هشت برصفر)، محمدامین مختاری از فارس (۹بر صفر)، امین خدایاری از تهران (هفت بر سه)، ابوالفضل عسگری از گلستان (چهار بر صفر) و در مسابقه فینال با نتیجه سه بر۲ امیررضا عیسوند از خوزستان را شکست داد و گردن آویز طلا را مقتدرانه کسب کرد.

مهرزاد زیبالقا دیگر کشتی‌گیر کردستانی هم در دیدار نخست با امتیاز برابر ۶ بر ۶ مقابل علی جلالی از خوزستان شکست را پذیرفت، اما در ادامه با برتری هشت بر پنج مقابل مانی رستمی از تهران برای کسب مدال برنز به مصاف توحید محبی از تهران رفت و این دیدار با امتیاز برابر ۲ و با برتری مهرزاد زیبالقا خاتمه یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • تیم‌های برگزیده هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران معرفی شدند
  • پایان مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت با معرفی نفرات برتر
  • معرفی کشتی گیران طلایی در پنج وزن مسابقات بین المللی مریوان
  • معرفی نفرات برتر مسابقات دستجات اسکیت سرعت در بخش پسران
  • پایان مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت با معرفی برترین‌ها
  • جایگزین احسان لشگری در تیم ملی به‌زودی معرفی می‌شود
  • معرفی برترین‌های روز نخست هفته دوم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس
  • معرفی ظرفیت‌های کردستان با استفاده از حوزه ورزش
  • فرهنگ، زبان و آداب و رسوم هورامان آوازه جهانی دارد
  • معرفی ژئوپارک جهانی طبس در نمایشگاه ITB برلین