Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@06:22:26 GMT

سایپا دلیل غیبت «سراجی» در جلسه کمیته فوتسال

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۴۱۴۸۹

سایپا دلیل غیبت «سراجی» در جلسه کمیته فوتسال

به گزارش ایرنا، «حسین شریفی» روز سه‌شنبه در گفت و گو با برنامه ورزشی رادیو تهران در خصوص وضعیت اخذ میزبانی ایران در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت: همچنان در حال رایزنی هستیم و امیدواریم میزبانی به ایرن برگردد. فدراسیون جهانی و کنفدراسیون فوتبال آسیا پیش از این اعلام کرده بودند که کشورهایی که سیستم کمک داور ویدئویی ندارند، این نهادها برای آن کشورها این امکانات را فراهم می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: چندی پیش قرار بود نماینده شرکت STP به تهران بیاید و ما نیز ملزومات VAR مانند اتاق مخصوص، فیبرنوری و اینترنت را فراهم کردیم اما روز گذشته نامه‌ای به ما ارسال شد که در آن گفته شده بود که با اشاره تحریم‌های ظالمانه‌ای که علیه جمهوری اسلامی ایران وضع شده، فیفا و ای‌اف‌سی نمی توانند به ما در این راستا کمک کنند.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال اضافه کرد: «حسن کامرانی‌فر» دبیر فدراسیون فوتبال هم اعلام کرد که امکان استفاده از این ملزومات را نداریم و مشکل اصلی موضوع حق پخش تلویزیونی است. در این راستا جلساتی با مسوولان صدا و سیما داشتیم و به موارد خوبی رسیدیم. تصویربردای ها نیز باید طبق استانداردهای فیفا انجام شود که مشکلی از این بابت نداریم اما مشکل اصلی و نگران‌کننده موضوع تحریم ها است که در این مورد نیز مانع محسوب می‌شود. 

شریفی در مورد غیبت «مهرداد سراجی» رییس کمیته فوتسال و «وحید شمسایی» عضو این کمیته در جلسه رییس فدراسیون فوتبال با سرمربی تیم ملی فوتسال اظهار داشت: شمسایی در یک برنامه تلویزیونی مشغول است و در زمان جلسه در آنجا حضور داشت. او روز گذشته نیز جلسه خوبی با «شهاب الدین عزیزی خادم» برگزار کرد. سراجی نیز درگیر مسائل مربوط به باشگاه سایپاست و نتوانست در جلسه شرکت کند اما او همچنان رییس کمیته فوتسال است. 

وی در خصوص حواشی انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال زنان گفت: این موضوع همه جا وجود دارد. کمیته بانوان چند گزینه داشت و باید آن‌ها را بررسی می‌کرد. طبق آن چیزی که می‌دانم «شهرزاد مظفر» به دلیل قراردادش در کشور کویت، جزو گزینه‌های موجود نیست. باید در مورد دیگر گزینه ها بررسی شود و در یک جلسه برنامه‌ آن‌ها نیز ارائه شود. 

برچسب‌ها حسن کامرانی فر کمیته فوتسال کنفدراسیون فوتبال آسیا فیفا مهرداد سراجی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حسن کامرانی فر کمیته فوتسال کنفدراسیون فوتبال آسیا حسن کامرانی فر کمیته فوتسال کنفدراسیون فوتبال آسیا فیفا مهرداد سراجی فدراسیون فوتبال کمیته فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۱۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار دو بازیکن استقلال به کمیته انضباطی

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با ارسال ابلاغیه‌ای به باشگاه و دو بازیکن استقلال از آنها خواست تا دفاعیه خود را به این کمیته ارسال کنند.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با اعلام کمیته انضباطی و حسب گزارش واصله از سوی سازمان لیگ فوتبال مبنی بر تخلفات صورت گرفته از سوی سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند بازیکنان و همچنین تماشاگران منتسب به تیم استقلال، نفرات فوق و باشگاه مربوطه ظرف مهلت 48 ساعت باید دفاعیه خود را به کمیته انضباطی فدراسیون ارسال کنند.

سیدحسین حسینی بعداز تماس بازی قبلی با دختر جیمی جامپ، به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال هم احضار شده است.

دیگر خبرها

  • محرومیت فوری سرمربی نام آشنا!
  • احضار دو بازیکن استقلال به کمیته انضباطی
  • اولتیماتوم کمیته انضباطی به کاپیتان و مدافع استقلال
  • ابلاغیه انضباطی برای ۲ بازیکن و باشگاه استقلال
  • ابلاغیه انضباطی برای دو ستاره استقلال
  • کیومرث هاشمی: با قهرمانی دل مردم را شاد کنید
  • حضور وزیر ورزش در جمع ملی‌پوشان فوتسال؛ شمسایی: هیچ چیزی جلودار ما نیست
  • احضار دو بازیکن استقلال به کمیته اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال
  • احظار دو بازیکن استقلال به کمیته اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال
  • دوشنبه؛ جلسه ابتدایی برای رسیدگی به صحبت‌های سرخابی‌ها