Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@12:25:13 GMT

بخشنده به عنوان شهردار کاشان انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۴۳۷۳۶

بخشنده به عنوان شهردار کاشان انتخاب شد

گروه استان‌ها- "حسن بخشنده" با ۹ رای اعضای شورای شهر به عنوان شهردار کاشان انتخاب شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، صبح امروز در جلسه علنی شورای شهر کاشان، حسن بخشنده نامزد شهرداری کاشان با حضور در جلسه و ایراد سخنرانی دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود را برای مدیریت شهری کاشان در حضور اعضای شورای شهر بیان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هوشمندسازی، تمرکززدایی، شفافیت، نگاه علمی به مدیریت شهری، تعامل با نهادهای دولتی و غیردولتی، تثبیت جایگاه کاشان در دهکده جهانی، اقدام بر اساس رفع نیازهای مردم و تامین منابع پایدار از جمله شعارها، اهداف و برنامه های عنوان شده از سوی نامزد منصب شهرداری کاشان است.

وی در این جلسه ضمن اشاره به سوابق علمی و اجرایی خود اظهار داشت: آنچه اهمیت دارد آن است که مدیریت شهری کاشان یا دیگر شهرستان ها یه دلیل ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد آن متفاوت است و از این رو سبک قدیم کاشان باید بر روی سبک جدید و مدرن تاثیرگذار باشد.

حضور دکتر زاکانی در شهرداری تهران مانع دست‌اندازی‌ به بیت‌المال می‌شودشهرداری برای برقراری نظافت محیط به کمک بیمارستان فیروزآبادی رفت14 نفر به عنوان گزینه نهایی شهرداری شیراز معرفی شدند

بخشنده با بیان اینکه لازم است از ظرفیت‌های ملی در مدیریت شهری استفاده کرد، ابراز داشت: اولویت برنامه‌ های ما رفع نیازهای شهروندان است و از طرفی بر شفاف‌سازی و هوشمندسازی نیز تاکید بسیار زیادی وجود دارد.

به گزارش تسنیم پس از پایان استماع سخنان حسن بخشنده فرآیند رای گیری آغاز شد و نامزد مدیریت شهری کاشان با 9 رای اعضای شورای این شهر و با اکثریت آرا اعضا به عنوان شهردار کاشان در دوره ششم شورای شهر کاشان منصوب شد.

انتهای پیام/801/ح

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدیریت شهری شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۳۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلاف سلیقه‌ها نباید منجر به از بین رفتن انگیزه‌ها شود

ایسنا/قم امام جمعه قم تأکید کرد: در سال جدید باید یک وحدتی میان مسئولین استان، اعم از نمایندگان مجلس، شورای اسلامی شهر، شهرداری و تمامی کسانی که در پیشرفت و تعالی شهر تأثیر گذارند، ایجاد شود؛ چرا که سلیقه‌ها ممکن است مختلف باشد، اما این اختلاف سلیقه‌ها نباید منجر به بروز اختلافات و از بین رفتن انگیزه‌ها شوند.

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در دیدار نوروزی شهردار قم و معاونین وی که امروز ۹ فروردین ماه برگزار شد، اقدامات انجام شده در شهر مقدس قم را امیدوار کننده عنوان کرد و گفت: خوشبختانه طی سال‌های اخیر بواسطه اقداماتی که در شهر انجام شده، یک تحولی رقم خورده‌است.

وی ادامه داد: قم امروز با قم چند سال قبل تفاوت‌های محسوسی پیدا کرده‌ که نتیجه همکاری شورای اسلامی شهر، تدابیر شهردار و سایر مسئولین بوده‌، به طور کلی هر کجا وحدت بوده‌است، کارها به سرانجام رسیده‌اند؛ اما هر کجا اختلاف وجود داشته‌است، انرژی‌ها صرف مسائل بی‌نتیجه و بی‌اثر شده‌اند.

امام جمعه قم تأکید کرد: در سال جدید باید یک وحدتی میان مسئولین استان، اعم از نمایندگان مجلس، شورای اسلامی شهر، شهرداری و تمامی کسانی که در پیشرفت و تعالی شهر تأثیر گذارند، ایجاد شود؛ چرا که سلیقه‌ها ممکن است مختلف باشد، اما این اختلاف سلیقه‌ها نباید منجر به بروز اختلافات و از بین رفتن انگیزه‌ها شوند.

وی خطاب به شهردار قم تصریح کرد: در مجموع، عمران، آبادانی، مبلمان و خدمات شهری و تأمین بسترهای امنیتی از شهرداری انتظار می‌رود؛ لذا جنابعالی با صرف نظر از اختلاف سلیقه‌ها که امری طبیعی است، به فعالیت بپردازید و با همراه کردن دیگران اقدامات ماندگاری را انجام دهید.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه در بخش دیگری از سخنان خود به تبیین حدیثی از امام حسن مجتبی(ع) پرداخت و اظهار کرد:  آن حضرت می‌فرماید «إذا سَمِعتَ أحَدا یَتَناوَلُ أعراضَ الناسِ فاجتَهِدْ أن لا یَعرِفَک.» یعنی اگر شنیدی که فردی در جامعه با آبروی مردم بازی می‌کند، تلاش کن که این آدم تو را نشناسد؛ چرا که در این صورت به سراغ تو نیز خواهد آمد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، وی گفت: امیدواریم در سال جدید خداوند برکتی به فکر، اندیشه و تلاش‌های ما بدهد تا شاهد تحولات چشمگیری نسبت به سال قبل و سال‌های قبل از آن باشیم.

سیدمرتضی سقاییان نژاد، شهردار قم نیز در ابتدای این دیدار ، گزارش مختصری از اقدامات و برنامه‌های شهرداری ارائه کرد و ابراز داشت: ما در شهرداری به دنبال تولید رضایت‌مندی در شهر هستیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۴۰۳ سال خدمات محله ای و زیباسازی و سرمایه گذاری خواهد بود
  • سال ۱۴۰۳ موعد تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام مدیریت شهری است
  • کاشان نیازمند موزه نگهداری اسناد تاریخی است
  • عمارت شهرداری مرکزی کاشان به موزه بلدیه تبدیل می‌شود
  • اختلاف سلیقه‌ها نباید منجر به از بین رفتن انگیزه‌ها شود
  • ساختمان قدیم شهرداری کاشان به موزه تبدیل می‌شود
  • موافقت وزیر کشور با ارتقاء درجه شهرداری پارس آباد مغان
  • با عملکرد جهادی مدیریت شهری چتر خدمت بر سر همه محلات شهر گسترده خواهد شد
  • افزایش سرمایه اجتماعی و رضایتمندی مردم در گرو مبارزه با فساد
  • ۱۰۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و هزینه‌کرد در شهربازی کرمان