Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح ممنوعیت و محدودیت تردد برابر دستورالعمل ستاد مقابله با کرونای کشور در جاده های این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سردار "کیوان ظهیری" در گفت و گویی اظهار داشت: برابر با مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، طرح ممنوعیت و محدودیت های تردد در جاده های استان تهران اجرایی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خودروهای با پلاک بومی حق خروج از استان (ورودی دوم آزاد راه تهران ساوه و جاده قدیم ساوه) و خودروهای با پلاک غیر بومی حق ورود به استان را نخواهند داشت.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: خودروهایی که طرح ممنوعیت و محدودیت کرونایی را رعایت نکنند نه تنها توسط دوربین ها بلکه توسط نیروی انتظامی در نقاط استقراری اعمال قانون خواهند شد.

سردار ظهیری با اشاره به اینکه طرح فوق از ساعت 12 روز یکشنبه 24 مرداد ماه آغاز شده تا پایان روز 5 شهریور ماه ادامه دارد، لذا از شهروندان خواست، همکاری لازم را با ماموران پلیس راه داشته باشند و به جهت شکست این ویروس منحوس، حفظ سلامت خود و سایر هموطنان ممنوعیت ها و محدودیت ها را رعایت کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اجراي طرح ممنوعیت تردد جاده های غرب استان تهران طرح ممنوعیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۳۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت تردد در دانشگاه شریف در روزهای کنکور

دانشگاه صنعتی شریف با برگزاری کنکور در روزهای پایانی هفته ممنوعیت تردد در این دانشگاه اعلام کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزای تسنیم، دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد: آزمون سراسری سال 1403 در روزهای پنج‌شنبه و جمعه (6 و 7 اردیبهشت) برگزار خواهد شد. مطابق اعلام قبلی، جهت برقراری نظم و امنیت، ورود تمامی دانشجویان در روزهای ذکر شده به پردیس اصلی دانشگاه ممنوع است.

در صورت ضرورت، تردد دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا، فقط از طریق مکاتبه رییس دانشکده مربوطه با مدیریت حراست دانشگاه و صرفا برای موارد بسیار اضطراری امکان‌ پذیر خواهد بود.

دانشجویانی که در روز پنچشنبه در ساختمان آموزش آزمون میان‌ترم دارند، صرفا از طریق دربهای ورودی پردیس شمالی دانشگاه (گیت بن‌بست تیموری و گیت کنار آسانسور پارکینگ) امکان تردد به ساختمان آموزش را دارند و پل عابر مابین پردیس شمالی و پردیس اصلی بسته خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • محدودیت تردد در محور امرآباد- شانق در اراک + تصویر
  • محدودیت تردد در دانشگاه شریف در روزهای کنکور
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج-چالوس
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج چالوس
  • محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است
  • جاده تهران - چالوس بسته شد ؛ مسافران از این مسیر تردد کنند | مسدود بودن ۱۶ جاده در کشور
  • محدودیت تردد به دلیل عملیات راهسازی در محور ایلام_صالح آباد