Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از رسمی باشگاه پرسپولیس،  رضا دهقانی هافبک و وینگر نساجی مازندران با عقد قراردادی دو ساله به عضویت پرسپولیس درآمد.  این بازیکن طبق خواسته و نظر کادرفنی به جمع سرخپوشان پیوست و از امروز در محل تمرین پرسپولیس حاضر می‌شود.

بعد از حضور علیرضا ابراهیمی، حالا رضا دهقانی دومین خرید پرسپولیس برای فصل بیست و یکم محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 621292

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۴۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین برش های شهرستانی در اولویت برنامه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   جلسه شورای معاونین استان با موضوع برنامه ها و سیاست های معاونت ها در سالجاری و به ریاست علی دهقانی مدیرکل  و با حضور اعضای شورای معاونین در محل دفتر مدیریت برگزار شد.

علی دهقانی گفت : اولویت کار ما باید رسیدگی به مشکلات ارباب رجوع باشد و در کمترین زمان بیشترین خدمات را با رعایت ضوابط اداری به مراجعین ارائه دهیم، زیرا جمعیت انبوهی از جامعه به نوعی با ادارات مرتبط با وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در ارتباط هستند.

در این جلسه علی دهقانی ضمن بیان برخی از وظایف و امورات محوله از سوی وزارت متبوع در قبال مراجعین و تاکید بر پایبندی به تعهدات و وظایف محوله توسط همکاران، گفت : تعیین برش های شهرستانی، احصاء و هدفگذاری برنامه های سال جدید، داشتن چشم انداز و افق دید روشن در تدوین برنامه ها، احصاء مشکلات خاص که نیاز به تامین اعتبار دارند، تقویت و افزایش ارتباطات برون سازمانی، تخصصی تر کردن فعالیت ها، استفاده از پتانسیل ها و ظرفیت دستگاههای اجرایی به منظور معرفی خدمات سازمان، ارتباط فعال و مستمر با انجمن ها و تشکلات، از جمله مواردی هستند که نیاز به تامل و دقت نظر کلیه اعضای شورای معاونین دارد.

 

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی در ادامه افزود : تدوین و ارائه برنامه منظم نظارت بر امورات شهرستانی، ارائه گزارش های مربوط به نظارت و بازدیدها، پیگیری تفاهم نامه ها، برگزاری برنامه های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و استفاده حداکثری از ظرفیت رسانه های جمعی باید مورد توجه قرار گیرد.

در ادامه جلسه هریک از اعضای شورای معاونین به بیان مسائل، دیدگاه ها، نظرات و مشکلات حوزه های تخصصی پرداختند و در پایان پس از بحث و تبادل نظر مصوباتی تصویب و ابلاغ گردید.

دیگر خبرها

  • تشریح راهکار‌های شش گانه مشارکت مردم در تحقق جهش تولید
  • تعیین برش های شهرستانی در اولویت برنامه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی
  • از خرید پرسپولیس استقبال نمی‌کنیم!
  • بازگشت هافبک مازنی پرسپولیس با شادی گل رونالدویی!
  • آبشک به استقلال خوزستان پیوست
  • سازمان بورس از بانک ملت در مورد خرید پرسپولیس توضیح خواست/ بوی انصراف می آید؟
  • راهکارهای شش‌گانه مشارکت مردم در تحقق جهش تولید
  • په‌په علیه جای خالی اوسمار در پرسپوليس
  • گزارش دومین تمرین پرسپولیس بدون سرمربی
  • آقای سایلنت هافبک دفاعی محبوب اوسمار