Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به درپیش بودن رقابت‌های کشتی بزرگسالان قهرمانی جهان (۱۰ تا ۱۸ مهرماه – اسلو نروژ) و لزوم تعیین سرمربی برای هدایت تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در این مسابقات و شروع هرچه سریع‌تر تمرینات، فدراسیون کشتی اقدام به انتصاب سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس فدراسیون کشتی پژمان درستکار عضو اسبق تیم ملی کشتی آزاد را به سمت سرمربیگری تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان منصوب کرد.

دو مدال طلای قهرمانی آسیا، مدال طلای رقابت‌های دانشجویان جهان، مدال برنز جام جهانی کشتی، عضویت در تیم ملی کشتی آزاد در المپیک ۲۰۰۰ سیدنی، عنوان چهارمی رقابت‌های جهانی تهران، سرمربیگری تیم کشتی آزاد ناشنوایان و قهرمانی با این تیم در رقابت‌های المپیک ترکیه و جهانی روسیه، چندین دوره حضور به عنوان سرمربی در لیگ برتر کشتی آزاد و قهرمانی در این رقابت‌ها از سوابق ورزشی این کشتی گیر اسبق تیم ملی ایران است.

فدراسیون کشتی همچنین از زحمات و تلاش‌های جناب آقای غلامرضا محمدی سرمربی سابق تیم ملی و همکارانشان قدردانی می‌نماید.

بیشتر بخوانید

صعود ۴ آزادکار جوان ایران به نیمه نهایی رقابت‌های جهانی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی تیم ملی کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۴۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ الیاس علی اکبری به عنوان سرمربی و مختار خورنگ به عنوان مربی تیم ملی کوراش مردان ایران تا پایان بازی‌های داخل سالن ۲۰۲۴ تایلند معرفی شدند. 
بتول پاکروح سرمربیگری تیم ملی بانوان بر عهده گرفت و فاطمه اسلامی به عنوان مربی معرفی شد.
همچنین محبوبه خورشیدی به سرمربی‌گری تیم جوانان دختر ایران را تا پایان مسابقات قهرمانی جهان برعهده گرفت. 
تیم‌های ملی کوراش بزرگسالان کشورمان خود را برای پیکار‌های مسابقات قهرمانی آسیا که مقرر است خردادماه امسال در تهران برگزار شود آماده می‌کنند.
 بر همین اساس مرحله نخست اردوی تیم ملی کشورمان ازامروز ۴ الی۱۶ اردیبهشت ماه به میزبانی بجنورد کمپ بین‌المللی کوراش برگزار می‌شود.
نفرات اول تا سوم تمام اوزان آقایان و بانوان در مسابقات قهرمانی کشور (زاهدان) در این اردو حضور دارند.

دیگر خبرها

  • محمدی، سهرابی و بداغی فینالیست شدند
  • آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با حضور سرمربی تیم ملی
  • محمدی: حذف تیلور استرس را از روی یزدانی برداشت/ حریف او را دست کم نگیرید
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • شمارش معکوس معرفی بهترین فوتبالیست جهان!
  • برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری
  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد
  • اعلام ماموریت حمید مطهری در غیاب یحیی
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی