Web Analytics Made Easy - Statcounter

عامل انتشار تصاویر خصوصی و عکس های برهنه شوهر این زن در یاسوج از آب درآمد.

به گزارش رکنا، سرهنگ روح الله شهبازی‌پور رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد در تشریح این خبر اظهار داشت : خانمی با هویت معلوم با در دست داشتن مرجوعه قضایی به  پلیس فتا مراجعه کرد و گفت شخصی ناشناس اقدام به ایجاد صفحه اینستاگرام با مشخصات وی  نموده و  پس از آن، اقدام به درج تصاویر شخصی و انتشار آنها در  شبکه های اجتماعی کرده است و الفاظ  نامناسب نیز نسبت به وی در زیر تصاویر درج شده، لذا رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ روح الله شهبازی‌پور ادامه داد : در بررسی اولیه توسط کارشناسان پلیس فتا مشخص شد که تصاویر منتشر شده  فقط در تلفن همراه شاکیه  و همسر وی نگهداری می‌شده و احتمال اینکه متهم از طریقی این اطلاعات دسترسی پیدا کرده تقویت شد.

زن یاسوجی در شهر بی آبرو شد / شوهرش دستگیر شد

این مقام انتظامی گفت: کارشناسان پلیس فتا شهرستان کهگیلویه با انجام اقدامات کارشناسی و همچنین رصد مستمر شبکه‌های اجتماعی موفق شدند فرد مورد نظر را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر و با هماهنگی مرجع قضایی به پلیس فتا شهرستان کهگیلویه منتقل نمایند.

سرهنگ  شهبازی پور  افزود : متهم که همسر شاکیه بود پس از مواجهه با ادله و مستندات موجود و در تحقیقات انجام شده  لب به اعتراف گشود و ضمن ابراز پشیمانی انگیزه‌ خود از این اقدام انتقام جویی عنوان نموده و اقرار کرد با توجه به اینکه همسرم قصد طلاق از اینجانب را داشته و برای اینکه شاید بتوانم با انتشار تصاویر مانع  از تشکیل پرونده طلاق گردم، اقدام به عمل مجرمانه مذکور نمودم که در این زمینه پرونده مقدماتی تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی متهم تحویل مراجع قضائی شد.

 این مقام انتظامی هشدار داد: فضای مجازی مکان مناسبی برای حل کردن اختلافات خانوادگی و همچنین انتقام جویی نیست، با مرتکبان این جرائم در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی طبق قانون برخورد خواهد شد.

رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه‌و بویراحمد از شهروندان خواست: هشدار‌های پلیسی را جدی گرفته و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان‌های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش نمایند.

اخبار مهم رکنا را اینجا کلیک کنید:

اخبار و حاشیه سلبریتی ها را در این صفحه بخوانید

آخرین عکس ارشا اقدسی قبل از مرگ + ناگفته ها از رکورد شکنی پرواز با ماشین

گفتگو با یک اعدامی / پای چوبه دار اسمم را با ماژیک روی دستم نوشتند

تجاوز همزمان سامان و دوستش برای دختر جوان تهرانی / فیلم گرفتند تا سکوت کنم

زورگیری 2 زن جوان با چاقو از پسر 31 ساله / گفتگو با آنیتا و یاسمن + عکس

5 سال تجاوز وحشیانه به زن 30 ساله در اسارتگاه مخوف پزشک دیوانه + عکس

تلخ ترین فیلم لحظه فرار از دست طالبان / آویزان شدن از چرخ های هواپیما

نقشه شیطانی خواستگار 40 ساله برای زیور دختر 16 ساله

بازداشت واکسن فروش تجریش / مردانی که یک شبه میلیاردر شدند

زن خائن از 3 پسر غریبه آبستن شد ! + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا تصاویر خصوصی عکس های برهنه اخبار حوادث تصاویر خصوصی زن عکس های برهنه عکس برهنه زنان سهام عدالت قیمت خودرو کرونا سحر قریشی طالبان ریحانه پارسا سحر قریشی در استادیوم خداداد عزیزی قیمت پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۵۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری صبح روز شنبه ۸ اردیبهشت به دعوت دکتر بهادر کرمی رئیس دانشگاه یاسوج به شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند. دیدار با آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج، حضور در دانشگاه یاسوج و افتتاح سردر دانشگاه، زیارت مقبره شهید گمنام، کلنگ‌زنی دومین خوابگاه متاهلی، بازید از چندین پروژه فعال و در حال ساخت و مصاحبه با شبکه سراسری به صورت زنده از خبر ۱۴، نشست با اعضای هیأت رئیسه، نشست آمایش آموزش عالی (با حضور امام جمعه، استاندار، رؤسای دانشگاه‌ها و... )، نشست با اعضای هیأت علمی در قالب جلسه گرامیداشت هفته معلم (استاد) و تجلیل از برگزیدگان و سرآمدان علمی و... از دیگر برنامه‌های این سفر یک روزه می‌باشد. 

دیگر خبرها

  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • دستگیری یک تبعه رژیم صهیونیستی در مالزی که قصد انجام عملیات تروریستی داشت
  • تولید فیلم‌های غیراخلاقی از دختران ۱۵ تا ۲۶ ساله ایرانی برای مردان خارجی | انهدام باند بزرگ قاچاق زنان و دختران ایرانی به ترکیه و گرجستان + جزئیات
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • پرونده قاچاق دختران و بازداشت ۸تصویربردار در این ارتباط / سخنگوی فراجا تشریح کرد
  • جزئیات پرونده قاچاق و خانه فساد دختران | بازداشت تصویربرداران فیلم مستهجن
  • جزئیات پرونده قاچاق دختران؛ ۸تصویربردار بازداشت شدند
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان