Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - سرپرست معاونت امور اجتماعی وفرهنگی شهرداری منطقه 6، از برپایی نمایشگاه "بایادتوشهرجان گرفته" از بیست و یک مرداد همزمان با سوم‌ ماه محرم به مدت ده روز در میدانگاه شهدای هفتم تیر خبر داد.
عبدالرضا نداف، سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه در گفتگو با خبرنگار شهر گفت: در این نمایشگاه آثار مختلف فرهنگی و هنری با محوریت ماه محرم به نمایش گذاشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آثار هنری در محصولاتی از جمله گرافیک ، تابلوهای نقاشی ،تصویر سازی ماکت ، معرفی کتاب ،پوستر، کتیبه ، پرچم و... در دیواره هایی طراحی و در معرض نمایش شهروندان قرار دارد.
سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6 ادامه داد: فضاسازی و برپایی سقاخانه در این نمایشگاه مورد استقبال شهروندان بوده که می‌توانند با ارائه آثار هنری مرتبط ازجمله نقاشی ، عکس و... که در اختیار دارند در رونق بخشیدن‌این نمایشگاه مشارکت داشته باشند. ایجاد غرفه مشاوره مذهبی جهت آشنایی بیشتر کودکان، نوجوانان و جوانان با واقعه مهم کربلا از جمله فعالیتهای فرهنگی در این نمایشگاه است.
او بیان کرد: رادیو نوای محرم بخش جذاب این نمایشگاه است که با هدف آگاهی بخشی بیشتر به شهروندان در خصوص کرامات و فضایل اخلاقی یاران امام حسین (ع) در واقعه عاشورا ایجاد شده است.
این نمایشگاه توسط معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه6 و شهرداری ناحیه3برپا شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: معاونت امور اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۵۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صیانت از جان شهروندان با برقی سازی خودروها

تین نیوز

​کارشناس مسائل شهری با بیان اینکه پیشرفت تهران روی ریل مشخص و قابل اعتمادی در حال حرکت است، گفت: اگر جان انسان ها برایمان اهمیت دارد باید از برقی شدن خودروها و ناوگان حمل و نقل عمومی استقبال و موانع آن را برطرف کنیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، مجتبی شاکری درباره ورود تاکسی ها و اتوبوس های برقی به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تهران اظهار کرد: حضور شهردار تهران در جلسات هیئت دولت که در این دوره به طور کامل محقق شد، دستاوردهای خود را در حوزه های مختلف نشان می دهد و برخی از وزرا نیز انجام امور خود را با مشارکت شهرداری تهران انجام می دهند. 

وی ادامه داد: نوسازی بافت های فرسوده با مشارکت شهرداری تهران و وزارتخانه مربوطه، ساخت واگن با همکاری شهرداری تهران و وزارت صمت و همچنین ورود تاکسی های برقی به ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله مواردی است که حاصل مشارکت این نهاد شهری با ارگان های دولتی محسوب می شود. 

کارشناس مسائل شهری تصریح کرد: در این بین، با توجه به اینکه بسیاری از کشورها برای کاهش و ریشه کن کردن آلودگی هوا به سمت برقی سازی خودروها در حرکت هستند، برقی سازی ناوگان حمل و نقل عمومی در تهران که روند آن آغاز شده، یک ضرورت است البته برخی افراد در این راستا به کمبود برق اشاره می کنند؛ این در حالیست که ساخت راکتورهای هسته ای در دستور ساخت قرار دارد و بهره برداری از آنها به وضعیت موجود کمک خواهد کرد. 

وی با بیان اینکه ما در مسیر افزایش تولید برق قرار داریم و با یک آینده نگری می توان مطمئن بود مسیری که در آن حرکت می کنیم، مسیر درستی است، ادامه داد: در عین حال نباید بیمار ی ها و مرگ ومیرهای ناشی از آلودگی هوا که گریبان گیر مردم شهرهای بزرگ شده است را فراموش کنیم، اگر جان انسان ها برایمان اهمیت دارد باید از برقی شدن خودروها و ناوگان حمل و نقل عمومی استقبال و موانع آن را برطرف کنیم.

شاکری خاطرنشان کرد: با توجه به گزارشات و برنامه هایی که شهرداری تهران در جلسات برگزار شده با اعضای شورای شهر ارائه کرده به نظر می رسد پیشرفت تهران روی ریل مشخص و قابل اعتمادی در حال حرکت است. 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • دومین خانه شهید در تهران افتتاح شد
  • برخورد با پیمانکاران متخلف و عوامل غیرقانونی زباله‌گردی 
  • برخورد قاطع با پیمانکاران متخلف همکار با عوامل زباله گردی
  • افزایش ۲ برابری بودجه فرهنگی شهرداری شهرکرد
  • آغاز ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای نمایشگاه کتاب تهران
  • بودجه فرهنگی شهرداری شهرکرد ۲۶ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است
  • صیانت از جان شهروندان با برقی سازی خودروها
  • لزوم بررسی فنی پل «فرجام» توسط معاونت فنی و عمران شهرداری تهران
  • استرداد بیش از ۷ هزار میلیارد ریال سهم شهرداری از مالیات بر ارزش افزوده
  • صیانت از جان شهروندان با برقی‌سازی خودروها