Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، در این اطلاعیه آمده است:

«مشارکت کنندگان محترم و شرکت های فناوری اطلاعات و ارتباطات

همانگونه که مستحضرید بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ با رویکرد ارایه توانمندی‌ شرکت‌ها، استارت‌آپ‌ها و مجموعه ‌های دانش بنیان در مواجهه و مقابله با ویروس کرونا قرار بود ابتدا در تیرماه و سپس در شهریورماه سال جاری برگزار شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا و قرمز شدن وضعیت تهران و سایر استان‌ها و به دلیل رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی امکان برگزاری آن مهیا نشد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه آمده است: «نمایشگاه الکامپ، بزرگترین رویداد تجاری و فناوری در اقتصاد دیجیتال و در بخش‌های طراحی، ساخت و تولید و پشتیبانی از محصولات، خدمات، محتوا و راهکارها و صنایع الکترونیک و کامپیوتر بوده که در دوران کرونا تاثیرات این فناوری به وضوح احساس و ملاحظه شد. 

در حال حاضر با توجه به تغییر دولت و حضور مدیران جدید در وزارتخانه‌ها و نهادها و سازمان‌های تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیر، مشاهده‌ی پیشرفت‌های توان داخلی کشور در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و انعکاس موانع و مشکلات پیش روی فعالان این حوزه، لزوم برپایی باشکوه این رویداد مهم را ضروری‌تر از هر زمان دیگری کرده است».

در این اطلاعیه تاکید شده است: «لذا در راستای برگزاری هدفمند این نمایشگاه و به درخواست فعالان این حوزه و همچنین بازخورد مثبت مشارکت کنندگان و نیز در جهت استفاده بهینه از برنامه‌های جانبی و محتوایی و انتظار بیشتر برای فراگیری واکسیناسیون، شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی و ستاد برگزاری نمایشگاه الکامپ در راستای تحقق اهداف فوق، برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ را به زمان دیگری موکول کرده است که متعاقبا در اطلاعیه‌های بعدی زمان جدید اطلاع رسانی خواهد شد».
انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: الکامپ نمایشگاه نمایشگاه الکامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۵۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان و مکان ویژه برنامه شب‌های قدر در اردبیل اعلام شد

در این اطلاعیه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات برادران و خواهران ایمانی آمده است: اجرای مراسم شب‌های قدر در محل مصلای امام خمینی (ره) اردبیل با اقامه نماز مغرب و عشاء توسط نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در ساعت ۲۱/۳۰ تعیین شده است.

همچنین زمان سخنرانی آیت‌الله سیدحسن عاملی ۲۲/۳۰ بوده و مراسم احیای شب‌های قدر نیز پس از سخنرانی آغاز خواهد شد.

مقدمات لازم برای انتقال مومنان توسط اتوبوس‌های شهرداری اردبیل از ساعت ۲۰/۳۰ از محل میادین اصلی شهر پیش‌بینی شده است.

بر اساس این اطلاعیه، این مراسم به صورت زنده از شبکه استانی سبلان و همچنین صفحات مجازی آیت‌الله عاملی در ایتا و اینستاگرام به آدرس seyyedameli_ir@ به صورت آنلاین پخش خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین شب‌های قدر در ۱۴۰۰ مسجد لرستان
  • برگزاری مراسم شب‌های قدر در ۱۴۰۰ مسجد لرستان
  • ۱۱ هزار گروه جهادی در نوروز خدمت‌رسانی می‌کنند
  • اعلام زمان و مکان برگزاری ویژه برنامه شب های قدر در اردبیل
  • خدمات‌رسانی اتوبوسرانی تهران در شب‌های قدر و نمایشگاه قرآن
  • خدمت رسانی هلال‌ احمر مازندران به حدود ۴۰۰ هزار مسافر نوروزی
  • زمان و مکان ویژه برنامه شب‌های قدر در اردبیل اعلام شد
  • مدیر کل حوزه استاندار خراسان رضوی منصوب شد
  • اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی مرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • دستگاه‌های عضو مدیریت بحران شهرستان دشتی در آماده باش قرار گیرند