Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، علی باقری مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های مرکز بهداشت گلستان گفت: امروز با تزریق ۲۴ هزار و ۱۵۱ دُز واکسن کرونا در استان، ضمن شکسته شدن رکورد تزریق روزانه، مجموع آن به ۴۱۶ هزار و ۸۸۱ دُز رسید.

او افزود: تا کنون ۳۴۹ هزار و ۹۶۰ نفر در استان نوبت اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند و نوبت دوم واکسن هم به ۶۶ هزار و ۹۲۱ گلستانی تزریق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باقری ادامه داد: ۵۴ هزار و ۲۰۸ دُز از واکسن‌های تزریق شده در استان، از نوع واکسن ایرانی برکت بوده است.

امروز دومین روز از طرح ضربتی واکسیناسیون کرونا در گلستان بود که با ازدحام جمعیت در مراکز واکسیناسیون گرگان ۳ مرکز جدید از جمله یک مرکز خودرویی به جمع مراکز ارائه دهنده خدمات واکسیناسیون اضافه شد.

انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسیناسیون کرونا واکسیناسیون عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۵۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون ۳۰۰ هزار راس دام در استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مسئول گروه واکسیناسیون دام‌های استان همدان گفت: واکسیناسیون آبله برای دام‌های سبک و تب مالت برای بره‌ها و بزغاله‌های ماده انجام می‌شود.

آقای روحانی افزود: ۱۰۶ واحد دامپروری و ۱۶ منطقه عشایری داریم که در کنار دامداری‌های صنعتی حدود ۳۰۰ هزار راس دام واکسن آبله دریافت می‌کنند و ۴۸ هزار راس بره و بزغاله ماده هم واکسن تب مالت دریافت می‌کنند.

دیگر خبرها

  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل
  • وزارت بهداشت ضرورتی برای تزریق واکسن گارداسیل نمی بیند
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل/ فعلا الزامی به تزریق همگانی نیست
  • فشارخون و دیابت، بیماری شایع متقاضیان حج تمتع
  • ۵۸۴ هزار دز واکسن فلج اطفال در خراسان رضوی خورانده و تزریق شد
  • واکسیناسیون ۳۰۰ هزار راس دام در استان همدان
  • فعالیت ۳۳ مرکز اقامتی ترک اعتیاد در گلستان
  • واکسیناسیون پنوموکوک در آبادان آغاز شد
  • شروع واکسیناسیون پنوموکوک و روتاویروس در مناطق گرمسیری کشور
  • آغاز تزریق ۲ واکسن جدید کودکان در جنوب کشور تا ۱۰ روز آینده