Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-25@19:22:08 GMT

پیام معنی دار امید عالیشاه به باشگاه پرسپولیس / عکس

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۴۶۸۹۱

پیام معنی دار امید عالیشاه به باشگاه پرسپولیس / عکس

امید عالیشاه در اینستاگرام خود یک استوری مبهم گذاشت.

امید عالیشاه، کاپیتان دوم تیم فوتبال پرسپولیس در صفحه اینستاگرامی خود یک استوری معنی دار پست کرد.

به گزارش طرفداری؛ امید عالیشاه یکی از بازیکنانی است که قراردادش با پرسپولیس نیاز به تمدید دارد و این روزها هواداران به دنبال ماندن او در تیم هستند. او در یک استوری اینستاگرمی اینگونه نوشت:

بعید نیست این پیام امید عالیشاه اشاره او به قرارداد باشگاه با رضا دهقانی باشد چرا که ساعتی قبل از عقد قرارداد دهقانی و پرسپولیس، شایعه شده بود باشگاه برای پایین آوردن سطح توقعات عالیشاه و امیری، اقدام به جذب دهقانی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اخبار داغ 

4 سال آزار جنسی هانیه توسلی ! / جزئیات جدید برترین های قرن با عباس چمنیان: عزیز اصلی، یاشین ایران بود؛ آشتیانی وظایف فولبک های امروزی را انجام می داد رضا دهقانی به پرسپولیس پیوست / رسمی پنهان شدن اعضای تیم فوتبال زنان افغانستان از ترس طالبان کارلو آنچلوتی رسما تکذیب کرد: هرگز در فکر جذب رونالدو نبوده ام! واکنش شکیرا به کاهش دستمزد داوطلبانه پیکه در بارسلونا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: امید عالیشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۶۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهقانی فیروزآبادی: «مرکز ملی هوش مصنوعی» به زودی تأسیس می‌شود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهارکرد: باید آنچه در مقالات در کشور منتشر می‌شود را پای کار آورد و این امر، نیازمند یک سری سخت‌افزارهای پیشرفته و قانون‌گذاری است.

وی افزود: «مرکز ملی هوش مصنوعی» سال گذشته تاسیس شد و کارور ملی هوش مصنوعی هم به زودی تحت عنوان شرکت خصوصی تاسیس خواهد شد.

دهقانی فیروزآبادی با بیان اینکه زیر ساخت‌های پژوهشی، داده‌ای و زیرساخت‌های کتابخانه‌های بزرگ را برای هوش مصنوعی فراهم می‌کنیم گفت: این‌ها همه اقداماتی است تا جریان کاربردی‌سازی هوش مصنوعی در حوزه‌های مختلف پزشکی، سلامت، ارتباطات شهر هوشمند مالی و... شکل بگیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرسپولیس بدون بیرانوند و عالیشاه تمرین کرد/ سرخپوشان با اتوبوس راهی اراک شدند
  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم
  • پیام تبریک روز روانشناس ۱۴۰۳ + متن، عکس و استوری روز مشاور
  • استوری جالب اوسمار برای میثاقی
  • (عکس) استوری اینستاگرامی اوسمار برای محمدحسین میثاقی
  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس
  • دهقانی فیروزآبادی: «مرکز ملی هوش مصنوعی» به زودی تأسیس می‌شود
  • «کارور ملی هوش مصنوعی» به زودی تاسیس می‌شود
  • اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس
  • معنی جالب ریشه کلمه ورجه وورجه + فیلم