Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام معاون استاندار ایلام گفت: با توجه به اجرای محدودیتها در راستای مهار بیماری و در صورت صلاحدید نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه شهرستانها پیشنهاد می شود، این هفته برگزار نگردد.

جهانگیر رستم زاد روز سه شنبه در نشست قرارگاه استانی مقابله با کرونا اظهار کرد: افزایش مراکز واکسیناسیون، تجهیز و تامین نیروهای انسانی این مراکز با توجه به وارد نمودن گروههای سنی جدید، افزایش گروههای شغلی و ورود اقشار مختلف و نیز احتمال واکسیناسیون عمومی در استان، یک ضرورت اساسی است که باید در دستور کار قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و

وی از همه دستگاهها و نهادها خواست تا در این راستا با دانشگاه علوم پزشکی همکاری لازم را بعمل اورده و با اقدامات موثر، تجهیزات غیر تخصصی را در اختیار دانشگاه قرار دهند.

معاون اقتصادی استاندار همچنین از مسئولان  دانشگاه علوم پزشکی استان خواست با برآورد نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری برای مراکز واکسیناسیون، نقاهتگاهها و مراکز بستری سرپایی اعلام و یک رابط تام الاختیار برای پیگیری معرفی، تا از طریق دستگاههای اجرایی در اختیار دانشگاه قرار گیرد.
رستمزاد با بیان اینکه سلامت مردم برای ما یک امر واجب است، گفت: با هماهنگی تبلیغات اسلامی و انجام بازرسی ها و تشدید نظارتها از تجمع و راهپیمایی هیات ها در روز تاسوعا و عاشورا ممانعت بعمل می آید، لذا انجام مراسمات مذهبی ایام سوگواری حصرت سیدالشهدا بغیر از مصلی شهر ایلام  به روال شبهای قبل در فضای باز  و با رعایت پروتکل ها  و فاصله اجتماعی برگزار می گردد.
فرمانده قرارگاه عملیاتی کرونا با بیان اینکه در برگزاری نماز جمعه در مرکز استان و شهرستانها با رعایت پروتکل ها، فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک مشکلی وجود ندارد، اما با توجه به اجرای محدودیتها در راستای مهار بیماری و در صورت صلاحدید نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه شهرستانها پیشنهاد می شود، این هفته برگزار نگردد.
وی یادآور شد: برخی اماکن نظیر باشگاه های ورزشی، آموزشگاه ها و صنوف غیرضروری برخلاف مصوبه های ستاد کرونا همچنان به فعالیت خود ادامه می دهند که باید فرمانداران شهرستان ها و روسای اتحادیه های مربوطه با این واحدهای متخلف برخورد کنند.
رستمزاد همچنین از دامپزشکی خواست، نسبت اجرای محدودیت ها در مناطقی چون مهدی آباد و شباب و فعالیت های کبابی ها و قصابی ها که باعث تجمع خودروهای عبوری هستند، ورود کند و با مدیریت هوشمند از تجمع و توقف خودروها و همچنین ازدحام جمعیت در این مناطق بکاهد.
وی با انتقاد از برخی مسئولان که بدون ماسک و عدم رعایت پروتکل ها در افکار عمومی ظاهر می شوند، ضمن تذکر به این مدیران خواستار توجه به الزامات و دستورالعمل های ستاد ملی و استانی کرونا شدو بر ضرورت اجرای قوانین برای همه تاکید کرد.
معاون اقتصادی استاندار از مدیران دستگاه های مختلف خدمات رسان نظیر مخابرات، شهرداری ها، شرکت های آب و برق خواست تا فقط آمار و لیست نیروهای خدماتی خود در تمام استان را جمع آوری و با معرفی نماینده تام الاختیار در اختیار دانشگاه علوم پزشکی برای تزریق واکسن قرار دهند و از دادن اسامی نیروهای اداری خودداری کنند.
وی با تاکید بر اینکه مدیران کل باید شخصا در جلسه قرارگاه حضور یابند، از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست تا پایان محدودیت ها در چاپ اعلامیه های ترحیم، تاریخ و ساعت برگزاری مراسم قید نگردد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۶۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد پرادو برای رشوه به داور سرشناس ایران | فقط می خواست در تلویزیون دیده شود

به گزارش همشهری آنلاین فرامرز خودنگاه داور مسابقه مردان آهنین مهمان کامران نجف‌زاده در برنامه برمودا بود و از پیشنهاد رشوه توسط ورزشکاران حاضر در مسابقه قوی‌ترین مردان ایران گفت.

خودنگاه با بیان این‌که درآمدش از برنامه مردان آهنین بسیار کم بوده و به‌عنوان مثال در آخرین دوره ۹میلیون تومان دریافتی داشت، درباره پیشنهاد و خواسته رشوه‌دهندگان گفت: برای این که یک ورزشکار را فقط وارد مسابقه کنم به من یک پرادو پیشنهاد دادند. بارها سکه پیشنهاد شد و من می‌توانستم خیلی راحت این خواسته‌ها را قبول کنم چون برایم کاری نداشت که آن‌ها را وارد رقابت کنم. طرف فقط برای حضور در مسابقه و این‌که تلویزیون او را نشان دهد حاضر بود هرکاری بکند.

کد خبر 840966 برچسب‌ها ویژه ورزشی بدنسازی و رزمی

دیگر خبرها

  • برگزاری راهپیمایی مردمی اعلام انزجار از جنایت صهیونیست‌ها، امروز در اصفهان
  • راهپیمایی حمایت از غزه از حرم مطهر رضوی تا چهارراه شهدا
  • راهپیمایی خشم و انزجار در مشهد؛ در سومین جمعه ماه مبارک رمضان
  • راهپیمایی جمعه‌های خشم فردا در فارس
  • مراسم راهپیمایی جمعه‌های خشم در فارس برگزار می‌شود
  • نشست هماهنگی راهپیمایی روز قدس در مهریز
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • پیشنهاد پرادو برای رشوه به داور سرشناس ایران | فقط می خواست در تلویزیون دیده شود
  • پیکر شهید «بهروز واحدی» جمعه در کرج تشییع و تدفین می‌شود
  • تدارک ویژه ورامینی ها برای راهپیمایی جمعه خشم