Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@00:07:01 GMT

۳۳ هزار نفرد قشم واکسن کرونا تزریق کردند

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۴۷۵۰۱

۳۳ هزار نفرد قشم واکسن کرونا تزریق کردند

حمیدرضا بهزادی شامگاه سه‌شنبه در حاشیه بازدید استاندار هرمزگان از بیمارستان پیامبر اعظم (ص) قشم افزود: رییس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان تقاضای تامین ۹۰ هزار واکسن برای جزایر خلیج فارس را به مراجع مربوط ارائه کرده است.

وی ادامه داد: هم اکنون ۸۵ بیمار در بیمارستان پیامبر اعظم (ص) قشم بستری هستند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان قشم تصریح کرد: ۴۰ تخت جدید به ظرفیت بیمارستان اضافه شده است و هم اکنون ظرفیت پذیرش و بستری ۲۰۷ بیمار در بیمارستان مذکور وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: با راه اندازی درمانگاه سرپایی کرونا امکان خدمت دهی به روزانه یکصد بیمار سرپایی کرونا در این بیمارستان مهیا شده است.

بهزادی افزود: در این درمانگاه چهار متخصص عفونی و داخلی به بیماران خدمت ارایه  و وضعیت بیمار را روزانه رصد می کنند.

وی ادامه داد: هم اکنون علاوه بر دستگاه‌های اکسیژن ساز، ۲۳۰ کپسول اکسیژن نیز در بیمارستان وجود دارد تا در مواقع ضروری مورد استفاده قرار گیرد.

مدیر شبکه بهداشت قشم نوع دلتای ویروس کرونا را بسیار خطرناک خواند و افزود: هر بیمار گرفتار کرونای نوع دلتا، امکان بیمار کردن بیش از پنج نفر را در جامعه و تعداد بیشتری را در تجمعات دارد.

وی ادامه داد: بهترین عامل قطع زنجیره این بیماری واکسیناسیون حداقل ۸۰ درصد مردم است تا ایمنی عمومی رخ دهد.

استاندار هرمزگان شامگاه سه‌شنبه ضمن سفر سرزده به قشم، از بخش‌های مختلف بیمارستان پیامبر اعظم (ص) بازدید کرد و با بیماران و همراهان ایشان در بیمارستان به گفت و گو پرداخت.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

برچسب‌ها کرونا ویروس کرونا ماسک دانشگاه علوم پزشکی فاصله اجتماعی طرح واکسیناسیون کرونا واکسن کووید 19 واکسیناسیون سراسری هرمزگان قشم خلیج فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا ماسک کرونا ویروس کرونا ماسک دانشگاه علوم پزشکی فاصله اجتماعی طرح واکسیناسیون کرونا واکسن کووید 19 واکسیناسیون سراسری هرمزگان قشم خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۷۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوزاد بیمار در سیل جنوب سیستان و بلوچستان با بالگرد به بیمارستان کنارک منتقل شد

حسن مصفا گفت: ظهر امروز بالگرد سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور به مسیر مأموریت در روستای گو از توابع بخش مرکزی زرآباد اعزام شد.

وی ادامه داد: به دلیل انسداد راه‌های مواصلاتی در پی بارندگی‌ های اخیر بدون پرواز بالگرد امکان موفقیت در این ماموریت وجود نداشت.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان بیان کرد: بالگرد امدادی این سازمان در محلی مناسب فرود آمد و پس از بررسی‌های انجام شده نیروهای امدادی‌ جمعیت هلال احمر اقدام به انتقال نوزاد به همراه خانواده به مرکز درمانی کردند.

وی گفت: نوزاد بیمار توسط بالگرد سازمان امداد و نجات به شهرستان کنارک منتقل و به موقع به مرکز درمانی تحویل داده شد.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اهدای اعضای بدن بیمار مرگ مغزی در شهرکرد
  • نوزاد بیمار در سیل جنوب سیستان و بلوچستان با بالگرد به بیمارستان کنارک منتقل شد
  • کنایه دولتمردان روحانی به فعال شدن مجدد گشت ارشاد
  • کنایه حسام الدین آشنا به فعال شدن مجدد گشت ارشاد /آذری جهرمی: تا حالا پنیسیلین تزریق کردی؟
  • واکنش آذری جهرمی به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها
  • واکنش آذری جهرمی ، به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • افق‌های جدید، پیش روی هاب پیوند کلیه ایران/ پذیرش بیمار از ۱۲ کشور جهان در بیمارستان فرهیختگان
  • بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی
  • بانوی مرگ مغزی به هفت بیمار زندگی دوباره بخشید