Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی افزود: خاطرات و اسرار درونی آزادگان باید ثبت و ضبط شود تا نسل‌های آینده بتوانند از این گنجینه ارزشمند استفاده کرده و نیروهای ارزشی برای نظام اسلامی تربیت شوند.

وی اظهار کرد: امروز بر تک تک مسوولان و مردم واجب است که از فراموش شدن ایثار و رشادت و دلیری شهدا، جانبازان و آزادگان سرافراز دفاع مقدس ممانعت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه سرپل ذهاب یادآور شد: اقشار مختلف مردم قدردان حماسه آفرینی رزمندگان اسلام و رشادت رادمردان آزاده هستند که یادشان تا ابد در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی زنده و جاوید است.

حجت الاسلام فاطمی نسب اضافه کرد: باید مجاهدت و ایثار خانواده‌های آزادگان که در غیاب آنان فرزندان این دلیرمردان راه به درستی تربیت کرده اند، درود فرستاد.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه با بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت در دوران هشت سال دفاع مقدس ۸۰۳ شهید، ۱۶۳ آزاده و ۸۴۰ جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

برچسب‌ها سرپل ذهاب سالروز بازگشت آزادگان به کشور هفته دفاع مقدس آزادگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرپل ذهاب سالروز بازگشت آزادگان به کشور هفته دفاع مقدس سرپل ذهاب سالروز بازگشت آزادگان به کشور هفته دفاع مقدس آزادگان سرپل ذهاب دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۷۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی سفره کریمانه در مسجد جامع موزه انقلاب و دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با شب میلاد دومین اختر آسمان امامت و ولایت حضرت امام حسن مجتبی (ع) مراسم ضیافت افطاری و اکرام ایتام در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

در این مراسم، حاضرین مهمان سفره اطعام کریمانه امام حسن مجتبی (ع) بودند و شب میلاد آن امام همام را جشن گرفتند.

اجرای برنامه‌هایی چون اجرای تئاتر و مداحی، سخنرانی از دیگر برنامه‌های این مراسم معنوی بودند.

کد خبر 6062711 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • دیدار با جانبازان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در تکاب
  • احیای شب‌های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • احیای شب های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم پرفیض شب های قدر در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
  • مراسم شب های قدر در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • بازدید بیش از ۷۰ هزار مسافر نوروزی از جاذبه‌های گردشگری سرپل‌ذهاب
  • تظاهرات مردم ورامین در دفاع از مردم مظلوم غزه
  • برگزاری تظاهرات ورامینی ها در دفاع از مردم مظلوم غزه در روز جمعه
  • برپایی سفره کریمانه در مسجد جامع موزه انقلاب و دفاع مقدس
  • فراجا در تراز انقلاب اسلامی، پاسخگو و مردمی