Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی عبادی امروز درباره وضعیت تردد در محورهای شمال در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: درحال حاضر وضعیت تردد در محورهای مازندران نسبت به روز گذشته آرام‌تر شده و حجم ورودی‌ها نسبت به روز گذشته کاهش یافته است.
وی افزود: درحال حاضر در ورودی محورهای گدوک سوادکوه،  لاریجان آمل و چالوس شاهد تردد ناوگان عمومی هستیم و خودروهای سواری غیربومی برگشت داده می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست پلیس راه مازندران با بیان اینکه ورودی‌های استان در ۲۴ ساعت گذشته ۵۰ درصد کاهش پیدا کرد، تصریح کرد: باوجود تلاش‌های پلیس شاهد مطرح شدن مسائلی کذب در فضای مجازی مبنی بر بازگشایی جاده‌ها و حضور نداشتن پلیس در جاده‌ها هستیم که متاسفانه برخی تمایل دارند پلیس این فضا را رها کند.
این مسوول با اعلام اینکه فشار بیشتری در تعطیلات اخیر به پلیس راه وارد شد، اضافه کرد: به‌این دلیل که ممنوعیت‌ها در سراسر کشور بوده اثرش را بهتر گذاشته ، چراکه ممنوعیت هفته‌های اخیر تنها در استان‌های شمالی بوده ولی ممنوعیت جاری در سراسر جاده‌ها اجرا شده است.
عبادی یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته یک‌هزار و ۳۴۳ خودرو اعمال قانون و ۴هزار و ۴۵۱ دستگاه خودرو به مبدا برگشت داده شد.
وی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون ۵۶هزار و ۵۷۶ دستگاه خودرو به مبدا برگشت و ۸۲ هزار و ۹۶۲ دستگاه خودرو اعمال قانون شدند.
سرپرست پلیس راه مازندران با تاکید بر اینکه درحال حاضر در گردنه گدوک سوادکوه، ولی‌آباد کندوان و پلور هراز سه واحد گشت پلیس راه و دو واحد انتظامی به‌صورت شبانه‌روزی در محل حضور دارند، خاطرنشان کرد: تشدید ممنوعیت‌های کرونایی با قوت تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۵شهریور در محورهای شمال تداوم خواهد داشت.
عبادی با اشاره به اینکه کماکان تاکید پلیس پرهیز از ترددهای غیرضروری است، گفت: اگر وضعیت ممنوعیت با قوت و به‌صورت جدی تداوم یابد شاهد چنین مسائلی نخواهیم بود.
انتهای پیام/۸۶۰۳۴/غ

منبع: فارس

کلیدواژه: سرپرست پلیس راه مازندران وضعیت تردد در محورهای شمال مازندران پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۸۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش طغیان رودهای مازندران با رشد چهار برابری لایروبی

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران گفت: تلاش می‌شود با لایروبی رودخانه‌های استان از طغیان و وقوع سیلاب در رودهای مازندران جلوگیری شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، حیدر داوودیان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه  سال گذشته 160 کیلومتر از رودخانه‌ها و نهر‌های استان لایروبی شد، گفت: رشد چهار برابری لایروبی رودخانه‌ها و نهر‌های مازندران در سال گذشته نسبت به سال 1401 سبب شده است تا در مهار طغیان رودها موفقتر عمل کنیم.

وی با بیان اینکه پارسال با برنامه‌ریزی مناسب و استفاده از ظرفیت‌های اعتباری، تجهیزاتی و قانونی 160 کیلومتر از رودخانه‌ها و نهر‌های مازندران لایروبی شد افزود: لایروبی نقش مهم در کاهش خسارات  طغیان رودخانه‌ها دارد.

داوودیان همچنین تصریح کرد: لایروبی انجام شده رودخانه‌های مازندران در سال 1401 حدود 44 کیلومتر بود و این رقم در سال گذشته به 160 کیلومتر رسید که رشد داشته است.

وی به  لایروبی نهر‌ها و رودخانه‌های نیرنگ، کاری رود، خان رود، سردآبرود چالوس، خیره‌سر و کورکورسر نوشهر، بولک رود، کریم‌رود، بابلرود و خوشرود در محدوده روستا‌های آکتیچ، درویش‌خاک، شهیدآباد، پیل، علمدار بابل، نسن و بخش بلده شهرستان نور و کیکاوس‌ رود اشاره کرد و گفت: در کلاک رود، جوله‌رود و سید رود فریدونکنار همچنین در محدوده پاسند، زرد وال بهشهر، زیروان، محدوده لمراسک و تیرتاش گلوگاه و کچپ‌رود این اقدام انجام شد و روستاهای کاری رود آمل، گرمرود، جمشیدرود در سال گذشته انجام شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران یادآور شد: برای اجرای این طرح‌های لایروبی بالغ بر 300 میلیارد ریال هزینه شد که در تامین اعتبار از ظرفیت‌های قانونی اعتبارات عمومی، تهاتر مصالح رودخانه‌ای و منابع داخلی شرکت استفاده شده است.

داوودیان لایروبی رودخانه‌ها را یکی از اقدامات اولویت‌دار شرکت آب منطقه‌ای در سال جاری عنوان کرد و گفت: با اولویت نقاط حادثه‌خیز لایروبی رودها ادامه دارد و تلاش خواهد شد سرعت اجرای طرح نقاط حادثه خیز افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات فوتی در کردستان
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز
  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در استان کردستان
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق کردستان در سال گذشته  
  • کاهش ۰.۰۲ درصدی قیمت جهانی نفت
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • کاهش طغیان رودهای مازندران با رشد چهار برابری لایروبی
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون
  • کاهش ۸ درصدی تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه