Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، سفارت آمریکا در آنکارا امروز چهارشنبه با انتشار پیامی شایعه توافق دو کشور درباره پناهجویان افغان و مهاجران را نادرست خواند.

در پیام سفارت آمریکا در آنکارا آمده است: می‌خواهیم اعلام کنیم که ادعاهایی مبنی بر توافق یا مذاکره بین رجب طیب اردوغان و جو بایدن در مورد مهاجران یا پناهجویان افغان کاملاً بی‌پایه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالیست که پیشتر برخی رسانه ها از توافق میان رؤسای جمهور دو کشور آمریکا و ترکیه در خصوص مهاجران افغانستانی خبر داده بودند.

کد خبر 5284007

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده امریکا ترکیه افغانستان افغانستان طالبان ایالات متحده امریکا عراق طالبان افغانستان فلسطین تحولات افغانستان شهر کابل لبنان ترکیه اشرف غني رژیم صهیونیستی روسیه انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۹۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنکارا: پیام‌ها بین ایران و آمریکا را منتقل کردیم

در بیانیه وزارت خارجه ترکیه ‌آمده است: پیش از پاسخ نظامی ایران، در تماس با مقامات ایران و آمریکا طرفین را به اعتدال دعوت کرده بودیم. طرفها انتظارات و پیام های متقابل خود را از طریق ما منتقل کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، وزارت خارجه ترکیه در بیانیه ای با اشاره به پاسخ پهپادی و موشکی ایران به رژیم صهیونیستی نوشت: مدت طولانی است که به مخاطبانمان این هشدار را یادآوری می کنیم که جنگ اسرائیل در غزه ریسک گسترش و تشدید را دارد. حمله اسرائیل به سفارت ایران در سوریه که با حقوق بین الملل در تضاد است، نشان داد که نگرانی ما به جا بوده است. پاسخ ایران به این حمله و تعقیب تحولات آن نشان می دهد که رویدادها به شکلی سریع می تواند به جنگ منطقه ای تبدیل شود.

در این بیانیه همچنین ‌آمده است: پیش از این واقعه، در تماس با مقامات ایران و آمریکا طرفین را به اعتدال دعوت کرده بودیم. طرفها انتظارات و پیام های متقابل خود را از طریق ما منتقل کردند. تلاش های لازم انجام شد تا پاسخ ها متناسب باشد.

امروز نیز با مقامات ایرانی و کشورهای غربی تاثیر گذار بر اسرائیل، پیامهایی که به پایان این تنش ختم می شود منتقل می کنیم. به تلاش هایمان برای جلوگیری از روندی که به ثبات ماندگار منطقه ما آسیب می زند و باعث درگیری های بزرگتر در سطح جهانی می شود، ادامه خواهیم داد. از همان دقایق ابتدایی تحولات با نهادهای مربوطه مان، موضوع را از باب تهدیدات امنیتی کشور بررسی و تعقیب کرده و رئیس جمهور را در جریان قرار داده ایم.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • توسعه اردوگاه پناهجویان اخراجی از پاکستان در گذرگاه «تورخم»
  • موج جدید اخراج مهاجران افغان از پاکستان
  • تمرکز آنکارا بر تولید قطار سریع السیر!
  • افزایش احتمال اخراج همکاران افغان نظامیان انگلیسی از پاکستان
  • آغاز مرحله دوم اخراج اجباری پناهجویان افغان از پاکستان
  • آنکارا: در صورتی که آتش‌بس در غزه برقرار نشود، شرایط منطقه وخیم‌تر خواهد شد
  • مرحله دوم اخراج پناهجویان افغانستانی از پاکستان
  • واسطه گری یک کشور جدید بین ایران و آمریکا
  • آنکارا: برای متناسب بودن واکنش‌ها با تهران و واشنگتن در ارتباط بودیم
  • آنکارا: پیام‌ها بین ایران و آمریکا را منتقل کردیم