Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال رم ایتالیا در فاصله کمتر از یک هفته به شروع رقابت‌های سری آ از کیت دوم خود در فصل ۲۰۲۱/۲۰۲۲ رونمایی کرد.

تیم فوتبال رم ایتالیا بعد از سپری کردن سالی ناموفق در سری آ و رقابت‌های اروپایی هدایت خود را در فصل جدید به ژوزه مورینیو، سرمربی مشهور پرتغالی سپرد و امیدوار است که با این مربی بتواند بار دیگر به قهرمانی رقابت‌های سری آ دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتبال رم ایتالیا فردا شب در چارچوب رقابت‌های مقدماتی لیگ کنفرانس اروپا با این پیراهن به مصاف تیم فوتبال ترابزون اسپور ترکیه خواهد رفت.

بیشتر بخوانید

رم از خرید سردار آزمون منصرف شد/ مهاجم ازبک شاگرد مورینیو می‌شود

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رم ایتالیا سری آ مورینیو تیم فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۱۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوونتوس، رکورددار صعود به فینال کوپا ایتالیا در تاریخ این رقابت‌ها

بیانکونری با کنارزدن لاتزیو، جواز حضور در فینال کوپا ایتالیا را کسب کرد

طرفداری | شب گذشته (سه‌شنبه) و در دیداری حساس از دور برگشت مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا فصل ۲۰۲۳/۲۴، یوونتوس با نتیجه ۱-۲ برابر لاتزیو شکست خود اما برتری ۳-۲ در مجموع دو بازی رفت و برگشت، جواز حضور در فینال جام حذفی ایتالیا (کوپا ایتالیا) را کسب کرد.

لاتزیو ۲-1 یوونتوس؛ رستگاری تلخ

بر اساس داده‌های آماری اوپتا، یوونتوس با غلبه بر لاتزیو برای بیست و دومین بار راهی فینال کوپا ایتالیا شد. هیچ تیم دیگری در تاریخ فوتبال ایتالیا نتوانسته به اندازه بانوی پیر، حضور در فینال جام حذفی را تجربه کند. آاس رم با ۱۶ صعود، دومین تیم این فهرست به حساب می‌آید.

گفتنی است یوونتوس تاکنون ۱۴ مرتبه قهرمان کوپا ایتالیا شده و پرافتخارترین تیم تاریخ این رقابت‌ها نیز به حساب می‌آید.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • یوونتوس، رکورددار صعود به فینال کوپا ایتالیا در تاریخ این رقابت‌ها
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی
  • اسامی داوران حاضر در یورو 2024 اعلام شد
  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد
  • لجبازی میلان با اینتر: جشن قهرمانی ممنوع!
  • جدول بیشترین قهرمانی سری آ / اینتر دومین تیم پرافتخار شد
  • افغانستان شگفتی‌ساز شد/ شاگردان «مرتضایی» نزدیک به جام جهانی
  • اثر زیبای احصایی در دوسالانه ونیز رونمایی شد