Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود الله مرادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این گروه جهادی پزشکان در دهه امر به معروف و نهی‌ از منکر با همکاری درمانگاه فرهنگیان برای خدمتگزاری به مردمی که دسترسی دائمی به پزشک و امکانات پزشکی ندارند به این مناطق اعزام شدند.

وی اضافه کرد: این اکیپ پزشکی ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر شامل پزشک عمومی به همراه مجموعه داروها، بینایی سنجی، مامایی، مشاوره در زمینه‌های خانوادگی و مجموعه پرستاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الله‌ مرادی افزود: با توجه به اینکه مهمترین درآمد روستاهای این منطقه قروه از طریق نگهداری و پرورش دام است یک دامپزشک هم به همراه این اکیپ به این روستاها اعزام شده است.

هرساله از اول تا دهم ماه محرم دهه احیا امر به معروف و نهی از منکر نامیده شده است که امسال از ۱۹ مرداد آغاز و تا ۲۹ مرداد ادامه دارد.

برچسب‌ها امر به معروف و نهی از منکر روستائیان کردستان درمانگاه قروه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امر به معروف و نهی از منکر روستائیان کردستان امر به معروف و نهی از منکر روستائیان کردستان درمانگاه قروه امر به معروف و نهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۱۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ موشکی سریع حزب‌الله به جنایت اشغالگران در جنوب لبنان

حزب‌الله اعلام کرد که در پاسخ به جنایت صهیونیست‌ها در حمله به یک مرکز پزشکی در جنوب لبنان که با شهادت و زخمی شدن تعدادی از غیرنظامیان همراه بود، شهرک صهیونیستی کریات شمونه و یک مرکز فرماندهی ارتش اشغالگر را با ده‌ها موشک هدف قرار داده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، مقاومت اسلامی لبنان امروز با صدور بیانیه‌ای در واکنش به جنایتی که بامداد امروز صهیونیست‌ها در جنوب لبنان مرتکب شده و یک مرکز پزشکی و امدادی را در روستای «الهباریه» مورد هدف قرار دادند اعلام کرد که حزب‌الله با شدیدترین عبارات، تجاوز وحشیانه و جنایتکارانه ارتش رژیم صهیونیستی به بیماران و تیم‌های پزشکی در مرکز انجمن پزشکی اسلامی در منطقه الهباریه در جنوب لبنان را که منجر به شهادت و زخمی شدن تعدادی از غیرنظامیان لبنانی شد به شدت محکوم می‌کند.

در ادامه بیانیه حزب‌الله آمده است: این مصیبت وارده را به خانواده‌های عزیز شهدا تسلیت می‌گوییم و از خداوند متعال برای آنها طلب صبر و پاداش بزرگ داریم و برای مجروحان هم شفای عاجل از خداوند درخواست می‌کنیم. مجددا تاکید می‌کنیم که این تجاوز وحشیانه دشمن را هرگز بدون پاسخ و مجازات نخواهیم گذاشت و قاطعانه پاسخ آن را می‌دهیم.

مقاومت لبنان 2 پایگاه‌ 3 شهرک نظامی اسرائیل را درهم کوبیدمقاومت لبنان 3 پایگاه‌ و مقر فرماندهی اسرائیل را درهم کوبید

دقایقی بعد از صدور این بیانیه، حزب‌الله در بیانیه‌ای دیگر از پاسخ نظامی خود به جنایت مذکور اشغالگران خبر داد.

در این بیانیه حزب الله آمده است که رزمندگان مقاومت اسلامی در حمایت از مردم استوار غزه و نیز مقاومت شجاع و شریف آن و همچنین در پاسخ به جنایتی که دشمن صهیونیستی در منطقه الهباریه مرتکب شد، ساعت 8 صبح امروز چهارشنبه شهرک کریات شمونه و فرماندهی تیپ 769 ارتش اشغالگر در پادگان کریات شمونه را با ده‌ها موشک هدف قرار دادند.

در ادامه جنایات صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان در جنوب لبنان، نیروی هوایی ارتش اشغالگر صهیونیستی بامداد امروز (چهارشنبه) دست به جنایت دیگری در جنوب لبنان زد و این بار یک مرکز پزشکی و درمانی را هدف قرار داد.

به نوشته وبگاه شبکه المیادین، ارتش صهیونیستی در یک حمله هوایی ساختمان «جمعیت پزشکی اسلامی» در روستای الهباریه در جنوب لبنان را هدف قرار داد که این حمله تاکنون حداقل 7 شهید در پی داشته است.

در این میان گروههای امداد و نجات همچنان در حال عملیات جست‌وجو و نجات هستند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی اوایل شب گذشته نیز ساختمانی در منطقه «وردین» در میان دو روستای «ایعات» و «بودای» را در جنوب لبنان هدف قرار دادند که این حمله نیز دو شهید و یک زخمی در پی داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعزام بیش از ۱۳۰۰ کاروان سلامت به مناطق محروم روستایی
  • ویژه‌برنامه شب‌های قدر شبکه دو از حرم حضرت معصومه (س)
  • نمایشگاه عفاف‌و حجاب در موزه زاهدان افتتاح شد
  • رشد ۱۸ درصدی میزان وصول حقوق دولتی معادن در کردستان
  • پاسخ موشکی سریع حزب‌الله به جنایت اشغالگران در جنوب لبنان
  • اعزام ۶۳ اکیپ گشت نوروزی برای حفاظت از اراضی کشاورزی قزوین
  • اجرایی شدن قانون سمع شکایات در افغانستان
  • فعالیت بیش از هزار نیروی مردم ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان در نوروز
  • امدادرسانی به ۱۷۳ نفر در سیل لرستان
  • چه کسانی نامه معروف امام در عزل آیت‌الله منتظری را رد و بدل کرد؟