Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-16@13:37:02 GMT

برخورد پلیس‌راه رضوانشهر با تورهای گردشگری غیرمجاز

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۵۲۰۳۲

برخورد پلیس‌راه رضوانشهر با تورهای گردشگری غیرمجاز

فرمانده پلیس راه رضوانشهر گفت: در راستای مصوبات ستاد ملی کرونا، با تورهای گردشگری غیر مجاز و ناقض مصوبات ستاد ملی کرونا برخورد شد.

به گزارش ایمنا، سرهنگ احمد رضا کرامتی چهارشنبه _۲۷ مردادماه_ اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر کشور و مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص اعمال محدودیت تردد؛ از ورود یک دستگاه مینی بوس از مبدا مشهد و همچنین دو دستگاه اتوبوس تور گردشگری از مبدا کرج به مقصد رضوانشهر و ییلاقات جلوگیری به عمل آمد که پس از اعمال قانون به مبدا برگشت داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طی هماهنگی‌های به عمل آمده چهار دستگاه خودروی پاترول که قصد انتقال این دو دستگاه اتوبوس گردشگران را به مناطق ییلاقات رضوانشهر و تالش داشتند به دلیل نقض قوانین ستاد ملی مقابله با کرونا اعمال قانون و به پارکینگ انتقال داده شدند.

کرامتی خاطرنشان کرد: در راستای مصوبات ستاد ملی کرونا از دوشنبه _۲۵ مردادماه_ تا به امروز حدود ۵۰۰ خودروی پلاک غیر بومی هر کدام به مبلغ یک میلیون تومان اعمال قانون، ۲۵ خودرو بدلیل مخدوش کردن پلاک‌ها اعمال قانون و به پارکینگ انتقال و همچنین ۲۳۰ مورد پلاک غیر بومی نیز در ورودی شهرستان رضوانشهر برگشت داده شده است.

فرمانده پلیس راه رضوانشهر، تالش و صومعه سرا تاکید کرد: با توجه به شرایط خاص کرونایی حاکم بر کشور، مسافران عزیز از ترددهای غیر ضروری به استان گیلان و شهرستان‌های رضوانشهر و تالش خودداری کنند.

گفتنی است؛ شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

طبق آخرین گزارش دانشگاه علوم پزشکی گیلان، شمار بیماران کووید -۱۹ بستری در بیمارستان‌های این استان از مرز دو هزار نفر عبور کرده این رقم در ۱۸ ماه جولان ویروس کرونا سابقه نداشته است. برای وصف عمق بحران کرونا در گیلان همین بس که در سخت‌ترین شرایط استان که مربوط به موج نخست همه گیری بود، پیک بیماری با یکهزار و ۸۰۰ بستری به پایان رسیده بود.

بسیاری از کارشناسان بهداشت، عامل اصلی افزایش مبتلایان و مرگ و میر ناشی از موج پنجم که حاصل کرونای جهش یافته به نام دلتا است را خستگی عمومی، تفکر آسیب ناپذیری و همچنین بی اعتنایی به هشدارها می‌دانند که گیلان و تمامی استان‌های کشور را به این حال و روز انداخته است.

استان گردشگر پذیر گیلان در شمال ایران با دو و نیم میلیون نفر جمعیت از نخستین مناطق درگیر شیوع ویروس کرونا در کشور بود.

منبع: ایرنا کد خبر 515487

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پلیس راهور محدودیت کرونایی محدودیت های کرونایی تور گردشگری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مصوبات ستاد ملی اعمال قانون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۲۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جرائم حوزه سرقت، با همکاری مردم با پلیس

ایسنا/گیلان جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه اولویت ما برخورد با جرائم است و یکی از موضوعات دغدغه‌مند مردم، برخورد با سرقت است، گفت: امسال تا الان در حوزه جرائم مهم و خُرد در مجموع سرقت‌ها تا ۲۶ درصد کاهش داریم و ۸۶ درصد جرائم در حوزه سرقت با همکاری مردم و پلیس کشف شده است.

سردار حسین حسن‌پور امروز شنبه، ۲۵ فروردین ماه در آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی بندرانزلی که در سالن اجتماعات اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان در این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: موضوع امنیت که از آن صحبت می‌کنیم امنیتی است که خون بهای بیش از ۲۶۰ هزار شهید است و در همین استان گیلان نیز بیش از ۸ هزار شهید تقدیم کرده است.

وی افزود: در همه جای دنیا امنیت اهمیت و جایگاه خاصی دارد. در نظام مقدس جمهوری اسلامی این امنیت، مرهون خون هزاران شهید و خانواده معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران است که در پای امنیت جان، مال، ناموس و آرامش مردم تلاش می کنند و برای آن نمی توان قیمت در نظر گرفت.

حسن‌پور با تاکید بر اینکه تمام تلاش و نقشه دشمن بر هم زدن این امنیت است، با گرامیداشت یاد و خاطره سردار حاج قاسم سلیمانی، گفت: جمهوری اسلامی حرم است و باید با سلامت و صلابت بماند و این جانفشانی‌ها برای این است که این نظام در سلامت بماند.

وی با بیان اینکه برای اعتلای امنیت همه باید تلاش کنند، تصریح کرد: شما خباثت آمریکای جنایت کار و رژیم جعلی کودک کش اسراییل را دیدید. حمله به کنسولگری یک کشور خلاف عرف بین‌الملل است آن‌ها یک اشتباه بزرگ کردند و می‌خواستند به امنیت ما خدشه وارد کنند و این رژیم خبیث باید تنبیه شود و به اذن الهی هم تنبیه خواهد شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان در ادامه با اشاره به اینکه فراجا ماموریت‌های مختلف انجام می‌دهد، گفت: مردم بزرگوار ولی نعمتان ما هستند و ما به مردم خدمت می‌کنیم و از جمله ماموریت‌های ما بحث تامین امنیت برای آحاد جامعه به شکل مطلوب است.

وی افزود: اولویت ما برخورد با جرائم است و یکی از موضوعات دغدغه‌مند مردم، برخورد با سرقت است امسال تا الان در حوزه جرائم مهم و خُرد در مجموع ِسرقت‌ها تا ۲۶ درصد کاهش داریم و ۸۶ درصد جرائم در حوزه سرقت با همکاری مردم و پلیس کشف شده است.

حسن‌پور با تاکید بر برخورد با اراذل و اوباش تصریح کرد: هرگونه عربده کشی ممنوع است و کسی نباید به خود اجازه دهد برای مردم ایجاد نا امنی کند.

وی گفت: اولویت بعدی ما در برخورد با سلاح و مهمات است که در این حوزه ۲۲ درصد افزایش کشفیات سلاح غیرمجاز داریم و نباید اجازه دهیم اسلحه در دست نااهلان باشد و ناامنی ایجاد کنند.

همچنین در این مراسم حجت‌الاسلام سید عبدالجواد شمس‌الدین، امام جمعه بندرانزلی اظهار کرد: فراجا در کنار سایر نیروهای مسلح وظیفه خطیری دارد و آنچه مهم است این نیرو تحت زعامت و فرماندهی کل قوا در همه این عرصه‌ها حضور دارد و بیشتر این ماموریت‌ها حساس و جهادگونه است.

حجت الاسلام شمس الدین تصریح کرد: تامین امنیت در عرصه‌ها و حوزه های مختلف، مقابله با برهم زنندگان آرامش جامعه در عرصه‌های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی شرایط خاص خود را دارد لذا یکی از مصادیق این مساله باز بودن مسیر شهادت در حوزه فراجا است که در همه حوزه‌ها خطر پذیری دارند و حتی گاهی روزانه شهدایی را تقدیم راه نظام و انقلاب می‌کنند.

امام جمعه بندرانزلی تاکید کرد: خطیر بودن این حوزه و جدیت در انجام ماموریت فعالان این عرصه موجب آرامش کشور شده است.

 در این مراسم سرهنگ سید مهدی نجفی‌پور تودیع و سرهنگ امیر وهاب زاده به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی معارفه شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • الزامی شدن رعایت حجاب در مراکز خرید و فروشگاه‌ها
  • تخلفات رانندگی در شب های تهران به اوج می رسد | ثبت یک میلیون و ۹۵۰ هزار تخلف رانندگی در سال گذشته
  • ۶۳ میلیون نفر ـ اقامت طی یک ماه اول سال در کشور ثبت شد
  • اعمال قانون ۱ میلیون ۹۵۰ هزار فقره تخلفات شبانه در تهران
  • ۱میلیون ۹۵۰هزار جریمه شبانه در سال ۱۴۰۲
  • یک میلیون ۹۵۰ هزار فقره جریمه شبانه در سال ۱۴۰۲
  • ۱.۹ میلیون جریمه برای تخلفات شبانه در پایتخت
  • ۱ میلیون ۹۵۰ هزار فقره جریمه شبانه در سال ۱۴۰۲
  • اعتراض یک حقوقدان به برخورد حجاب‌بانان: نیروی انتظامی حتی حق دادن تذکر لسانی را هم ندارد
  • کشف جرائم حوزه سرقت، با همکاری مردم با پلیس