Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، محمود الله مرادی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان اظهار داشت:اکیپ‌های پزشکی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان متشکل از ۶ پزشک به همراه پرستاران همزمان با دهه احیا امر به معروف و نهی از منکر به روستا‌های اطراف قاملو در شهرستان قروه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الله مرادی گفت:این گروه جهادی پزشکان در دهه امر به معروف و نهی از منکر با همکاری درمانگاه فرهنگیان برای خدمتگزاری به مردمی که دسترسی دائمی به پزشک و امکانات پزشکی ندارند به این مناطق اعزام شدند.

او اضافه کرد: این اکیپ پزشکی ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر شامل پزشک عمومی به همراه مجموعه داروها، بینایی سنجی، مامایی، مشاوره در زمینه‌های خانوادگی و مجموعه پرستاری است.

الله مرادی افزود: با توجه به اینکه مهمترین درآمد روستا‌های این منطقه قروه از طریق نگهداری و پرورش دام است یک دامپزشک هم به همراه این اکیپ به این روستا‌ها اعزام شده است.

هرساله از اول تا دهم ماه محرم دهه احیا امر به معروف و نهی از منکر نامیده شده است که امسال از ۱۹ مرداد آغاز و تا ۲۹ مرداد ادامه دارد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امر به معروف و نهی از منکر مناطق محروم امر به معروف و نهی از منکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۲۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم حمایت مقامات قضایی از اهداف مجمع امر به معروف و نهی از منکر

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ خضر فقیه ظهر دوشنبه در تجمع اعضای این مجموعه که در پی حمایت از اقدام غرورآفرین سپاه در عملیات (وعده صادق) برگزار شد، گفت: اهداف مجمع رهروان امر معروف و نهی از منکر استان بوشهر اهدافی مردم پایه و عمومی به شمار می‌آید که شایسته است در راستای بهتر اجرا شدن آن مقامات قضائی حمایت خود را از این مجمع افزایش دهند.

مسئول مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر توجه مسئولین ذیربط را به مسائل فرهنگی بسیار مهم دانست و تصریح کرد: تجمعات مردمی در حمایت از اقدام غرورآفرین سپاه در عملیات وعده صادق نشان دهنده حضور و مشارکت مردم در اقدامات فرهنگی است.

وی در پایان با اشاره به اقدامات شاخص این مجمع در سال ۱۴۰۲ عنوان کرد: پیشگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی، پیگیری مطالبات مردمی، اقدامات فرهنگی متعدد، فعالیت در فضای مجازی و زمینه‌سازی برای اشتغال جوانان برخی از اقدامات شاخص این مجمع محسوب می‌شود.

کد خبر 6085423

دیگر خبرها

  • ‌مسیرهای زیرکوه مسدود است
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه
  • چه کسانی نهی از منکر را از حریم «منطق و عقل» دور کردند؟!
  • اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان
  • ستاد حجاب در سال ۱۴۰۲ به ریاست وزیر کشور تشکیل شد
  • ارسال تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان از سوی شرکت آبفای یزد
  • اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان از سوی شرکت آبفای یزد
  • یک زن، دبیر ستاد امر به معروف قدس شد
  • لزوم حمایت مقامات قضایی از اهداف مجمع امر به معروف و نهی از منکر