Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-19@06:05:49 GMT

بررسی مقدمات بازگشایی مدارس در لرستان

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۵۴۹۱۶

به گزارش جام جم آنلاین لرستان:  سید موسی خادمی افزود: دستگاه تعلیم و تربیت برای هر ۲ وضعیت ممکن آمادگی دارد و چنانچه وضعیت بیماری استمرار داشته باشد با ادامه وضعیت موجود و یا با عادی شدن شرایط، و در صورت بهتر شدن شرایط، کلاس های حضوری در سال تحصیلی جدید مطابق استانداردهای لازم برگزار خواهد شد.
وی تصریح کرد : هنرستان هنرهای زیبا در استان   در سال تحصیلی جدید آغاز به کار خواهد کرد و ساختمان آن در حال تکمیل شدن است که به زودی در اختیار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 استاندار لرستان با تاکید بر لزوم کمک رسانی دستگاه های خدمات رسان به آموزش و پرورش گفت:دستگاه‌های خدمات‌رسان باید آموزش و پرورش را یاری کنند تا چنانچه مدارس بدهی‌هایی دارند فعلاً از دریافت آن صرف نظر شود تا آموزش و پرورش بتواند با توجه به سایر مشکلاتی که در این حوزه وجود دارد کار را جلو برده و بتوانند سال تحصیلی جدید را با کمترین موانع آغاز کنند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: بازگشایی مدارس در لرستان کرونا و بازگشایی مدارس مدارس لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۴۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل ۴۵۰ کلاس درس به آموزش و پرورش استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ مدیرکل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس استان در بازدید از روند اجرای طرح‌های آموزشی مبارکه گفت: سال گذشته ۴۵۰ کلاس درس در قالب ۸۳ آموزشگاه، با بیش از ۴۵۰ میلیارد تومان هزینه با مشارکت خیران به دانش آموزان استان تحویل داده شد.
ناصر فتحی افزود: در این مدت، ۷۰۰ کلاس استانداردسازی شده و ۹۰ میلیارد تومان تجهیزات خریداری شده و دراختیار مدارس قرار گرفت که بخش عمده‌ی آن متعلق به هنرستان‌ها است.
وی، امسال نیز حدود ۱۰۰ طرح آموزشی و کلاس درس را در استان، در دست احداث دانست و گفت: در شهرستان مبارکه ۱۶ طرح نیمه تمام است که در سال جاری اعتبار مورد نیاز بخشی از این طرح‌ها تامین خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • امتحانات نهایی باعث حذف کنکور می‌شود؟
  • تغییر تقویم آموزشی مدارس؛ امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • تغییر تقویم آموزشی مدارس/ امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • احتمال بازگشایی مدارس از شهریورماه/ طرح شناور شدن آغاز سال تحصیلی پیگیری می‌شود
  • آغاز سال تحصیلی از مهر به شهریور تغییر می‌کند؟!
  • سوابق تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی اثرگذار است
  • مهارت‌آموزی مشکل مدرک‌گرایی و بیکاری را حل می‌کند
  • تحویل ۴۵۰ کلاس درس به آموزش و پرورش استان اصفهان
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از چند روز آینده
  • اجرای طرح ماهر در مدارس استان مرکزی کلید خورد