Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-03-28@22:23:32 GMT

غار علیصدر تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۵۴۹۴۰

غار علیصدر تعطیل شد

به گزارش جام جم آنلاین همدان و به نقل از روابط عمومی شرکت سیاحتی علیصدر مهدی مجیدی اظهار کرد: بر اساس تصمیم ستاد کرونا، تعطیلی یک هفته‌ای غار علیصدر از ۲۵ مرداد ماه آغاز می‌شود و تا ۳۰ مرداد ادامه دارد.

وی افزود: با توجه به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونای کشور و برای مدیریت خیز پنجم بیماری در کشور، که از روز دوشنبه ۲۵ تا شنبه ۳۰ مردادماه جاری تعطیل اعلام شده است، غار علیصدر بزرگترین غار آبی قابل قایقرانی جهان نیز تعطیل خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.

مجیدی خاطرنشان کرد: اولین قطب گردشگری استان از روز یکشنبه ۳۱ مرداد، بانظر ستاد کرونا مجدد آماده خدمات رسانی به گردشگران از ساعت ۸ صبح تا ۵عصر خواهدبود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: همدان غار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۴۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متولدین این ماه‌ها خیلی راحت به موفقیت می‌رسند!

زی‌سان: در دنیای شگفت انگیز طالع بینی، به نظر می‌رسد برخی از ماه‌های سال زمانی که صحبت از دستیابی به موفقیت بدون زحمت می‌شود، دارای مزیت کیهانی هستند.

به گزارش زی‌سان، اگر در مورد سرنوشت خود کنجکاو هستید و مشتاق هستید تا از پتانسیل کامل خود استفاده کنید، برای فهم متولدین چهار ماه سال که قرار است به راحتی به موفقیت برسند، ادامه مطلب را بخوانید. 

فروردین

متولدین فروردین به خاطر انرژی پویا و میل تسلیم ناپذیر خود برای غلبه بر چالش‌ها شناخته شده اند. متولدین فروردین به دلیل غریزه رهبری طبیعی، اغلب در تلاش‌های خود به موفقیت می‌رسند، که ناشی از اراده تزلزل ناپذیر و روحیه پیشگامی آنهاست. به نظر می‌رسد کیهان از این پیشگامان حمایت می‌کند و آن‌ها را به سوی رفاه و شناخت هدایت می‌کند.

بیشتر بخوانید خصوصیات بهمن ماهی‌ها | متولدین بهمن (Aquarius) بخوانند خصوصیات دی ماهی چیست؟ | متولدین دی (copricorn) بخوانند! خصوصیات اسفند ماهی ها (Pisces) چیست؟ خصوصیات آبان ماهی ها (Scorpio) چیست؟ خصوصیات مهر ماهی ها (Libra) را بخوانید خصوصیات شهریوری ها (Virgo) چیست؟ خصوصیات مرداد ماهی ها (Leo) را بدانید! خصوصیات تیر ماهی ها (Cancer) چیست؟ خصوصیات متولدین خرداد (Gemini) | خرداد ماهی پرشورِ دو چهره خصوصیات اردیبهشتی ها (Taurus) را بخوانید خصوصیات آذرماهی (Sagittarius) | خاص و تلاش‌گر

مرداد

افراد متولد مرداد کاریزمای سلطنتی دارند که بدون زحمت و تلاشی، موفقیت را جذب می‌کند. مردادماهی‌ها تحت فرمان خورشید که نشانه قدرت و اقتدار است، استعدادی طبیعی برای رهبری و خلاقیت دارند. اعتماد به نفس و اشتیاق آن‌ها راه را برای پیروزی در جنبه‌های مختلف زندگی هموار می‌کند و موفقیت را به همراهی ثابت در سفر زندگی آن‌ها تبدیل می‌کند.

مهر

متولدین مهر به خاطر ماهیت دیپلماتیک و حس شدید تعادل خود شناخته شده اند. مهرماهی‌ها با هدایت زهره، سیاره عشق و زیبایی، بدون زحمت و تلاشی در پیچیدگی‌های روابط و همکاری‌ها پیمایش می‌کنند. این رویکرد هماهنگ به زندگی حرفه‌ای آن‌ها نیز گسترش می‌یابد، جایی که موفقیت اغلب در نتیجه توانایی آن‌ها برای ایجاد تعادل و تقویت ارتباطات مثبت است. 

آذر

متولدین آذر روح خوش بینی و اکتشاف را تجسم می‌بخشند. آذری‌ها که توسط مشتری، سیاره انبساط و گسترش، اداره می‌شوند، دارای کنجکاوی ذاتی هستند که آن‌ها را به جستجوی دانش و افق‌های جدید سوق می‌دهد. این روحیه ماجراجویانه اغلب آن‌ها را به سمت موفقیت سوق می‌دهد، زیرا آن‌ها بدون ترس وارد سرزمین‌های ناشناخته می‌شوند و فرصت‌هایی را در آغوش می‌گیرند که دیگران ممکن است در دنبال کردن آن‌ها تردید کنند.

tags # طالع بینی ، شخصیت شناسی سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • متولدین این ماه‌ها خیلی راحت به موفقیت می‌رسند!
  • مراکز تفریحی و گردشگری نصف‌جهان ۱۳ فروردین تعطیل است/ایجاد دومین کمپ گردشگری در شرق اصفهان
  • مراکز تفریحی و گردشگری نصف‌جهان ۱۳فروردین تعطیل است/ ایجاد دومین کمپ گردشگری در شرق اصفهان
  • سازندگان واکسن برکت از قهرمانان ملی هستند/ روایتی متفاوت از یک دستاورد علمی
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • حسام نژاد یوسفی؛ گرمایی که جان فوتبالیست نوجوان را گرفت! | آن‌هایی که از دست دادیم
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید
  • سینماهای ایران در این تاریخ‌ها تعطیل است
  • برنامه تعطیلی سینما‌ها در شب‌های قدر
  • برنامه تعطیلی سینماها در شب‌های قدر