Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@02:03:09 GMT

نظر فعال سیاسی اصلاح طلب درباره کابینه سیزدهم

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۵۵۵۳۲

نظر فعال سیاسی اصلاح طلب درباره کابینه سیزدهم

محمدزارع فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات، با اشاره به ترکیب کابینه سیزدهم، بیان کرد: معتقدم که هم ویژگی های مثبت و هم منفی در این کابینه وجود دارد، اما در کل شاید با شعارهای رئیسی کمی فاصله داشته باشد و جای سوال است که آیا این افراد می‌توانند به برنامه‌های سید ابراهیم رئیسی جامعه عمل بپوشانند یا خیر؟

او ادامه داد: برای مثال در تیم فرهنگی ، اقتصادی و سیاسی هرکدام ضعف ها و نقاط مثبتی وجود دارد و معتقدم که پنجاه پنجاه است و نمی‌توان گفت که این ترکیب صد در صد خوب و یا کاملا بد؟  و باید منتظر واکنش مجلس در این باره ماند و  دید که از نظر مجلس این افراد برای چنین پست‌هایی مفید هستند یا خیر؟

فومنی افزود: برای مثال چند تن از این وزرا پیش از این هم در دولت‌های قبلی وزیر بودند و چندان عملکرد مطلوبی نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات خاطر نشان کرد: در کل معتقدم که آقای رئیسی بیش از هرچیز به دنبال افراد کاری بوده است اما فشارهای گروهی و جناحی باعث شده که نتواند همه افرادی که می‌خواهد را در جای خود استفاده کند، ناگفته نماند که این افراد در سامانه یاران رئیسی حضور نداشته اند، در حالی که آقای رئیسی گفت که انتخاب وزرا را هم به مردم می سپارد که متاسفانه اولین شعار او عملی نشده است.

فعال سیاسی اصلاح طلب درپایان درباره فراجناحی بودن این کابینه نیز گفت: معتقدم کابینه فراجناحی نیست و صد در صد در دست جریان اصولگراست./باشگاه خبرنگاران

منبع: فردا

کلیدواژه: فعال سیاسی اصلاح طلب محمدزارع فومنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۵۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی در سمنان: گام‌های خوبی برای فعال کردن کارخانه‌های تعطیل در سمنان برداشته شد

آفتاب‌‌نیوز :

سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان دقایقی قبل وارد فرودگاه سمنان شد و در بدو ورود مورد استقبال نماینده، ولی فقیه در استان سمنان، استاندار سمنان و مسؤولان ارشد استانی قرار گرفت.

مراسم استقبال از رئیس جمهور ساعت ۹ صبح در مسیر میدان امام (ره) به سمت مسجد امام (ره) سمنان برگزار و سپس دیدار مردمی رئیسی در این مسجد انجام می‌شود.

برگزاری جشن احیای واحد‌های راکد تولیدی در استان سمنان، افتتاح پروژه نیروگاه سیکل ترکیبی، حضور در جلسه شورای اداری، برگزاری جشن واگذاری زمین برای قانون جوانی جمعیت و ... از دیگر برنامه‌های سفر رئیس جمهور به استان سمنان است.

دیدار مردمی رئیس جمهور در شهرستان شاهرود نیز ساعت ۱۶ در استادیوم تختی برگزار می‌شود.

رئیسی: گام‌های خوبی برای فعال کردن کارخانه‌های تعطیل در سمنان برداشته شد

رئیسی در بدو ورود به فرودگاه سمنان در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: گام‌های خوبی برای فعال کردن کارخانه‌های تعطیل در استان سمنان برداشته شده است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • ۵ وزیر دولت در صفِ اول «اصلاح کابینه» از نگاه محمودزاده /رئیسی با این وزرای ضعیف و ناکارآمد نمی تواند کاری از پیش ببرد
  • تغییر استاندار مازندران شایعه است/ حسینی پور می ماند
  • «کارآمدترین» و «ناکارآمدترین» عضو کابینه دولت رئیسی در راستای «حمایت از تولید»
  • رییس‌جمهور: عزم دولت برای تامین آب سمنان جدی است
  • رئیسی به سمنان رفت
  • فعال سیاسی اصلاح‌طلب: اقدام اسرائیل نباید بی پاسخ می‌ماند /با هیچ معیاری نمی‌شود از اسرائیل خوشمان بیاید + فیلم
  • رئیسی در سمنان: گام‌های خوبی برای فعال کردن کارخانه‌های تعطیل در سمنان برداشته شد
  • پیش‌بینی یک فعال اقتصادی: دلار به زودی به این عدد می‌رسد
  • پیش‌بینی جالب یک فعال اقتصادی درباره نرخ ارز
  • طرح‌های عمرانی با حضور وزرا در شهرستان‌های سمنان افتتاح می‌شود