Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قرچک از آزادی ۷ نفر از زندانیان در جریان بازدید هیات قضایی از زندان خورین خبر داد. خبرگزاری میزان - سعید دوستی نژاد، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قرچک همراه ۶ تن از قضات این شهرستان از زندان خورین بازدید به عمل آورد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قرچک گفت: در این بازدید که به منظور مرتفع کردن مشکلات و رسیدگی به درخواست زندانیان صورت پذیرفت با بررسی پرونده‌ها ۷ تن از زندانیان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بیشتر بخوانید: بازدید رئیس کل دادگستری هرمزگان از زندان مرکزی بندرعباس وی اظهار کرد: همچنین به تعدادی از زندانیان پیرو بخشنامه ریاست قوه قضاییه مرخصی جهت ایام محرم اعطا شد.

انتهای پیام/ برچسب ها: بازدید از زندان دادستان قرچک زندان خورین

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بازدید از زندان دادستان قرچک زندان خورین زندان خورین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۶۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پرونده فساد ارزی ۸۰۰ هزار یورویی

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از صدور کیفرخواست پرونده اخلال در نظام ارزی کشور در این استان خبر داد.

به گزارش تسنیم، آفاقی افزود: متهم اصلی این پرونده و شرکت تجاری مرتبط با او با دریافت ارز به بهانه واردات کالا از اجرای تعهدات خود خودداری کرده و عملاً مبالغ ارزی مذکور را به نحو نامشروع تصاحب کرده بودند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل تصریح کرد: به محض دریافت گزارش و تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات اولیه با نظارت و پیگیری معاونت حقوق عامه این دادستانی آغاز و با احراز موضوع، متهمین تحت تعقیب قرار گرفتند.

آفاقی تأکید کرد: مبارزه قاطع و بی‌امان با فساد اقتصادی در دستور کار ویژه دستگاه قضایی استان قرار داشته و پرونده‌های مشابه دیگری در دست رسیدگی است که به محض حصول نتیجه به اطلاع عموم، خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی تا پایان اردیبهشت
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت
  • افزایش استفاده از پابند الکترونیکی برای زندانیان خوزستان
  • هزینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گرمسار چقدر است
  • برگزاری نمایشگاهِ عکسِ به نیت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد
  • رفع مسدودی بیش از هزار کارت ملی در استان قزوین
  • برپایی نمایشگاه عکس دوشنبه‌های رهایی در یزد
  • کشف پرونده فساد ارزی ۸۰۰ هزار یورویی