Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@15:29:10 GMT

ادامه وزش بادهای ۱۲۰ روزه سیستان/ دریای عمان مواج می شود

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۵۷۱۴۰

ادامه وزش بادهای ۱۲۰ روزه سیستان/ دریای عمان مواج می شود

محسن حیدری در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: بر اساس بررسی آخرین تصاویر ماهواره و نقشه‌های پیش یابی، آسمان استان سیستان و بلوچستان در حال حاضر صاف تا قسمتی ابری است.

وی با اشاره به اینکه وزش بادهای ۱۲۰ روزه در شمال و نوار شرقی استان سیستان و بلوچستان همچنان تداوم دارد، افزود: همچنین طی این مدت در برخی نقاط احتمال طوفان گردوخاک وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: همچنین تا روز شنبه در ارتفاعات مرکزی و جنوبی استان در ساعات بعد از ظهر شاهد رشد ابر و رگبار و رعد و برق، با احتمال بارش تگرگ و تندباد لحظه‌ای خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه طی این مدت احتمال جاری شدن روان آب، آبگرفتگی معابر، بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌های فصلی و برخورد صاعقه در این مناطق وجود دارد، تصریح کرد: همچنین طی این مدت دریای عمان به ویژه در مناطق شرقی مواج و احتمال رگبار پراکنده و رعد و برق در مناطق ساحلی وجود دارد.

کد خبر 5284635

منبع: مهر

کلیدواژه: طوفان سیستان هواشناسی سیستان و بلوچستان محسن حیدری دریای عمان محرم 1400 ویروس کرونا ماه محرم مراسم عزاداری واکسن کرونا محدودیت های کرونایی عکس استانها شیوع کرونا رسانه هیئت عاشورا آمار کرونا بوشهر کرمانشاه هیئت مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۷۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه بارندگی در شرق و جنوب شرق کشور

به گزارش خبرگزاری صداو سیما بنابر پیش بینی سازمان هواشناسی ، امروز آسمان برخی نواحی شرق و جنوب شرق و جنوب کشور ابری است و رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید در این مناطق دور از انتظار نیست.
امروز در استانهای گلستان، سیستان و بلوچستان و فارس بارندگی شدید رخ می دهدو برای این استانهاهشدار نارنجی صادر شده است.
فردا پنج‌شنبه در استانهای کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی شاهد بارندگی خواهیم بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • احتمال سیلابی‌شدن مناطق مختلف در سیستان و بلوچستان
  • وزش باد شمال شرقی در خلیج فارس و دریای عمان از امشب
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • بارش‌های بهاری در سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • ادامه بارندگی در شرق و جنوب شرق کشور
  • بارش‌های سیل‌آسا در ۸ استان کشور همچنان ادامه دارد
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • برای احقاق حقابه سیستان از همه اهرم‌ها استفاده نمی‌کنند | عده ای آب ژرف می خواهند و عده ای دیگر از آب دریای عمان !
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟