Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فصل نقل و انتقالات تابستانی فوتبال در لیگ برتر انگلیس از ۹ ژوئن آغاز شده است و ۳۱ آگوست به پایان می‌رسد، اما برای تیم‌های حاضر در رقابت‌های لالیگا، سری آ و بوندسلیگا این پنجره از روز اول جولای باز شده است و ۳۱ آگوست بسته می‌شود.

این روز‌ها اخبار گوناگونی درباره نقل و انتقالات فوتبال اروپا در رسانه‌های معتبر منتشر می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد صلاح پردرآمد ترین بازیکن لیورپول می شود

به گزارش اثلتیک لیورپول پس از تمدید قرارداد چند ستاره خود حالا در تلاش است قرارداد محمد صلاح ستاره مصری خود را نیز تمدید کند.

تیم فوتبال لیورپول آماده است برای تمدید قرارداد ستاره مصری خود پیشنهادی وسوسه کننده ای را ارائه کند که او را به پردرآمدترین بازیکن تاریخ این باشگاه ها تبدیل می کند.

تمدید قرارداد میلینکوویچ با فیورنتینا

میلینکوویچ مدافع ۲۳ ساله تیم فوتبال فیورنتینا که مورد توجه چندین تیم لیگ برتر انگلیس از جمله تاتنهام و وستهام قرار داشت قرارداد خود را تا سال ۲۰۲۳ با این تیم تمدید کرد.

تمایل سیلوا برای خروج از لیگ جزیره

برناردو سیلوا هافبک منچسترسیتی از جمله بازیکنانی است که با آرسنال لینک شده، اما نشریه تایمز مدعی است که این بازیکن به دنبال خروج از لیگ برتر انگلیس است. هافبک تیم ملی پرتغال قصد دارد پس از ۴ سال حضور در انگلیس به خانواده خود نزدیک تر شود.

آرسنال به دنبال یک مدافع و یک مهاجم

به گزارش فوتبال لندن باشگاه آرسنال در آستانه خرید آرون رمزدیل دروازه‌بان تیم شفیلد یونایتد است و فوتبال لندن مدعی است که این تیم دو بازیکن جدید دیگر به خدمت خواهد گرفت.

میکل آرتتا سرمربی آرسنال تصمیم دارد قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی یک مدافع راست و یک مهاجم را به خدمت بگیرد.

پدرو به لاتزیو پیوست

باشگاه لاتزیو اعلام کرد که ستاره اسپانیایی تیم رم به این تیم پیوسته است.

مهاجم سابق چلسی در فهرست بازیکنان مازاد ژوزه مورینیو سرمربی رم قرار داشت و به همین دلیل تصمیم گرفت رم را ترک کند و در لاتزیو دوباره شاگرد مائوریتزیو ساری شود.این بازیکن که فصل گذشته در ۵۲ بازی ۱۳ گل به ثمر رساند، با ساری در چلسی فاتح لیگ اروپا شد.

اطمینان رئال از خرید امباپه در تابستان امسال

سران باشگاه رئال مادرید معتقدند که می توانند تابستان امسال کیلیان امباپه ستاره جوان پاری‌سن‌ژرمن را به خدمت بگیرند.این بازیکن ۲۲ ساله وارد آخرین سال قرارداد خود با پاری سن ژرمن شده و همچنان از تمدید قرارداد خودداری می کند.

شوله در بایرن مونیخ می ماند

به گزارش اشپورت آینس، نیکلاس شوله مدافع تیم بایرن مونیخ قصد دارد در این تیم بماند. این در حالی است که تیم فوتبال چلسی علاقه مند به خرید مدافع میانی تیم ملی آلمان بود.

لواندوفسکی فروشی نیست

باشگاه بایرن مونیخ قصد ندارد تابستان امسال رابرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی خود را به فروش برساند.

گفته می‌شد رابرت لواندوفسکی مایل است قبل از اینکه به ۳۵ سالگی برسد باشگاه دیگری را تجربه کند و این بازیکن گلزن تابستان امسال از بایرن مونیخ جدا خواهد شد. بایرن مونیخ برای او ۱۱۰ میلیون پوند قیمت تعیین کرده است.

آرسنال در آستانه خرید ۳۰ میلیون پوندی دروازه بان شفیلد یونایتد

باشگاه آرسنال در آستانه جذب آرون رمزدیل دروازه بان شفیلد یونایتد با قراردادی به ارزش ۳۰ میلیون پوند است.این در حالی است که گفته می‌شد به علت اختلاف دو باشگاه بر سر قیمت، مذاکرات به بن‌بست خورده است.

طوفان به واتفورد پیوست

تیم تازه لیگ برتری شده واتفورد انگلیس اوزان طوفان بازیکن تیم ملی ترکیه را به مدت یک فصل به طور قرضی و با بند خرید قطعی از تیم فنرباغچه به خدمت گرفت.این هافبک ۲۶ ساله ۶۳ بازی برای تیم ملی انجام داده است.

بارنز با لستر سیتی تمدید کرد

هاروی بارنز بازیکن تیم فوتبال لسترسیتی قرارداد خود را با این تیم تا سال ۲۰۲۵ تمدید کرد.

این هافبک ۲۳ ساله از محصولات آکادمی باشگاه لسترسیتی به حساب می‌آید. بارنز با به ثمر رساندن ۱۳ گل در فصل گذشته، عملکرد بسیار درخشانی را در این تیم ثبت کرد و تا به امروز در ۱۰۱ بازی با پیراهن روباه ها، توانسته است آمار ۲۱ گل و ۱۵ پاس گل را به نام خود ثبت کند.

منچستریونایتد در انتظار پاسخ پوگبا به پیشنهاد دستمزد ۴۰۰ هزار پوندی

باشگاه منچستریونایتد برای تمدید قرارداد پل پوگبا قرارداد جدید ۵ ساله‌ای با دستمزد ۴۰۰ هزار پوندی هفتگی به او پیشنهاد کرده است که با پیشنهاد پاری سن ژرمن برابری می کند. با این پیشنهاد پوگبا پردرآمدترین بازیکن منچستریونایتد خواهد شد و از داوید دخیا که ۳۷۵ هزار پوند در هفته دستمزد می گیرد،عبور خواهد کرد.

پوگبا یک سال دیگر با منچستر قرارداد دارد و پاری سن ژرمن علاقه مند است سال آینده او را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرد.

اوبامیانگ می‌خواهد در آرسنال بماند

به گزارش اکسپرس اسپورت پیر امریک اوبامیانگ مهاجم گابنی تیم آرسنال تصمیم دارد در این تیم بماند. خبرهایی از تمایل بارسلونا برای خرید کاپیتان تیم آرسنال منتشر شده است اما گفته می شود این شایعات پایه و اساسی ندارد و کاپیتان آرسنال می خواهد در شمال لندن بماند.

من سیتی به دنبال تمدید قرارداد روبن دیاس

به نوشته نشریه سان باشگاه منچسترسیتی برای تمدید قرارداد روبن دیاس مدافع پرتغالی خود ، با این بازیکن وارد مذاکره شده است.

این بازیکن تابستان سال ۲۰۲۰ به من سیتی پیوست اما با عملکرد خوب خود جایزه بهترین بازیکن لیگ جزیره را از آن خود کرد و این امر من سیتی را متقاعد کرد که با قراردادی جدید تا سال ۲۰۲۷ او را در ورزشگاه اتحاد حفظ کند.

آسنسیو گزینه جدید آرسنال

به گزارش رسانه‌های اسپانیایی مارکو آسنسیو ستاره رئال مادرید زیر ذره بین باشگاه آرسنال قرار دارد.

توپچی ها در آستانه خرید مارتین اودگارد هافبک تهاجمی رئال مادرید هستند اما حالا آسنسیو را نیز به فهرست خرید خود اضافه کرده اند.
تیم‌های لیورپول و تاتنهام هم علاقمند به جذب بازیکن این هافبک تیم ملی اسپانیا هستند.

هزینه ۷۷ میلیون پوندی تاتنهام برای لائوتارو مارتینز

به گزارش گازتا دلو اسپورت باشگاه تاتنهام در تلاش برای خرید لاتارو مارتینز مهاجم اینترمیلان به عنوان جایگزین هری کین، آماده هستند ۷۷ میلیون پوند هزینه کنند.

مهاجم تیم ملی آرژانتین در حال حاضر در بین بازیکنان اصلی قهرمان سری آ قرار دارد اما مدتی است که گفته می‌شود او راهی انگلیس خواهد شد.

من سیتی ولاهوویچ را جانشین هری کین می‌کند

باشگاه منچستر سیتی در صورتی که نتواند هری کین کاپیتان تیم تاتنهام را به خدمت بگیرد دوسان ولاهوویچ مهاجم تیم فیورنتینا را به جای او به خدمت خواهد گرفت.

این بازیکن ۲۱ ساله تیم ملی صربستان فصل گذشته در سری آ 21 گل به ثمر رساند و مورد توجه چند تیم اروپایی قرار گرفته است.

اختلاف ۷ میلیون یورویی بارسا و یوونتوس بر سر پیانیچ

باشگاه یوونتوس در نظر دارد میرالم پیانیچ بازیکن سابق خود را از بارسلونا به خدمت بگیرد اما این باشگاه برای بازگرداندن او اختلاف ۷ میلیون یورویی با بارسلونا دارد. یووه برای خرید پیانیچ مجبور است آرون رمزی را به فروش برساند.

یوونتوس آماده فروش مکنی

باشگاه یوونتوس در حال بررسی پیشنهادهای رسیده برای وستون مکنی بازیکنان آمریکایی خود است.

در حالی که یووه مکنی ۲۲ ساله را یکی از بازیکنان مهم خط میانی خود می داند اما پس از خرید مانوئل لوکاتلی در حال بررسی پیشنهادهایی رسیده برای این بازیکن آمریکایی است.

تمایل سابیتزر برای پیوستن به بایرن مونیخ

مارسل سابیتزر مدافع تیم لایپزیگ علاقه مند است به تیم بایرن مونیخ بپیوندد.

این بازیکن ۲۷ ساله یک سال دیگر با لایپزیگ قرارداد دارد و این تیم دوست ندارد او را سال آینده به صورت بازیکن آزاد از دست بدهد، در نتیجه می خواهد طی دو هفته باقیمانده از فصل نقل و انتقالات این بازیکن را به فروش برساند.

بیشتر بخوانید

تمایل تیم فوتبال لیورپول به جذب هافبک جوان بارسلونا آخرین خبر‌ها از نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا ۵ شاه ماهی نقل و انتقالاتی اروپا در نقل و انتقالات تابستانی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش نقل و انتقالات فوتبال اروپا نقل و انتقالات تابستانی تمدید قرارداد تابستان امسال خدمت بگیرد پاری سن ژرمن قرارداد خود بایرن مونیخ میلیون پوند تیم فوتبال من سیتی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۸۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق

از وزارت نفت، تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق به مدت پنج سال با در نظر گرفتن سبدی از انواع پرداخت صورتحساب، امروز (چهارشنبه، هشتم فروردین‌ماه) بین مجید چگنی، مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران و زیاد علی فاضل، وزیر برق عراق در بغداد امضا شد.

به گزارش ایرنا، بر اساس این گزارش، با توجه به نیاز عراق به گاز طبیعی برای مصارف نیروگاهی، طرح موضوع و مذاکرات قراردادی صادرات گاز ایران به این کشور از نیمه دوم سال ۱۳۸۹ آغاز و در این زمینه قرارداد فروش گاز به بغداد در تیرماه سال ۱۳۹۲ در بغداد امضا شد.

مجید چگنی، معاون وزیر نفت در امور گاز نیز در آبان ماه سال گذشته از تمایل کشور عراق برای توسعه روابط گازی تهران- بغداد خبر داد و گفته بود: هم‌اکنون دو کشور در حوزه انرژی روابط سطح بالایی دارند و مسوولان هر دو طرف تمایل زیادی برای تقویت این روابط دارند.

وی با بیان اینکه سال‌هاست بخشی مهمی از انرژی عراق از سوی ایران تأمین می‌شود، افزود: قرارداد فروش گاز به نیروگاه‌های استان بغداد در شرف اتمام بوده و طرف عراقی با جدیت به‌دنبال تمدید آن است.

مدیرعامل شرکت ملی گاز تصریح‌کرد: با موافقت وزیر نفت و با توجه به نیاز کشور دوست و برادر عراق به گاز، قرار بر این شد پس از مذاکرات و انجام توافق‌های دوجانبه، قرارداد فروش گاز به نیروگاه‌های بغداد تمدید شود، براساس توافق دو طرف کارگروهی متشکل از کارشناسان ایرانی و عراقی روی این موضوع کار خواهند کرد.

چگنی با تأکید بر اینکه طرف عراقی تمایل زیادی برای افزایش واردات گاز از ایران در قالب قرارداد‌های کنونی بین دو کشور دارد، گفت: زیرساخت‌های لازم برای انتقال گاز بیشتر در حد نیاز‌های کنونی عراق وجود دارد.

دیگر خبرها

  • نیم‌نگاه بارسلونا و دکو به وضعیت جورجینیو
  • اینتر به دنبال تمدید قرارداد سیمونه اینزاگی
  • پلی به گذشته - برتری 2-0 آرسنال مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا (2006/3/28) / فیلم
  • این بازیکن استقلال بدون بازی پول می‌گیرد
  • تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق پنج سال دیگر
  • تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق
  • قرارداد صادرات گاز ایران به عراق تمدید شد
  • تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه
  • نقش‌آفرینی علی پروین در نقل و انتقالات زمستانی پرسپولیس!
  • کاهش ارزش لیونل مسی در بازار نقل و انتقالات