Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، در راستای ایجاد آموزش و اشتغال زندانیان، کارگاه مونتاژ قطعات الکتریکی و کارگاه ملیله سازی در کارخانجات زندان مرکزی اصفهان افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

کارگاه مونتاژ قطعات الکتریکی که توسط علیرضا بابایی مدیرکل زندان‌های استان اصفهان افتتاح شد، زمینه آموزش و اشتغال ۱۰۰ نفر مددجو را فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ظرفیت آموزش و اشتغال زندانی در کارگاه مونتاژ قطعات الکتریکی ۲۰۰ نفر است.

 همچنین، همزمان با سفر یک روزه مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان به استان اصفهان، کارگاه ملیله سازی در کارخانجات زندان مرکزی اصفهان با ظرفیت آموزش و اشتغال ۳۲ زندانی افتتاح و به بهره برداری رسید.

با افتتاح این دو کارگاه مجموعا زمینه اشتغال برای ۲۳۲ نفر از مددجویان زندان در اصفهان فراهم شد.

انتهای پیام/ص

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال زایی مددجویان زندان اشتغال زندانیان آموزش و اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۹۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازارچه‌های مرزی خراسان رضوی اشتغال ۷۰۰ نفر را فراهم کردند

هادی حقیقی مسئول هماهنگی بازارچه‌های مرزی و روابط خارجی استانداری خراسان رضوی گفت: اشتغال غیر مستقیم در این ۲ کانون اقتصادی (دوغارون و باجگیران) همجوار با افغانستان و ترکمنستان به بیش از ۲ هزار نفر می‌رسد.

او با اشاره به برنامه‌های عمرانی در بازارچه‌های مرزی استان خراسان رضوی افزود: با هدف ارایه خدمات بهتر به فعالان اقتصادی در بازارچه‌های مرزی استان و افزایش سطح تعاملات در این بخش با کشور‌های همجوار، هم اکنون محوطه سازی، ایجاد فضا‌های رفاهی برای تجار در بازارچه مرزی دوغارون و توسعه فضای بارانداز در بازارچه مرزی باجگیران در حال انجام است.

مسئول هماهنگی بازارچه‌های مرزی و روابط خارجی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: طرح ساماندهی بازارچه مرزی دوغارون بهمن ماه سال ۱۴۰۱ آغاز شد که تاکنون بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و امید می‌رود که بخشی از این طرح در سال جاری مورد بهره برداری قرار گیرد.

حقیقی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲ بازارچه مرزی دوغارون و باجگیران در خراسان رضوی فعال است، بیان کرد: بازارچه مرزی دوغارون مهمترین کانون اقتصادی ایران با افغانستان است، برای افزایش صادرات از این منطقه به بازار‌های هدف این کشور همسایه، احداث ۱۵۴ غرفه تجاری در ۱۳ ماه گذشته در دوغارون آغاز شده است.

او تصریح کرد: فعالیت صاحبان کالا‌های ایرانی و افغانستانی در بازارچه مرزی دوغارون مورد بررسی مقامات ۲ کشور قرار گرفته است که محقق شدن آن نقش زیادی در اشتغال پایدار جوانان جویای کار دارد.

مسئول هماهنگی بازارچه‌های مرزی و روابط خارجی استانداری خراسان رضوی تاکید کرد: سال گذشته حوزه مبادلات تجاری گمرکات خراسان رضوی با کشور‌های هدف خود ۳۰ درصد افزایش داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ضرورت انتقال زندان به خارج از شهر زرند
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • بازارچه‌های مرزی خراسان رضوی اشتغال ۷۰۰ نفر را فراهم کردند
  • افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • طرح پویش دانشگاه آزاد، تلاقی آموزش مهارتی و اشتغال دانش‌بنیانِ نسل جوان
  • اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد