Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –

محمد دانشگر بعد از ورود فرهاد مجیدی روزهای خوبی را در استقلال تجربه نکرد. او در اسفند ماه سال ۱۳۹۹ بعد از بازی استقلال مقابل پیکان در جام حذفی با انتشار اطلاعیه‌ای رسمی کنار گذاشته شد و تا مدت‌ها برای بخشش خود تلاش می‌کرد. سرانجام مجیدی در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ به بازگشت او رضایت داد.

دانشگر که در خرداد ١٣٩٧ به استقلال پیوسته است در همین مدت کوتاه ۵ بار توسط دو سرمربی اخراج شده است که جالب‌تر آنکه چهار بار از این اخراج‌ها توسط فرهاد مجیدی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا در فصل نقل و انتقالات و پس از لیگ بیستم شایعه‌های وجود دارد که بعد از داریوش شجاعیان، محمد دانشگر هم در لیست مازاد استقلال قرار گرفته است. در همین حال عده‌ای معتقدند دانشگر با پرسپولیس هم مذاکراتی را داشته است. هنوز مسئولان استقلال به صراحت درباره این موضوع صحبتی نداشته‌اند تا چند روز آینده این ماجرا مشخص خواهد شد.

اما ورزش سه با تکذیب این موضوع نوشت: یکی از بازیکنانی که فرهاد مجیدی خواستار تمدید قرارداد او شده، محمد دانشگر مدافع استقلال است و شایعات مربوط به حضور او در لیست مازاد صحت ندارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال محمد دانشگر استقلال خبر ویژه محمد دانشگر نقل و انتقالات استقلال نقل و انتقالات لیگ برتر فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۹۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی! + عکس

فرهاد مجیدی به العین تبریک گفت.

طرفداری | فرهاد مجیدی استوری جدیدی را به اشتراک گذاشت.

العین روز گذشته دست به کار بزرگی زد و موفق شد بعد از انجام بازی رفت و برگشت، الهلال را حذف کرده و راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شود. حالا فرهاد مجیدی که مدتی در دوران بازی اش در العین حضور داشت، با انتشار یک استوری به زبان عربی، به العینی ها تبریک گفت.

تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • گزارش تمرین سپاهان؛ محمد دانشگر پا به توپ شد
  • واکنش باشگاه پرسپولیس درباره لیست مازاد و تغییرات در تیم
  • عکس| تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی
  • تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی! + عکس
  • ستاره پرسپولیس ایجنت ماشاریپوف نمی‌شود!
  • ستاره استقلال در لیست خرید اوسمار ویرا
  • علی دایی تکذیب کرد؛ اصلا و ابدا مذاکره‌ای برای بازگشت به پرسپولیس نداشته‌ام
  • واکنش علی دایی به مذاکره با باشگاه پرسپولیس
  • واکنش جدید علی دایی به مذاکره با باشگاه پرسپولیس
  • اولین واکنش علی دایی به بازگشت به پرسپولیس