Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@22:00:41 GMT

ستاره جنجالی استقلال در لیست مازاد؟

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۶۰۶۹۴

ستاره جنجالی استقلال در لیست مازاد؟

برخی منابع خبری از قرار گرفتن مدافع جنجالی استقلال در لیست مازاد خبر داده‌اند در حالی که منابع نزدیک به باشگاه استقلال این موضوع را تکذیب کرده‌اند.

به گزارش مشرق، محمد دانشگر بعد از ورود فرهاد مجیدی روزهای خوبی را در استقلال تجربه نکرد. او در اسفند ماه سال ۱۳۹۹ بعد از بازی استقلال مقابل پیکان در جام حذفی با انتشار اطلاعیه‌ای رسمی کنار گذاشته شد و تا مدت‌ها برای بخشش خود تلاش می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرانجام مجیدی در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ به بازگشت او رضایت داد.

دانشگر که در خرداد ١٣٩٧ به استقلال پیوسته است در همین مدت کوتاه ۵ بار توسط دو سرمربی اخراج شده است که جالب‌تر آنکه چهار بار از این اخراج‌ها توسط فرهاد مجیدی صورت گرفته است.

حالا در فصل نقل و انتقالات و پس از لیگ بیستم شایعه‌های وجود دارد که بعد از داریوش شجاعیان، محمد دانشگر هم در لیست مازاد استقلال قرار گرفته است. در همین حال عده‌ای معتقدند دانشگر با پرسپولیس هم مذاکراتی را داشته است. هنوز مسئولان استقلال به صراحت درباره این موضوع صحبتی نداشته‌اند تا چند روز آینده این ماجرا مشخص خواهد شد.

اما ورزش سه با تکذیب این موضوع نوشت: یکی از بازیکنانی که فرهاد مجیدی خواستار تمدید قرارداد او شده، محمد دانشگر مدافع استقلال است و شایعات مربوط به حضور او در لیست مازاد صحت ندارد.

منبع: روزنامه خبر ورزشی

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان استقلال محمد دانشگر فوتبال لیست مازاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۰۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو + عکس

جود بلینگام یک‌بار دیگر ستاره رئال مادرید برابر بارسلونا بود. او که در بازی رفت برابر این تیم توانسته بود با زدن دو گل باعث برتری رئال شود، دیشب در دقیقه ۹۱ گل سوم و پیروزی‌بخش رئال را زد تا تقریبا قهرمانی کهکشانی‌ها در لالیگا قطعی شود.

او روی پاس لوکاس واسکز و در شرایطی که کسی او را مهار نکرده بود، توپ را به زیبایی به طاق دروازه بارسا چسباند.

در پایان بازی جود نیز مثل دیگر بازیکنان رئال در زمین جشن گرفته بود و مشغول خوشحالی بود. در این بین یک حرکت ستاره انگلیسی جنجالی شد که به هیس دادن او به اندک هواداران بارسا حاضر در برنابئو مربوط بود.

به نظر می‌رسد او رو به جایگاه فوقانی برنابئو که در آن هواداران بارسا حضور داشتند، هیس نشان می‌دهد که این حرکت اصلا بازخورد خوبی در شبکه‌های اجتماعی و بین بارسایی‌ها نداشت. 

منبع: ورزش سه

tags # رئال مادرید ، جود بلینگام سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!
  • عقب‌نشینی یوفا: لیست‌‌های اروپایی 26 نفره شد
  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • ستاره استقلال در لیست خرید اوسمار ویرا
  • قول بزرگ به یحیی برای رفتن به تبریز | ستاره های پرسپولیس در لیست خرید
  • سیاوش جای دانشگر را خالی نگذاشت!
  • آرسنال و لیورپول مشتری ستاره مازاد رئال مادرید
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو + عکس
  • سرنوشت ستاره جنجالی استقلال در انتظار دانیال اسماعیلی‌فر