Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  دکتر قاسم بیانی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: ۳ بخش جدیدافتتاح شده است؛ بیمارستان امام رضا (ع) بجنورد با ظرفیت ۲۲ تخت، بیمارستان امام علی (ع) بجنورد با ظرفیت ۱۸ تخت و دیگری در بیمارستان آیت الله هاشمی رفسنجانی شیروان با ۱۶ تخت آماده پذیرش بیماران کرونایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

فعال شدن ۵۲ تخت بستری بیمارستان امام رضا (ع)

بیانی افزود: افتتاح این بخش‌ها در واقع با تغییر کاربری بخش‌های دیگر اتفاق افتاده است به این صورت که در بیمارستان امام رضا (ع) بخش روان کودکان و نوجوانان به دلیل نداشتن بیمار تبدیل به بخش بستری کرونا شده است، در بیمارستان امام علی بخش سوختگی آماده پذیرش بیماران کووید شده است و در بیمارستان هاشمی رفسنجانی شیروان بخش اتاق عمل بیمارستان به دلیل لغو عمل‌های الکتیو به بخش بستری کرونا تغییر کاربری داده شده است.

او گفت: با وجود کمبود نیرو، دیگر پرسنل کادر درمان، با شیفت‌های سنگین در حال پوشش دادن بخش‌ها هستند و سنگر‌ها را رها نکرده اند.

 معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از مردم خواست دستورالعمل های بهداشتی را بیش از پیش رعایت کنند، در منازل خود بمانند، در صورت ابتلا و شروع علائم در صورتیکه که دچار تنگی نفس و افت اکسیژن خون تا کمتر از ۹۵ درصد شدند به مراکز درمانی مراجعه کنند، اما چنانچه اکسیژن خون بالای ۹۵ درصد دارند احتیاجی به دریافت دارو‌های بیمارستانی نیست و در منزل خود را قرنطینه کنند.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه اندازی بخش کرونا ویروس کرونا بیمارستان امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۰۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از «عربی ۲۱»، دیوان پادشاهی عربستان اعلام کرد که دلیل بستری ملک سلمان در بیمارستان، انجام معاینات دوره ای به مدت چند ساعت بوده است.

ملک سلمان بن عبدالعزیز در سال ۲۰۱۵ و پس از آنکه به مدت ۲ سال و نیم ولیعهد عربستان بود، به پادشاهی این کشور رسید.

ملک سلمان ۸۸ ساله، در ماه ژوئیه ۲۰۲۲ نیز برای انجام معاینات پزشکی در بیمارستان بستری شد و در سال ۲۰۲۰ نیز تحت عمل جراحی برداشتن طحال قرار گرفت.



کد خبر 847033 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر ویژه عربستان سلمان بن عبدالعزیز - عربستان

دیگر خبرها

  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود
  • نیاز خراسان شمالی به استقرار سایت پرتودهی هسته‌ای محصولات کشاورزی