Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی تشدید شیوع ویروس کرونا در کشور و برای حل مشکل اکسیژن بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌ها، بنیاد مستضعفان با اختصاص ۷۹ میلیارد تومان، هزینه تامین ۳۰ دستگاه اکسیژن‌ساز ۶۰۰ لیتری بیمارستانی، پنج مخزن کراپوژنیک اکسیژن مایع هر یک به ظرفیت ۲۰ تن و همچنین چندصد دستگاه اکسیژن‌ساز خانگی را متقبل شد.

در پی اوج‌گیری شیوع کرونا در موج پنجم و درخواست وزیر بهداشت در خصوص نیاز بیمارستان‌های کشور و مشکلات سیستم درمانی در تامین دستگاه‌های اکسیژن‌ساز و مخازن اکسیژن مایع، با دستور سید پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان، هزینه خرید ۳۰ دستگاه اکسیژن‌ساز ۶۰۰ لیتری بیمارستانی و پنج  مخزن کراپوژنیک اکسیژن مایع هر یک به ظرفیت ۲۰ تن از سوی بنیاد مستضعفان به وزارت بهداشت پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، بنیاد مستضعفان برای هر یک از تجهیزات اکسیژن‌ساز بیمارستانی، مبلغ ۲.۲ میلیارد تومان و برای هر مخزن کراپوژنیک اکسیژن مایع ۲۰ تنی، ۱.۶ میلیارد تومان پرداخت کرد که جمعاً رقمی بالغ بر ۷۴ میلیارد تومان برآورد شده بود.

همچنین در ادامه این کمک‌ها، بنیاد مستضعفان با پرداخت پنج میلیارد تومان به سازمان بسیج، هزینه تامین چندصد دستگاه اکسیژن‌ساز خانگی را تقبل کرد.

بنا بر اعلام روابط عمومی بنیاد مستضعفان، تامین این تجهیزات در شرایطی انجام شد که پیش از این نیز بنیاد مستضعفان با پرداخت بیش از ۸۲ میلیارد تومان، هزینه تامین ۱۰۰۰ دستگاه اکسیژن‌ساز خانگی و ۲۴ دستگاه اکسیژن‌ساز بیمارستانی را طی دو مرحله در نیمه آذر سال قبل و مرداد ماه امسال متقبل شده بود تا این تجهیزات توسط وزارت بهداشت، در اختیار بیمارستان‌های درگیر مبارزه با بحران کرونا با اولویت مناطق محروم قرار گیرد.

/ایسنا 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: دستگاه اکسیژن ساز بنیاد مستضعفان میلیارد تومان اکسیژن مایع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۲۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل ۱۰۰۰ واحد مسکونی به نیازمندان در کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا پایان سال جاری با همکاری ادارات یک هزار واحد به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) تحویل داده می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سیدعلی احمدزاده صبح امروز در آیین بهره‌برداری از 940 واحد مسکن مددجویان کمیته امداد که امروز دوشنبه در روستای گوشه به نمایندگی افتتاح شد، اظهار داشت: بهره‌برداری از این تعداد واحد مسکونی اقدام ماندگار دولت مردمی خواهد بود.

وی افزود: خدمات بی‌بدیل نظام اسلامی و دولت مردمی برای تأمین مسکن محرومان به ثمر نشست و کمیته امداد امام خمینی(ره)، بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان و سپاه استان در تأمین مسکن همکاری لازم را داشتند که جای تقدیر و تشکر دارد.

احمدزاده تصریح کرد: دولت با تأمین اعتبار با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) این تعداد واحد مسکونی را در سطح استان احداث کرد و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سوی کمیته تا پایان سال جاری یک‌هزار واحد مسکونی دیگر تحویل متقاضیان می‌شود.

وی بر همکاری اداره‌کل راه و شهرسازی برای تأمین زمین برای احداث واحدهای مسکونی مددجویان تأکید کرد و گفت: در صورت همکاری بنیاد مسکن، بنیاد علوی و دیگر نهادها پیش‌‍بینی می‌شود احداث مسکن مددجویان به دو هزار واحد افزایش یابد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساخت دستگاهی که میزان اکسیژن بیمارستان‌ها را مدیریت می‌کند
  • ماجرای عجیب تخفیف 30 میلیون تومانی برای یک عمل جراحی!
  • محموله‌های بسته غذایی بنیاد مستضعفان به مناطق سیل‌زده کرمان اعزام شد
  • معرفی بیش از هزار و ۲۰۰ نفر متقاضی برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی در استان تهران
  • ضرورت تأمین اعتبار بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی تبریز
  • بهره مندی ۳۹۴ هزار نفر از خدمات آزمایشگاهی مراکز تامین اجتماعی زنجان
  • بهره برداری از بیمارستان اسلامشهر ۵۰۰ میلیارد اعتبار نیاز دارد
  • تامین ۲.۲ میلیارد دلار ارز تا پایان ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳
  • تحویل ۱۰۰۰ واحد مسکونی به نیازمندان در کهگیلویه و بویراحمد
  • تامین زمین نهضت ملی مسکن تا تابستان سال جاری به ۱۲۰ هزار هکتار می‌رسد