Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- امام جمعه کرمانشاه گفت: بیانیه گام دوم انقلاب دستورالعمل خوبی برای دولت است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه ، آیت‌الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز جمعه کرمانشاه، هیچ کرامتی را بالاتر از تقوا ندانست و اظهار داشت: دوم شهریور آغاز هفته دولت است که مقام معظم رهبری در سال‌های گذشته تذکراتی به دولت‌ها داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب جمعه کرمانشاه تقویت ارزش پول ملی و رونق سفره‌های مردم را از جمله تذکرات مقام معظم رهبری به دولت بیان کرد و افزود: بیانیه گام دوم انقلاب که توسط مقام معظم رهبری نگارش شده دستورالعمل خوبی برای دولت است.

امام جمعه کرمانشاه با تشکر از همه هیئت‌ها عزاداری محرم بیان کرد: هیئت‌های عزاداری با وجود کرونا وظیفه خود را انجام دادند که در این هیئت‌ها اغلب جوانها مدیریت را برعهده داشتند و به پاس این زحمات مورد عنایت امام حسین(ع) قرار خواهند گرفت.

علما با اشاره به مناسبت سی‌ام مرداد و روز مساجد گفت: مساجد را با رونق نگهداری کنیم زیرا مسجد سنگر است و مقام معظم رهبری در پویش کمک مومنانه فرمودند که مساجد دست به کار شوند و در زمان پیامبر اسلام(ص) مساجد مرکز کارها و تصمیم‌گیری‌‌‌ها بود.

خطیب جمعه کرمانشاه به مناسبت‌های 31 مرداد و روز صنعت دفاعی، یکم شهریور و سالروز شهادت مرحوم لاجوردی، دوم شهریور و شهادت مبارز انقلابی سید علی اندرزگو است و چهارم شهریور روز کارمند اشاره کرد.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه دو روایت برای تاریخ شهادت امام چهارم شیعیان وجود دارد گفت: یکی از این روایت‌ها امشب را تاریخ شهادت امام علی بن حسین(ع) بیان کرده است. 

امام جمعه بوشهر: آموزه قیام عاشورا دینداری و رعایت تقوای الهی است امام جمعه همدان: جامعه‌ای که به نماز کم توجهی کند از اهداف امام حسین (ع) فاصله گرفته است امام جمعه قزوین: روضه‌های خانگی معارف حسینی را به درون خانواده‌ها می‌برد

علما زهد، بی‌رغبتی به دنیا، سجده‌های طولانی را از ویژگی‌های امام سجاد(ع) بیان کرد و افزود: بخشی از هدایت حادثه کربلا توسط این امام انجام شد و در تاریخ آمده که حضرت صد خانواده را اداره می‌کرده است.

انتهای پیام/831/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هفته دولت استانداری کرمانشاه ستاد نماز جمعه بیانیه گام دوم انقلاب هفته دولت استانداری کرمانشاه ستاد نماز جمعه بیانیه گام دوم انقلاب امام جمعه کرمانشاه مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۲۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش مساجد فراتر از محلی برای عبادت است

سرپرست فرمانداری شهرستان سرایان گفت: نقش مساجد فراتر از محلی برای عبادت است، بنابراین باید کارکرد فرهنگی، سیاسی و اجتماعی مساجد پررنگ‌تر شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حسین خیاط ظهر امروز در دیدار با اعضای ستاد نماز جمعه شهر سرایان به نقش مسجد به عنوان اولین پایگاه سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و نظامی اسلام که با درایت پیامبر اکرم(ص) معین شد اشاره کرد و اظهار داشت: نقش مساجد فراتر از محلی برای عبادت است و باید با برنامه‌ریزی رویکرد این پایگاه نسبت به سایر مباحث پررنگ‌تر شده و حکومت اسلامی را به سمت تمدن اسلامی سوق دهد.

سرپرست فرمانداری شهرستان سرایان، نماز جمعه را تبیین‌کننده سیاست‌های نظام اسلامی دانست و گفت: اگر نگاه فرهنگی داشته باشیم، حجم زیادی از آسیب‌های اجتماعی کاهش می‌یابد اما متاسفانه حوزه فرهنگی مظلوم واقع شده و حجم بیشتر اعتبارات به سمت پروژه‌های عمرانی می‌رود.

امام جمعه سرایان نیز در این دیدار، به سالروز شکست آمریکا در صحرای طبس اشاره کرد و از آن به عنوان یکی از مفتضح‌ترین شکست‌های استکبار یاد کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا مرتضایی‌نیا، وضعیت برگزاری نماز جمعه در سه بخش شهرستان را مطلوب ارزیابی کرد و از وضعیت اعتباری ستاد نماز جمعه ابراز نگرانی کرد و از مسئولان خواستار چاره اندیشی در این زمینه شد.

وی ضمن تقدیر از ستاد نماز جمعه سرایان بیان کرد: جلسه ستاد در حوزه برادران و خواهران به صورت مستمر و هفتگی برگزار و برنامه‌ریزی برای امور فرهنگی انجام می‌شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان سرایان همچنین در جمع دستگاه‌های فرهنگی شهرستان نیز با اشاره به نامگذاری دهم خرداد ماه به عنوان روز "فرهنگ شهرستان سرایان" گفت: این مناسبت فرصتی مناسب برای بیان ظرفیت و پتانسیل فرهنگ غنی شهرستان در حوزه‌های متخلف از جمله فرهنگی، هنری، گردشگری، کشاورزی، صنایع دستی و هنری است.

خیاط، خواستار اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی با هدف بزرگداشت هر چه بهتر این مناسبت شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرایان نیز در این جلسه گفت: آیین بزرگداشت روز فرهنگ شهرستان سرایان در دهم خرداد ماه برگزار و برنامه‌های متنوع فرهنگی پیش‌بینی و برنامه‌ریزی شده است.

وحید فنودی، از برپایی نمایشگاه متشکل از غرفه‌های فرهنگی، هنری، کتاب، صنایع دستی، کشاورزی، مفاخر و مشاهیر، بازی‌های بومی و موسیقی محلی، شعر خوانی، سخنرانی، تجلیل از خدام مساجد به عنوان بخشی از برنامه‌های بزرگداشت روز فرهنگی در این شهرستان نام برد.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • حرکت به سمت بیانیه گام دوم انقلاب وظیفه اصلی فرماندار کاشان
  • نقش مساجد فراتر از محلی برای عبادت است
  • رسیدن به سن تکلیف آغاز مرحله جدید زندگی است
  • بازدید امام جمعه پاوه از عملیات برفروبی «گردنه ته‌ته»
  • هر جا کار به دست مردم سپرده شد موفقیت به دست آمد
  • اجرای طرح اعتلا با جدیت دنبال شود
  • عملکرد دستگاه قضا درعدالت و مبارزه با فساد در وضعیت حجاب موثر است
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند
  • امام جمعه رشت: بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند