Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی و امام‌جمعه اراک در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اراک با اشاره به اهمیت تبیین قیام امام حسین (ع) در روز عاشورا گفت: عاشورا یک فرهنگ نجات بخش است و امام حسین (ع) عصاره همه حقایق الهی است و حماسه بزرگ حسینی در تاریخ همچون نگینی پرفروغ می‌درخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: درس‌های بسیار زیادی در زیارت عاشورا نهفته و عاشقان حسینی زیر سایه زیارات مقدسه همچون زیارت عاشورا، دعای ندبه و زیارت جامعه کبیره به اهل بیت (ع) و امام حسین (ع) عشق می‌ورزند و از وجود ارزشمند آن‌ها بهره می‌برند.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی بیان داشت: کاهش جدی تلفات و مرگ و میر از اولویت‌های مهم مقابله و مدیریت کرونا است که مردم نیز باید به مصوبات ستاد مقابله با کرونا توجه بیشتری داشته باشند.

امام جمعه اراک با اشاره با آغاز فرایند بررسی وزرای پیشنهادی دولت در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مسایل و مشکلات کشور نیازمند انتخاب وزراو مدیران کارامد، متخصص، توانمند و انقلابی است و امیدواریم مجلس شورای اسلامی با بررسی‌ها و دقت نظر بتواند برای تشکیل دولت توانمند اقدام کند.

او اضافه کرد: تولید واقعی ثروت مولد، حفظ قدرت پول ملی، ایجاد اشتغال پایدار، تحقق واقعی جهش تولید و رفع موانع تولید از اولویت‌های مهم اقتصادی کشور است و این‌ها نیازمند به کارگیری عزم و اراده ملی است.

امام جمعه اراک با اشاره به حاکم شدن طالبان در افعانستان بیان کرد: آنچیزی که برای طالبان و همه گروه‌های در منطقه و دنیا باید مورد توجه باشد این است که امروز زمان زورگویی و نادیده گرفتن حقوق ملت تمام شده است.

او ادامه داد: در دین مبین اسلام توهین به دیگران نکوهیده است و همگان باید حقوق هم را به رسمیت بشناسند و رفتار طالبان ناقض رویه اسلامی است.

او افزود: هر گروهی که می‌خواهد بر ملتی حکومت کند باید اولا از هرگونه ظلم به ملت برائت بجوید و دوما باید حقوق همه جانبه ملت را در نظر داشته باشد و نمیتوان هر اقدامی انجام داد و آن را به اسلام ارتباط داد.

دری نجف آبادی با تاکید بر اینکه اسلام دین مهربانی، کمک به مظلومین و دوری از هرگونه ظلم است، گفت: هر رفتاری خارج از چارچوب قوانین اسلام مورد تایید نیست و حیات هر گروه و حکومتی در نظر گرفتن حقوق ملت است.

او در پایان با تبریک موفقیت تیم کشتی ایران در مسابقات خاطر نشان کرد: کشتی گیران ایرانی بار دیگر برای ملت بزرگ ایران افتخار کسب کردند و جوانان ایرانی با موفقیت بزرگ خود بار دیگر غیرت ایرانی را به رخ کشاندند و این پیروزی بزرگ را به جوانان و ملت عیور ایران تبریک می‌گوییم.

انتهای پیام/ ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه اخبار سیاسی جمعه اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۳۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر فوری وزیر کار برای بازنشستگان/ زمان افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، صولت مرتضوی در مورد زمان اعمال افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: طبق آنچه قانون تصویب کرده است باید در فروردین ماه افزایش حقوق بازنشستگان اعمال شود و کام بازنشستگان عزیزمان هم ان‌شاالله شیرین شود.

ایلنا در گزارشی نوشت: وی در پاسخ به این سوال که در رابطه با بازنشستگان کشوری و لشکری وضعیت پرداخت‌ها چگونه است، گفت: در نورد بازنشستگان کشوری هم به همین شکل است و اعزایش حقوق‌ها در فروردین اعمال می شود اما در مورد بازنشستگان لشکری موضوع دست ما نیست و قطعا هر چه قانون باشد اجرا می‌شود.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888635

دیگر خبرها

  • هدف محفل «امام حسنی ها» قرار گرفتن قرآن در مسیر زندگی است
  • ارایه پیوست برای تمام پروژه‌های عمرانی الزامی است
  • ارائه پیوست برای تمام پروژه‌های عمرانی الزامی است
  • شروط روسیه برای مذاکره با آمریکا درباره اوکراین/قرار گرفتن رئیس اطلاعات نظامی اوکراین در لیست ترور روسیه
  • زمان اعمال افزایش حقوق بازنشستگان در پرداخت‌ها
  • جشن بزرگ آیین سنتی گرگیعان در شهرستان شوش باشکوه برگزار شد
  • خبر فوری وزیر کار برای بازنشستگان/ زمان افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • همنشینی اصلاح طلبان و اصولگرایان زیر یک سقف /کواکبیان: صلح امام حسن یعنی درحکومت نباید، نظر اکثریت مردم نادیده گرفته شود
  • زمان تقابل پرسپولیس با گربه سیاه مشخص شد
  • برنامه جام حذفی اعلام شد | زمان بازی حساس پرسپولیس برابر گربه سیاه