Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اعلام رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا، بازی‌های مراحل یک چهارم نهایی و نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب این قاره به صورت متمرکز در عربستان برگزار خواهند شد.

به گزارش قدس آنلاین، کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) به طور رسمی اعلام کرد بازی‌های مراحل یک چهارم نهایی و نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ به صورت متمرکز در کشور عربستان برگزار خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین دیدار فینال این دوره از رقابت‌ها در همین کشور برگزار می‌شود.

بر این اساس تمامی بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی و مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ در منطقه غرب به صورت تک بازی و بین تاریخ‌های ۱۶ تا ۱۹ اکتبر (۲۴ تا ۲۷ مهر) برگزار خواهند شد. زمان برگزاری دیدار فینال این دوره از رقابت‌ها هم در تاریخ ۲۳ نوامبر (۲ آذر) خواهد بود.

کره جنوبی هم پیش از این به‌عنوان میزبان بازی‌های متمرکز مسابقات منطقه شرق انتخاب شده بود، دیدارهایی که قرار است از تاریخ ۱۷ تا ۲۰ اکتبر (۲۵ تا ۲۸ مهر) در شهر جئونجو برگزار شوند.

منبع: تسنیم

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بازی های متمرکز لیگ قهرمانان در منطقه غرب عربستان لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۴۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بازی بایرن مونیخ - آرسنال؛ خسته از رقابت داخلی، به دنبال فتح اروپا

شاگردان توماس توخل و میکل آرتتا، در شرایطی نه چندان ایده‌آل به مصاف هم می‌روند. 

بایرن مونیخ و آرسنال پس از تساوی ۲-۲ در دیدار رفت، آماده نبردی دیگر در مونیخ می‌شوند. 

باواریایی‌ها در ابتدای هفته توانستند کلن را شکست بدهند اما روز بعد، قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا، یکی از جام‌ها را از دسترس باواریایی‌ها خارج کرد. آن‌ها حالا برای کسب جام در فصل ۲۴-۲۰۲۳، فقط به موفقیت در عرصه اروپایی دلخوش هستند. از طرف دیگر، آرسنال این هفته را با باخت خانگی ۲-۰ مقابل استون ویلا آغاز کرد؛ شکستی که سرنوشت کورس قهرمانی لیگ برتر را در دستان منچسترسیتی قرار داد و ضربه بزرگی به امیدهای توپچی‌ها برای پایان دادن به انتظار طولانی‌مد‌ت‌شان جهت قهرمانی مجدد در لیگ برتر بود. 

اطلاعات مسابقه بایرن مونیخ - آرسنال روز و تاریخ برگزاری: چهارشنبه ۱۷ آوریل ۲۰۲۴ | ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت: ۲۲:۳۰ ورزشگاه: آلیانتس آرنا داور: دنی ماکلیه (هلند) تورنمنت: دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ترکیب احتمالی بایرن مونیخ و آرسنال

بایرن مونیخ (۱-۳-۲-۴): نویر | مزروعی، دایر، دلیخت، کیمیش | لایمر، گورتسکا | مولر، موسیالا، سانه | کین

آرسنال (۳-۳-۴): رایا | تومیاسو، گابریل، سالیبا، وایت | جورجینیو، رایس، هاورتس | ساکا، مارتینلی و ژسوس

غایبان بایرن مونیخ و آرسنال

بایرن مونیخ: دیویس (محروم)، سار، کومان، بویی و گنابری (مصدوم)

آرسنال: تیمبر (مصدوم)

نکات آماری مسابقه بایرن مونیخ - آرسنال بایرن مونیخ به دنبال این است تا برای سیزدهمین مرتبه خودش را به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برساند؛ در حالی که آرسنال تلاش می‌کند برای سومین‌بار حضور در آن مرحله را تجربه کند. از آخرین‌باری که توپچی‌ها موفق به حضور در نیمه نهایی شدند (فصل ۹-۲۰۰۸)، باواریایی‌ها ۸ بار به آن مرحله رسیده‌اند آرسنال هر سه سفر آخرش به خانه نمایندگان آلمان در لیگ قهرمانان اروپا را باخته است که دو مورد آخر، شکست‌هایی با نتیجه مشابه ۵-۱ مقابل باواریایی‌ها بوده است (نوامبر ۲۰۱۵ و فوریه ۲۰۱۷) آرسنال از شش رویارویی خارج از خانه خود با بایرن در لیگ قهرمانان، فقط ۱ برد کسب کرده است (۱ تساوی و ۴ شکست) توماس توخل به دنبال این است تا پس از راهیابی به مرحله نیمه نهایی این مسابقات همراه پاری سن ژرمن و چلسی، با سومین‌ تیم نیز تجربه حضور در این مرحله را کسب کند. تنها ژوزه مورینیو توانسته است با بیش از ۳ تیم مختلف، به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برسد (پورتو، چلسی، اینتر و رئال مادرید) بایرن مونیخ در مراحل حذفی رفت و برگشتی لیگ قهرمانان اروپا، پس از شکست نخوردن در دیدار رفت، تنها یک‌بار از ۱۸ مورد ممکن، موفق نشده است به دور بعد صعود کند نتایج رویارویی‌های اخیر بایرن مونیخ و آرسنال نتایج رویارویی‌های اخیر بایرن مونیخ و آرسنال
پیش بینی هو اسکورد از بایرن مونیخ - آرسنال

بایرن مونیخ ۲ آرسنال ۱

برای پیش بینی نتیجه مسابقه بایرن مونیخ - آرسنال، اینجا کلیک کنید

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • پیش بازی بایرن مونیخ - آرسنال؛ خسته از رقابت داخلی، به دنبال فتح اروپا
  • توخل: شانس صعود بایرن مونیخ و آرسنال برابر است
  • توخل: چرا همه یادشان رفته با آرسنال بازی داریم!
  • لیگ قهرمانان آسیا؛ بازی العین - الهلال به تعویق افتاد
  • رئال با هشدار زرد به منچستر رفت
  • لیگ قهرمانان اروپا | دشمن آشنا در خانه بارسلونا
  • فرمول قهرمانی در لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • کرسپو: قدرت العین با الهلال برابر است
  • ژاوی: باید مونتجوئیک را تبدیل به یک کوره داغ کنیم
  • سوت فینال شرق آسیا در دست داور مشهور!