Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سردار مفخمی شهرستانی فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا منع تردد بین استانی که از ساعت ۱۲ ظهر ۲۴ مرداد ماه آغاز شده تا ۵ شهریور ماه ادامه دارد.

سردار مفخمی با اشاره به استقرار تیم‌های انتظامی و راهور پلیس در ۲۹ نقطه از مبادی ورودی و خروجی استان مرکزی در این مرحله طرح ممنوعیت‌های ترافیکی افزود: در این مدت با خودرو‌های متخلف برخورد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: با توجه به اطلاع رسانی‌های انجام شده، هر گونه ورود و خروج خودرو‌ها با پلاک غیربومی از استان‌ها ممنوع بوده و در تمامی ورودی و خروجی‌های استان مرکزی، تردد وسایل نقلیه مورد نظارت تیم‌های پلیس قرار می‌گیرند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان کرد: در دو روز نخست اجرای این طرح، برای ۱۲۰۷ خودرو جریمه‌های ۵۰۰ و یک میلیون تومان صادر شد که هزار دستگاه خودرو یک میلیون تومان، ۲۰۷ دستگاه خودرو ۵۰۰ هزار تومان اعمال قانون شدند، به تعداد ۱۹۲ راننده تذکر داده شد و ۱۱۰ وسیله نقلیه از مبادی و ورودی خروجی عودت داده شدند.

او با اشاره به اینکه طرح محدودیت‌های تردد درون شهری هم از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد همچنان ادامه دارد ادامه داد: ۵۰۰ دستگاه خودرو در سطح استان مرکزی که محدودیت‌ها را رعایت نکرده بودند به هر کدام ۲۰۰ هزار تومان اعمال قانون شدند.

سردار مفخمی با اشاره به همکاری ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس استان مرکزی با کارشناسان حوزه بهداشت در اجرای طرح نظارت بر واحد‌های صنفی گفت: با آغاز این طرح، به ۲۷۱ واحد صنفی تذکر ارائه شد و ۳۵ واحد صنفی نیز پلمب شدند.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی استان مرکزی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۴۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقيف خودروي قاچاق در ساري

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سرهنگ محمد محمد پور اظهار داشت: در راستاي اجراي طرح مقابله با خودروهاي پلاك مخدوش و قاچاق و در پي کسب خبري مبني بر تردد يک خودرويbmw قاچاق در شهرستان ساري، بررسي موضوع در دستور كار پليس امنيت اقتصادي قرار گرفت.

وي افزود: کارآگاهان پليس امنيت اقتصادي استان،پس از هماهنگي هاي قضائي، خودروي موردنظر را که فاقد هرگونه مدارک قانوني بوده حين تردد در سطح شهر ساري متوقف کردند.

رئيس پليس امنيت اقتصادي استان مازندران با بيان اين که کارشناسان ارزش خودروي مورد نظر را بالغ بر 50 ميليارد ريال برآورد کردند، گفت: در اين ارتبتط مالک اين خودرو نيز پس از تکميل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضايي معرفي شد.

سرهنگ محمد پور ضمن قدرداني از تشريک مساعي مردم استان در امر مبارزه با قاچاق کالا، در خاتمه مبارزه با جرائم اقتصادي را يکي از برنامه هاي اولويت دار پليس امنيت اقتصادي استان عنوان کرد و از مردم خواست: در صورت اطلاع از محل نگهداري هر گونه كالاي قاچاق، مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • اعلام جزئیات ممنوعیت تردد از آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران
  • توقيف خودروي قاچاق در ساري
  • تردد روان خودرو‌ها در جاده های مواصلاتی مازندران
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآنی طرح قدس در سمای نورآباد ممسنی
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مواصلاتی مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در این محور شمالی
  • واحدهای تعطیل سمنان احیا شد/ رئیس جمهور: تلاش برای رفع کم آبی
  • واحد های تعطیل سمنان احیا شد/ رئیس جمهور: تلاش برای رفع کم آبی
  • دریای مواج با وزش باد‌های نسبتاً شدید شمال غربی، ۳۰ فروردین
  • محدودیت ترافیکی در راه‌های مازندران