Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، جمیل صادقی فر معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام ، گفت: در مراکز واکسیناسیون از هر نوع واکسن مورد تقاضای افراد که موجود باشد و دستورالعمل ابلاغی وزارت منعی ایجاد نکند، تزریق می‌شود.

او با ذکر اینکه برای تزریق نوع واکسن هیچ اجباری اعمال نمی‌شود، ادامه داد: هر نوع واکسنی که مراجعان بخواهند به شرط اینکه موجود باشد برای آن‌ها تزریق خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام ، ادامه داد: در برخی موارد وزارت بهداشت برای گروه خاصی از بیماران نظیر دیابت واکسن خاصی اعلام کرده است که در استان نیز مطابق نظر وزارت ، تزریق واکسن آن‌ها انجام می‌شود.

به گفته صادقی فر، واکسن‌هایی که در استان تحویل گرفته می‌شوند از چند نوع برند داخلی و خارجی شامل برکت، سینوفارم، آسترازنکا و اسپوتنیک است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام مطرح کرد: ورود دو واکسن استرازنکا و اسپوتنیک در روز‌های اخیر کمتر شده و عمده واکسن‌های دریافتی برای تزریق از نوع سینوفارم و برکت است.

او ادامه داد: روند واکسیناسیون اکنون در سه مرکز تجمیعی در مرکز استان در حال انجام است و با رشد قابل قبولی در کلیه شهرستان‌های استان به صورت افزایشی در حرکت می باشد.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهداشت و درمان واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۶۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساکت الهامی در مرز انفجار در ورزشگاه وطنی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و چهارم، تراکتور در ورزشگاه وطنی میهمان نساجی مازندران است. امتیازات این مسابقه می‌تواند در سرنوشت دو تیم که برای بقا و سهمیه می‌جنگند تاثیر بگذارد.

نساجی که بار دیگر هواداران علاقه‌مند خود را به ورزشگاه کشانده و شور و حال خاصی در قائمشهر ایجاد کرده، برای امیدوار ماندن به پیروزی نیاز دارد.

ساکت الهامی که مقابل تیم اسبق خود روز خاصی را به عنوان سرمربی نساجی پیش رو دارد، کنار خط یک لحظه هم آرام و قرار نداشت و مدام با فریادهایش دستورات تاکتیکی را منتقل می‌کرد.

او روی چند صحنه نیمه اول که نساجی به حریف فرصت داد عصبانی شد و همچنین حسرت زیادی برای گل نشدن توپ‌های‌شان کشید. در نهایت نیمه اول این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

عکس؛ مجتبی حمیدیان

دیگر خبرها

  • روزبه چشمی: مدیریت باید کمک کند؛ هنوز اتفاق خاصی رخ نداده است! / فیلم
  • نژاد خاصی از بُز که غش می‌کند! + فیلم
  • ساکت الهامی در مرز انفجار در ورزشگاه وطنی (عکس)
  • ادامه مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو باشگاه‌های کشور در مهاباد
  • ادامه مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو باشگاههای کشور در مهاباد
  • مسلمانان روهینگیا، قربانی سربازگیری اجباری
  • صدور ۵۰ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی
  • صدور و تمدید ۹۹ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد در چهارمحال و بختیاری
  • اخراج ۲۷۷ نفر از پناهجویان افغانستانی از پاکستان
  • اخراج ۲۷۷ نفر با آغاز مرحله دوم اخراج پناهجویان از پاکستان