Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،در طول هفته، تغییرات و تحولاتی در مناطق ۲۲ گانه تهران رخ می دهد که تلاش می کنیم هر هفته با انتشار این اخبار در بسته خبری «شهرنوشت» شما را در جریان این تحولات قرار دهیم.

برگزاری آئین‌های عزاداری با شعار " با یاد تو شهر جان گرفت " در منطقه ۲


معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲ گفت: درآستانه ماه محرم و ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) ویژه برنامه‌های فرهنگی و مذهبی با شعار " با یاد تو شهر جان گرفت " در منطقه آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کاظم داودی، در تشریح ویژه برنامه‌های ماه محرم گفت: همزمان با آغاز ایام سوگواری و عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) ویژه برنامه‌های فرهنگی و مذهبی متمایزی با توجه به پروتکل‌های بهداشتی و متناسب با دستورالعمل‌های ستاد کرونا پیش بینی و با مشارکت مساجد، حسینه ها، هیئت‌های مذهبی، بسیج و شهروندان اجرا می‌شود.

رفیوژ میانی خط ویژه BRT خیابان ولیعصر (عج) اصلاح شد


در طول این مسیر که در منطقه ۳ تهران واقع شده است، قسمت‌هایی از رفیوژ میانی اصلاح و ایمن سازی شد.

مریم نخعی پور معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه اعلام کرد: در راستای ایمن سازی خط ویژه بی آر تی در محور ولیعصر (عج) و نیز کاهش تصادفات در این محور با هماهنگی پلیس راهور تهران اقدام به اصلاح قسمت‌هایی از رفیوژ میانی این محور شد.

نخعی پور تاکید کرد: این اصلاح هندسی‌ها جهت ایمن سازی و کنترل ورود و خروج وسایل نقلیه ازجمله؛ موتور سواران بوده است.

خط هفت اتوبوس‌های تندرو از اصلی‌ترین خطوط سامانه اتوبوسرانی تهران است که روزانه هزاران مسافر را از شمالی‌ترین نقطه تهران یعنی میدان تجریش به جنوبی‌ترین نقطه آن یعنی میدان راه آهن جا به جا می‌کنند.

مسیر اتوبوس‌های این خط تمام خیابان ولیعصر (عج) را که از طولانی‌ترین خیابان‌های خاورمیانه است، پوشش می‌دهد. طول مسیر این خط نیز ۱۷.۵ کیلومتر است.

موکب‌های سلامت در ۱۰ نقطه از محلات منطقه ۳ برپا شد
همزمان با آغاز ماه محرم و ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) ویژه برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در منطقه ۳ آغاز شد.

کاظم کمالی نسب معاون امور اجتماعی و فرهنگی در تشریح ویژه برنامه‌های محرم گفت: همزمان با آغاز ایام سوگواری و عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) ویژه برنامه‌های فرهنگی و مذهبی متمایزی با توجه به پروتکل‌های بهداشتی همانند سال گذشته پیش بینی شده است.

بازدید‌های میدانی مستمر موجب کنترل و نظارت دقیق‌تر بر امر نگهداشت شهر


صبح امروز مسعود رنجبریان شهردار منطقه ۸، به همراه جمعی از معاونین، شهردار و روسای ادارات ناحیه یک و شورایاران از این ناحیه در راستای تحقق اهداف "طرح نگهداشت شهر"بازدید کرد.

رنجبریان شهردار منطقه درخصوص این بازدید گفت: این بازدید در راستای برنامه‌های منظم و مدون بازدید‌های میدانی از سطح محلات و با رویکرد خاص و توجه به بحث "حوزه نگهداشت شهر" انجام می‌شود.

بازدید از هیات مذهبی منطقه۸، درشب‌های محرم
به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم، شهردار منطقه۸ ورئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران با حضور در هیات‌ها و مساجد منطقه با شهر‌وندان به عزاداری پرداختند.

مسعود رنجبریان شهردار منطقه در بازدید از هیئت‌های مذهبی منطقه۸ ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام محرم‌الحرام و شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) گفت: «امسال نیز مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله حسین (ع) به دلیل شیوع ویروس کووید۱۹ متفاوت‌تر از گذشته برگزار می‌شود. همچنین بر اساس دستور العمل ستاد مقابله با کرونا برگزاری هرگونه تجمع در محیط‌های دارای سقف ممنوع است؛ به همین سبب شهرداری منطقه ۸، اماکن فرهنگی و ورزشی روباز خود را در اختیار هیات‌ها و تکایا قرار داده است و شورایاران و هیئت‌های مذهبی با همکاری مساجد و حسینیه‌ها در این فضا‌ها استقرار یافته و با رعایت نکات بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی میزبان عزاداران حسینی شده‌اند.».

اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در منطقه ۹
برنامه‌های متنوع آئینی و مذهبی با هدف گرامیداشت اقامه عزای سیدالشهدا (ع) و پاسداشت فرهنگ عاشورائی در پهنه غربی پایتخت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

علیرضا خامسیان معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه با اشاره به ایام سوگواری سید و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) گفت: با همت مدیریت شهری منطقه ۹، برنامه‌های متنوع آئینی و مذهبی با هدف گرامیداشت اقامه عزای سیدالشهدا (ع) و پاسداشت فرهنگ عاشورائی در محلات، معابر و میدانگاه‌های غرب پایتخت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

ویژه‌برنامه‌های آموزشی-ترویجی هفته بدون پلاستیک در قلب طهران


علی‌محمد سعادتی، شهردار منطقه گفت: پلاستیک یکی از عمده‌ترین آلاینده‌های محیط زیست و بزرگ‌ترین معضل در مدیریت پسماند‌های شهری است و از آنجایی که تجزیه‌ناپذیر است، حیات دیگر موجودات را نیز در خطر نابودی قرار می‌دهد.

وی با تأکید بر اهمیت تغییر الگوی مصرف کیسه‌های پلاستیکی افزود: به همین منظور ضروری است با تدوین برنامه‌ای عملی، اقدامی اجرایی توسط سازمان‌ها و شهروندان برای کاهش استفاده از ظروف و کیسه‌های پلاستیکی و آگاه‌سازی شهروندان در زمینه مضرات بهداشتی و محیط زیستی این مسأله صورت پذیرد.

شهردار قلب طهران با اشاره به ویژه‌برنامه‌های آموزشی-ترویجی هفته بدون پلاستیک در این منطقه بیان کرد: این ویژه‌برنامه‌ها با مشارکت اداره آموزش شهروندی و اداره محیط زیست و توسعه پایدار منطقه ۱۲ به‌منظور آگاه‌سازی و فرهنگ‌سازی شهروندان در مورد مخاطرات استفاده از کیسه‌ها و ظروف یک‌بار مصرف پلاستیکی و نهادینه‌ساختن الگو‌های فرهنگی در زمینه کاهش استفاده از این مواد، همچنین ضرورت جایگزینی آن‌ها با کیسه‌های پارچه‌ای انجام پذیرفت.

عصر عاشورا به منطقه۱۳ آمد
همزمان با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) و یاران باوفایش، المان عاشورای حسینی به همت اداره زیباسازی معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۱۳ در فلکه دوم نیروی هوایی نصب شد.

مجتبی شکری، شهردار منطقه با بیان اینکه شهرداری منطقه۱۳ بر اساس سیاست مدیریت شهری تهران با فضاسازی، آذین بندی و اکران محیطی با محوریت عاشورای حسینی به استقبال ماه محرم و صفر رفت گفت: المان عاشورای حسینی برگرفته از اثر ماندگار استاد فرشچیان با نام "عصر عاشورا" است که همزمان با آغاز محرم در فلکه دوم نیروی هوایی به عنوان یکی از بزرگترین و مهم‌ترین میادین منطقه نصب شد.

ائتلاف بزرگ عاشوراییان در فلکه اطلاعات

سلسله برنامه‌های حضور شهردار منطقه۱۳ در جمع عزاداران حسینی، با همراهی ائتلاف بزرگ عاشورائیان در فلکه اطلاعات و بیت الرقیه (س) برگزار شد. مهندس شکری در حاشیه این مراسم گفت: مدیریت شهری منطقه۱۳ با تدارک برنامه‌های مذهبی و تأکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، با اجرای برنامه‌های مختلف ضمن میزبانی از شهروندان، ارادت خود را به این خاندان ابراز می‌دارد.

او افزود: تولید و توزیع اقلام فرهنگی، برگزاری هیئت ائتلاف عاشوراییان در فلکه اطلاعات به مدت ۱۰ شب، هماهنگی و مشارکت با مساجد در خصوص برپایی کارگاه‌های معرفتی بارعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، تولید محتوا (کلیپ، موشن گرافی، پوستر، دعا، مداحی و ...)، فراخوان مسابقات قصه گویی ویژه کودکان و نوجوانان با محوریت امام حسین (ع) و واقعه کربلا، فرخوان مسابقه عکاسی هر خانه یک حسینیه، فراخوان پویش مردمی "هر خانه، یک پرچم "، توزیع ارزاق و کمک‌های مردمی در بین خانواده ههای کم برخوردار و... از جمله عناوین برنامه‌ها به مناسبت ماه محرم و صفر است که در نواحی و محلات منطقه در دستور کار قرار دارد.

بازدید "علوی" از پروژه‌های شهری منطقه ۱۴
احمد علوی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران با همراهی شهردار منطقه ۱۴ و تعداد محدودی از مدیران ارشد شهری، روند پروژه‌های شاخص این منطقه را مورد بررسی قرار داد و بر ضرورت پیوست اجتماعی پروژه‌ها تاکید کرد.

همزمان با آغاز دور جدید بازدید‌های میدانی اعضای شورای اسلامی شهر تهران از مناطق، احمد علوی نیز از اعضای شورای ششم در منطقه ۱۴ حضور یافت و در اولین بازدید میدانی خود، بوستان اجتماعی نارنج، باغ سلیمانیه، میدانگاه و آرامستان‌های دولاب که از پروژه‌های شاخص منطقه و پایتخت هستند را بررسی و در جریان روند اجرای این پروژه‌ها قرار گرفت.

طرح ویژه نگهداشت شهر در ایام ماه محرم
طرح ویژه نگهداشت شهر در سطح معابر و محلات منطقه ۱۴ به صورت شبانه روزی و مستمر در حال اجراست.

محمد حسن فصیح معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه در این باره گفت: با توجه به تاکید شهردار تهران و منطقه مبنی بر موضوع نگهداشت شهر در ماه محرم، فعالیت‌های حوزه خدمات شهری در طول ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) در سطح نواحی ششگانه منطقه به صورت ویژه انجام می‌شود.

فصیح افزود: موضوع شناسایی و نظافت معابر، رفع سدمعبر، آلودگی صوتی ساخت و ساز، لایروبی جوی ها، آبیاری فضای سبز، نصب مخزن، ساخت و ساز غیرمجاز، طعمه گذاری موش و … به شکل ویژه‌ای در سطح محلات دنبال می‌شود.

احداث بوستان جدید در محله رضویه منطقه ۱۵


معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۵ از عملیات احداث بوستان جدید در راستای اجرای پروژه‌های توسعه محله‌ای خبر داد.

علیرضا جعفری معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اعلام این خبر افزود: منطقه ۱۵ با سرانه ۳۱.۶۲ متر مربع فضای سبز و برخورداری از ۱۳۵ بوستان از مناطق سرآمد تهران است.

به گفته او، با هدف توسعه و افزایش سرانه‌های منطقه، پروژه احداث بوستان ۱۵ هزار متر مربعی در قالب پروژه‌های توسعه محله‌ای در شهرک رضویه واقع در انتهای خیابان امام زمان (عج) و حاشیه بزرگراه شهید نجفی رستگار در دستور کار قرار گرفت که تاکنون عملیات کاشت هزار و ۵۰۰ اصله درخت زبان گنجشک، توت و زیتون تلخ انجام شده است.

برپایی مجالس عزاداری در چارچوب ضوابط بهداشتی در منطقه ۱۵
شهردار منطقه ۱۵ گفت: عزای حسینی راهی برای نشان دادن ارادت مردم این سرزمین به سرور و سالار شهیدان بوده و امسال در بحران کرونا؛ اقامه شعائر حسینی در چارچوب ضوابط بهداشتی و سلامت عزاداران حسینی یک آزمون است.

وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن عاشورا و تاسوعای حسینی به شهروندان گفت: با توجه به شرایط حساس کنونی جامعه به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان، بیشتر برنامه‌های این ایام به صورت مجازی در حال برگزاری است و سایر برنامه‌ها نیز با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در فضای باز انجام می‌شود و سلامت شهروندان در اولویت صاحبان هیات و مجالس عزا قرار دارد.

برپایی مراسم آغاز به کار احداث مقبره الشهدای بوستان والفجر منطقه ۱۵
مراسم آغاز به کار احداث گنبد و شبستان مقبره الشهدای بوستان والفجر با حضور دکتر امانی عضو شورای اسلامی شهر تهران، محمدی شهردار منطقه ۱۵، دبیر و اعضای شورایاری محله والفجر و فرمانده حوزه بسیج محمد بن عبدالله ۳۳۱ عصر روز گذشته همزمان با شب تاسوعای حسینی برگزار شد.

در این برنامه غبارروبی مقبره الشهدا، روضه خوانی شهادت سرور و سالار شهیدان و سخنرانی عضو شورای شهر و شهردار منطقه انجام شد.

با تمام توان در کنار کادر درمان در حوزه واکسیناسیون کرونا هستیم


سید محمد فیاض شهردار منطقه ۱۸ تهران در تشریح اقدامات انجام شده توسط مدیریت شهری جهت انجام واکسیناسیون ویروس کرونا در سطح منطقه ۱۸ گفت: در حال حاضر در سه مرکز " پایگاه پشتیبانی مدیریت بحران مدائن واقع در بلوار مدائن با ظرفیت فعلی روزانه حدود ۱۰۰۰ تزریق"، " مجموعه ورزشی شهیدان اسماعیلی واقع دربلوارمدائن با ظرفیت فعلی روزانه حدود ۱۰۰۰ تزریق"، " پایگاه اورژانس واقع در بوستان ولیعصر (عج) با ظرفیت فعلی روزانه حدود ۵۵۰ تزریق" در سطح منطقه واکسیناسیون کرونا در حال انجام است.

توسعه زیر ساخت‌های شهر بزرگترین دستاورد مدیریت شهری است
ناصر امانی منتخب مردم تهران در ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران با حضور در منطقه ۱۸، آخرین مراحل تکمیل پروژه باغ راه حضرت زهرا (س) را مورد ارزیابی قرار داد.

در جریان این بازدید که با همراهی سید محمد فیاض شهردار و جمعی از مدیران شهری منطقه ۱۸ به انجام رسید، وی از نزدیک مراحل تکمیلی پروژه باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) بعنوان بزرگترین دست‌آورد دوره اخیر مدیریت شهری منطقه ۱۸ بررسی کرد و با ابلاغ موارد مورد نظر شورای اسلامی شهر تهران، خواستار توسعه سرانه‌های شهروندی و زیر ساخت‌های این ابر پروژه شد.

بازدید معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران از پروژه‌های منطقه ۱۹
معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران با همراهی مدیرکل این معاونت، شهردار و مدیران شهرداری منطقه ۱۹ از پروژه‌های اولویت دار و اقدامات شاخص منطقه ۱۹ بازدید کردند.

در این بازدید حمید محسنی معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران با حضور در مقبره شهدای گمنام بوستان ۲۲ بهمن، ضمن قرائت فاتحه بر سر مزار دو شهید گمنام دفاع مقدس و گرامیداشت یاد همه شهدای گرانقدر، در جریان ساخت این یادمان قرار گرفت.

تدوین و اجرای تدابیر زیست محیطی شهرداری منطقه ۱۹ در ماه محرم
شهردار منطقه ۱۹ از تدوین و ابلاغ دستورالعمل زیست محیطی محرم به مسئولین مساجد، هیئت‌ها و ایستگاه‌های صلواتی، برای حفظ سلامت و نگهداشت محیط زیست خبر داد.

علی توکلی یکی از رفتار‌های شایع در این ایام را استفاده از نایلکس و ظروف یکبار مصرف برای توزیع و پخش نذورات و بسته‌های معیشتی در مساجد و ایستگاه‌های صلواتی و هیئت‌ها اعلام کرد و گفت: با توجه به آسیب‌های جبران ناپذیر استفاده از این ظروف و عدم تجزیه پذیری آن‌ها ضمن آگاه سازی، توصیه‌های لازم به شهروندان و عزاداران حسینی درخصوص جایگزین کردن ظروف یکبار مصرف گیاهی و کیسه‌های پارچه‌ای برای حفاظت سلامت خود و نگهداری از محیط زیست شهر ارائه شد.

اجرای طرح پاکبان محرم باشیم در منطقه ۱۹
طرح «پاکبان محرم باشیم» ویژه ایام دهه اول ماه محرم با هدف جلوگیری از آلوده شدن شهر و حفظ محیط زیست در منطقه ۱۹ آغاز شده است.
علی توکلی شهردار منطقه با بیان اینکه برگزاری آیین‌های عزاداری و ایستگاه‌های صلواتی باعث افزایش زباله‌های شهری می‌شود، اظهار کرد: در همین راستا طرح ویژه پاکبان محرم باشیم به منظور حفظ منظر شهری و جلوگیری از آلودگی‌های زیست محیطی با جلب مشارکت شهروندان در هیئت‌ها و ایستگاه‌های صلواتی اجرا می‌شود.

منطقه۲۱ میزبان عضو کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تهران
صبح امروز آقامیری عضو کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تهران با حضور در منطقه۲۱ از نزدیک در جریان روند انجام پروژه‌های شهری و زیرساختی در این بخش از پایتخت قرار گرفت.

در ابتدای این بازدید میدانی صبحگاهی؛ آقامیری عضو کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تهران با همراهی رضا رجب زاده شهردار منطقه۲۱ و سایر معاونین و مدیران ارشد اجرایی منطقه با حضور در مقبره الشهدای شهرک استقلال، ضمن غبارروبی، ادای احترام و قرائت فاتحه نثار روح بزرگ شهدای گمنام آرمیده در این بوستان؛ درخصوص افتتاح سازه بازسازی شده بر فراز این مکان معنوی به گفتگو پرداختند.

حضور شهردار و مدیران ارشد شهری منطقه ۲۱ در آیین عزاداری روز عاشورا
در روز عاشورای حسینی، رضا رجب زاده شهردار منطقه ۲۱ به همراه بیگی، معاون فرهنگی و اجتماعی و سایر مدیران ارشد منطقه در آیین عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین در کنار شهروندان منطقه حضور یافتند.

گفتنی است این مراسم در بلوار یاس و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

بیشتربخوانید

از ساماندهی اصناف تا اهدای تجهیزات توانبخشی به اعضای بنیاد خیریه از ساخت مدرسه تا احداث اولین زمین چمن ویژه بانوان از افتتاح بزرگ ترین تره بار تهران تا سیاه پوشی تهران برای عزای امام حسین (ع)

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسن کرونا مسیر بی ارتی محرم عاشورا ویژه برنامه های فرهنگی و مذهبی شورای اسلامی شهر تهران خدمات شهری و محیط زیست ایستگاه های صلواتی سالار شهیدان حضرت سرور و سالار شهیدان پروتکل های بهداشتی سید و سالار شهیدان تهران با حضور عبدالله الحسین عزاداران حسینی ویژه برنامه ها همزمان با آغاز شهرداری منطقه عاشورای حسینی شهرداری تهران ایام سوگواری شهردار منطقه مدیران ارشد اعضای شورای نگهداشت شهر مدیریت شهری شهری منطقه ماه محرم قرار گرفت امام حسین منطقه ۱۹ منطقه ۱۸ منطقه ۱۵ هیئت ها کیسه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۶۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص زمین برای احداث ۱۰۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی در تهران

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران از اختصاص زمین برای احداث ۱۰۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی در تهران خبر داد.

محمد علیمهری در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح روند احداث نیروگاه‌های خورشیدی در استان تهران و برنامه‌ریزی برای بهره‌گیری از انرژی تجدیدپذیر گفت: برنامه‌ریزی برای تولید ۱۵۰۰ مگاوات برق خورشیدی در استان تهران انجام شده است.

وی افزود: بر همین اساس کلنگ زنی احداث ۵۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی در سطح استان تهران طی دو هفته آینده در شهرستان‌های شهرری، ورامین و ملارد انجام خواهد شد.

علیمهری ادامه داد: اقدامات اولیه و تخصیص زمین مناسب برای احداث ۱۰۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی در استان تهران انجام شده است و طی یک ماه آینده منجر به عقد قرارداد با سرمایه گذاران این طرح خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران تاکید کرد: از ابتدای سال جاری کلیه ادارات موظف هستند ۲۰ درصد برق مصرفی خود را از طریق نیروگاه‌های تجدیدپذیر تأمین کنند و در غیر این‌صورت برق مصرفی برای آنها بر اساس قیمت برق در بورس کالا محاسبه خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اختصاص زمین برای احداث ۱۰۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی در تهران
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه تهران
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • رویداد ویژه ایمنی و حمل و نقل در پایتخت
  • واکسن گارداسیل برای همه ضروری است؟
  • اولین گام برای ارزان ‌شدن تنیس برداشته شد
  • اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه خانواده و بانوان در البرز
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل
  • رویداد ویژه «ایمنی و حمل و نقل» در پایتخت