Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-20@02:58:08 GMT

فرار پدر و مادر بعد از مرگ عجیب نوزاد

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۶۷۱۳۴

فرار پدر و مادر بعد از مرگ عجیب نوزاد

دوشنبه ۲۵ مرداد مأموران انتظامات یکی از بیمارستان‌های پایتخت در تماس با بازپرس حبیب‌الله صادقی از مرگ مشکوک نوزادی خبر دادند.

به گزارش روزنامه ایران، با اعلام این خبر تحقیقات به دستور بازپرس جنایی آغاز و در بررسی‌های اولیه مشخص شد که ۱۳ روز قبل زن جوانی در همان بیمارستان این نوزاد را به دنیا آورده بود و نوزاد و مادر در کمال سلامتی مرخص شده و به خانه رفته بودند، اما ۱۳ روز بعد از زایمان در حالی که زوج جوان نوزاد خود را در آغوش داشتند سراسیمه به بیمارستان مراجعه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوزاد به سختی نفس می‌کشید به‌همین خاطر بلافاصله درمان از سوی پزشکان آغاز شد.

اما لحظاتی بعد نوزاد تسلیم مرگ شد و زمانی که کادر درمان تصمیم گرفت خبر مرگ نوزاد را به والدین او اطلاع دهد، متوجه شد که زوج جوان متواری شده‌اند. بدین ترتیب تحقیقات اولیه در خصوص مرگ نوزاد آغاز و مشخص شد علت مرگ مصرف الکل صنعتی متانول است.

به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی پایتخت، تحقیقات برای شناسایی و دستگیری والدین نوزاد ادامه دارد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: نوزاد قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۷۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربودن مرد جوان به خاطر ۵۰ میلیارد تومان تتر

 چندی قبل زن جوانی هراسان به کلانتری ۱۱۹ مهرآباد تهران رفت و گفت: سه روز قبل با همسرم از شهرستان به تهران آمدیم و همسرم برای دیدار برادرش از خانه خارج شد اما دیگر بازنگشت و تلفن‌ همراهش خاموش شد. ساعتی پیش شماره ناشناسی به موبایلم زنگ زد و مدعی شد که همسرم را ربوده‌اند و برای آزادی‌اش رمز ارز تتر به ارزش ۵۰ میلیارد تومان درخواست کردند.

 پس از ثبت شکایت و تشکیل پرونده با دستور بازپرس جنایی، تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی وارد عمل شدند و با اقدامات اطلاعاتی پی بردند که مرد جوان در مسیر از سوی ۳ مرد جوان با یک خودروی پژو ۴۰۵ ربوده شده است. در ادامه تحقیقات مشخص شد وی از قبل با آدم ربایان اختلاف مالی داشته و قرار بوده به آنها 50 میلیارد تومان تتر بدهد اما این کار را نکرده و آنها نیز او را ربوده‌اند. با ردیابی خودروی متهمان مشخص شد آنها به سمت زاهدان - خاش در حرکت هستند.

در جریان تحقیقات جنایی هنگامی که متهمان متوجه شدند پلیس در یک قدمی بازداشت آنها است گروگان را بدون دریافت پول آزاد کردند و هرکدام به سمتی متواری شدند که در ادامه مرد جوان با اتوبوس به تهران برگشت.

 پس از آزاد شدن گروگان تحقیقات تیم پلیس جنایی تهران بزرگ برای دستگیری ۳ مرد آدم‌ربا همچنان ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • عطرافشانی گلزار شهدای گرگان به مناسبت روز ارتش
  • نوزاد بیمار در سیل جنوب سیستان و بلوچستان با بالگرد به بیمارستان کنارک منتقل شد
  • دستگیری دختر دهه نودی که فروشنده مزون لباس را به قتل رسانده بود
  • ربودن مرد جوان به خاطر ۵۰ میلیارد تومان تتر
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر
  • درگیری بر سر فشار آب یک ساختمان؛ یک نفر کشته شد
  • قتل مرد همسایه به‌خاطر پمپ ساختمان
  • دستگیری عاملان قتل مرد همسایه به‌دلیل پمپ ساختمان
  • مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر در غرب تهران ربوده شد
  • جشن تولد خونین در باغ ویلا | قتل دلخراش دو جوان با شلیک گلوله