Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی صفری با بیان اینکه در حال فراخوان مجدد از گروه‌های جهادی برای واکسیناسیون، درمانگاه‌ها و مراکز دیگر که نیروی داوطلب نیاز دارند هستیم، گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر به‌کارگیری همه توان نیروها همزمان شد، کار را تسریع کردیم.

وی با بیان اینکه این فراخوان به صورت استانی است، تاکید کرد: از همه نقاط استان متقاضیان و گروه‌های جهادی می‌توانند ثبت‌نام کرده و با بیان نوع خدمتی که می‌توانند ارائه دهند و منطقه خدمتی، به کانون بسیج جامعه پزشکی در همان شهرستان معرفی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر درمان بسیج جامعه پزشکی فارس با تأکید بر اینکه هر فردی با هر تخصصی و یا حتی بدون تخصص و برای خدمت می‌تواند در این فراخوان شرکت کند، ادامه داد: حتی نیرو برای همراه بیمار هم نیاز است که می‌توانیم از نیروهای جهادی استفاده کنیم.

او با بیان اینکه هم‌اکنون گروه‌های جهادی مستقل، بسیج محلات و دانشجویی با عناوین مختلف در حال فعالیت در مراکز درمانی هستند، ادامه داد: بسیج جامعه پزشکی استان فارس هم با ۱۴ گروه جهادی، به صورت پراکنده در سطح استان و بسته به نیاز مراکز در حال ارائه خدمت هستند.

صفری گفت: علاقه‌مندان خدمت به بیماران و همراهی و کمک به کادر درمان، کنترل و پیشگیری از کرونا، با توجه به تخصص خود، از طریق لینک http://sbjpfars.sums.ac.ir برای ثبت نام اقدام کنند.

کد خبر 5285401

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی شیراز گروههای جهادی محرم 1400 ویروس کرونا ماه محرم عاشورا مراسم عزاداری عکس استانها واکسن کرونا آمار کرونا محدودیت های کرونایی تاسوعا و عاشورا شیوع کرونا بوشهر رسانه هیئت نماز ظهر عاشورا گروه های جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۷۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان سازمان وظیفه عمومی اعزامی‌های اول اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «تمامی مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ اردیبهشت ماه سال 1403 دریافت کرده‌اند، باید با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10)، برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج درآن اقدام کنند. این دسته از مشمولان باید روز شنبه یکم اردیبهشت ماه سال 1403 درساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی‌نامه مشمولان اعلام شده، حضور یابند و به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.»

در ادامه این اطلاعیه با تاکید بر اینکه « مشمولان اعزامی باید واکسن مننژیت و دوگانه را در روز اعزام به همراه داشته باشند.»، آمده است:‌ «مشمولان باید اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص را به همراه خود داشته باشند.»

در این اطلاعیه آمده است: « عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده 10 و 58 قانون خدمت وظیفه عمومی با غایبان رفتار خواهد شد.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فراخوان سازمان وظیفه عمومی اعزامی‌های اول اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فراخوان مشمولان اعزامی در اول اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی اردیبهشت‌ماه
  • فعالیت ۴۲ گروه جهادی تویسرکان در سال جدید
  • خدمات رسانی گروه جهادی دانشگاه پیام نور استان در بهمئی
  • فراخوان جذب نیروی امریه در وزارت علوم
  • رمز پیروزی و حفظ انقلاب اسلامی روحیه جهادی است
  • بسیج سازندگی روزنه امید مردم برای حل مشکلات است
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه استکبار را به هم ریخت
  • خدمت‌رسانی بیش از ۴۵۰ جهادگر به مناطق محروم آذربایجان غربی در ایام نوروز